Penn State را جیمز فرانکلین `اعتماد به نفس ... امیدوار' فصل از نوعی رخ خواهد داد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 اردیبهشت 1399

حدود یک دقیقه پیش

جیمز فرانکلین شنیده است تمام حالات ممکن است برای چگونه با خیال راحت شروع و حفظ کالج, فصل فوتبال در این سال جهانی همه گیر.

آنها عبارتند از: کوتاه فصل, تاخیر, فصل کامل فصل با طرفداران و یا فصل کامل با مشتقات جزئی طرفداران. تقریبا هر چیزی است تا برای بحث و گفتگو.

"من باز و انعطاف پذیر برای انجام هر آنچه که ما احتمالا می تواند آن را به کار" پن استیت مربی گفت: سه شنبه طی یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "اگر ما آن را به کار وجود دارد در حال رفتن به یک معضل اساسی در سراسر هیئت مدیره."

ایالات متحده شده است تا حد زیادی قرنطینه برای نزدیک به دو ماه است اما دانشگاه ها ممکن است نیاز به شروع به احضار دانشجو-ورزشکاران بازگشت به دانشگاه در بعد از 10 هفته اگر آنها می خواهند به انجام مناسب فصل فوتبال.

وجود هفت بازی برنامه ریزی به پا زدن کردن Aug. 29 – Penn State را بازکن سپتامبر است. 5 برابر ایالتی کنت در ورزشگاه بیش از حد – اما بسیاری از مربیان معتقدند که آنها باید حداقل شش هفته قبل از اولین بازی خود را برای آماده سازی.

فرانکلین گفت که او با اعتماد به نفس است و امیدوار است که می تواند رخ دهد.

"من می دانم که چقدر مهم فوتبال است نه فقط برای فوتبال ما برنامه اما به این دانشگاه و این جامعه و کسب و کار و همه مردم در ایالت پنسیلوانیا" فرانکلین گفت.

"من مطمئن هستم ما در حال رفتن به پیدا کردن یک راه برای این کار چیزی. من امیدوار هستم که ما در حال رفتن به پیدا کردن یک راه برای این کار چیزی اما نه به قیمت از آنچه که به نفع سلامت و رفاه.

"من معتقد به علم است. من یک مؤمن در پزشکی و گوش دادن به کارشناسان. تصمیمات ما باید مبتنی بر آن است.

"آیا پزشکان گفت ؟ آنچه می تواند ما را به ایجاد بهترین و امن ترین محیط ما احتمالا می تواند? این همه در مورد رفاه دانشجویان ما بلکه طرفداران و همه. که چه چیزی باعث این مسئله خیلی پیچیده است."

فرانکلین در حال حاضر اعلام کرده است کارکنان خود را در مورد یک واقعیت: وجود خواهد داشت زمان برای مربیان' تعطیلات تابستان.

"اگر ما به عقب بر گردیم به فوتبال ما احتمالا نمی توانید زمان تعطیلات احتمالا نمی خواهید برای دریافت عادی summer break," او گفت:.

"در پایان روز شما را مجبور به انجام هر کاری شما می توانید برای صرفه جویی در این فصل است."

او افزود که ممکن است تاثیر بر 2021 فصل در سال آینده استخدام تقویم بهار و عمل است که دست کم از نگرانی های فعلی.

"اگر مردم مجبور به انتخاب بین از دست دادن این فصل و یا از دست دادن بهار, توپ, آنها می خواهم تا بهار, توپ," او گفت:.

بسیاری از کالج ها روبرو هستند مشکل بودجه تصمیم گیری با توجه به تاثیر اقتصادی covid-19. فرانکلین گفت: Penn State ممکن است متفاوت باشد به دلیل ورزشی بخش "خود کفا است."

هنوز او ندارد و به حداقل رساندن آن نگرانی و امیدوار است به کمک یک سهم شخصی. فرانکلین گفت که او و همسرش, Fumi, در حال ساخت یک هدیه ای است که کمک خواهد کرد که صندوق Penn State بورس تحصیلی.

"به عنوان مربی فوتبال در پن استیت شما همیشه انجام یک کمی از آن وزن بر روی شانه های خود را به دلیل شما می دانید که موفقیت فوتبال را افزایش همه قایق در ورزشی, بخش و, بدیهی است که, تاثیر, جامعه," او گفت:.

در ضمن فرانکلین گفت: او را نگه می دارد خود و کارکنان خود را مشغول هر روز با جلسات.

کارکنان دیدار (تقریبا البته) شنبه, چهار شنبه و جمعه در ساعت 8 صبح قبل از شکستن به تهاجمی و دفاعی کرده است. وجود دارد یک هفته تیم در جلسه و دیگر با پدر و مادر.

به علاوه او گفت که او باعث می شود چهار استخدام تماس های هر شب.

او گفت: بسیاری از بازیکنان خود را نمی توانید صبر کنید برای بازگشت و نه فقط به دلیل آنها دست برنامه غذایی.

"برخی از این بچه ها, خانواده ها باید کودکان دیگر و آنها لازم نیست که یک اتاق خواب دیگر. آنها در حال خواب بر روی نیمکت," او گفت:. "پنج نفر در Wi-Fi و آنها لازم نیست که یک محل برای مطالعه موثر است.

"نود درصد از تیم ما هنگامی که ما می گویند" هی روشن است و شما را قادر به بازگشت " آنها در حال رفتن به اجرا بازگشت."

او گفت: او در حال حاضر برای تضعیف برخی از بازیکنان که می خواهند به بازگشت در حال حاضر.

او افزود که حدود 10 درصد "راحت نیست به آینده."

"و این خوب است."

فرانکلین را دوست دارد به نگه داشتن یک ساختار برنامه حتی به دور از دفتر خود را, اما او بخواهد او بیشتر و بهتر پاسخ به سوالات مردم به او بزنند.

"به عنوان یک رهبر شما در حال تلاش به همه چشم انداز و طرح," او گفت:. "این بسیار سخت به انجام است که به دلیل زیادی وجود دارد عدم قطعیت است."

جری DiPaola یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جری از طریق ایمیل در jdipaola@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Penn State | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن