پرسه زن 1 ژوئیه سال 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

40 دقیقه پیش

خود را سازمان غیر انتفاعی رفتن به جمع آوری کمک? ارسال اطلاعات به پرسه زن حداقل یک هفته پیش به vndnews@tribweb.com یا پرسه زن, اخبار دره اعزام 210 چوب سنت Tarentum PA 15084. لطفا یک روز شماره تلفن.


اعمال کوچک از مهربانی

کیمبرلی Alcibiade از Allegheny Township می خواهم برای تشکر از همسایه اش روزماری Foreback برای کمک به حمل و نقل به پزشکان ملاقات چیدن اقلام در فروشگاه مواد غذایی و کمک کردن به طور کلی. "او یک برکت و رحمت برای همه ما سالمندان که در اینجا زندگی می کنند در Allegheny پوینت."

پرسه زن را به رسمیت شناخته و کسانی که در اطراف ما هستند که انجام این اعمال محبت برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.


 

آموزش ارائه شده برای کارشناسی ارشد آبخيز مباشر برنامه

پن استیت فرمت استاد حوزه آبخيز مباشر برنامه Westmoreland آرمسترانگ و ایندیانا, شهرستان ها آغاز خواهد شد به آموزش یک کلاس جدید شروع Aug. 17.

متقاضیان باید علاقه به محیط زیست تمایل به یادگیری و یک تمایل قوی برای ایجاد اختلاف در جامعه است.

الزامات مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک استاد خبره حوزه آبخيز مباشر شامل تکمیل 40 ساعت آموزش و 50 ساعت از داوطلب خدمات. استوارت داوطلب در جامعه از طریق برگزاری رویدادهای آموزشی و جریان پاکسازی طراحی, تظاهرات, باران, باغ, آموزش درباره محیط زیست, نظارت بر جریان برای باکتری ها و کار با مقامات شهرداری به گیاه بومی مراتع.

کلاس خواهد بود از 6:30 تا 8 بعد از ظهر روزهای دوشنبه آغاز Aug. 17 اکتبر از طریق عمدتا به صورت آنلاین در زوم.ما. اگر ممکن است وجود خواهد داشت سه دست در شنبه اردوهاي.

آنلاین, اطلاعاتی دیدار خواهد بود در 7 p. m. در ژوئیه 15. برای کسب اطلاعات تماس با جاستین در 724-858-4213 یا jxm5608@psu.edu.


وبینار رایگان برای کشف راه هایی برای شروع یک کسب و کار مواد غذایی

گوشه Launchbox در نیو کنسینگتون را حامی وبینار رایگان, "بررسی راه هایی برای شروع یک کسب و کار مواد غذایی" در ساعت 2 بعد از ظهر جولای 8.

این برنامه خواهد شد بحث در مورد چگونه برای شروع یک کسب و کار مواد غذایی دستورالعمل برای خانه و آشپزخانه ها و ایده ها برای برچسب محصول و فروش اقلام در بازارهای کشاورزی.

ثبت نام مورد نیاز است. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.

برای سوال, ایمیل الهام در hello@thecorner.place.


جدید زندگی مسیحی وزارتخانه به میزبان نمایش آتش بازی

جدید زندگی مسیحی وزارتخانه در جفرسن شهرستان را حمایت از یک صفحه نمایش آتش بازی در حدود 9:15 بعد از ظهر جمعه در Saxonburg.

فضای محدود برای تماشای از وسایل نقلیه در دسترس خواهد بود در Saxonburg داوطلب آتش شرکت کارناوال زمینه.


تقویم

آپولو

آپولو منطقه تاریخی موزه جامعه است بازگشایی شد. ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر چهارشنبه ها و شنبه ها. صفحه نمایش فعلی ویژگی های سبکهای قدیمی اسباب بازی.

فریپورت

جولای 11: سفارشات پذیرفته شده به صورت یک باربیکیوی مرغ فروش مجموعه 11 صبح تا مواد غذایی اجرا می شود در Freeport عقاب 101 نبش پنجم هزینه: $7.50, شامل, هوای آزاد, کبابی مرغ و سالاد کلم. سفارش مهلت: جمعه. سفارشات: 724-295-9979 یا عقاب' Facebook صفحه.

Gilpin

جولای 11: سفارشات پذیرفته شده توسط Gilpin Volunteer Fire Department به صورت یک درایو-از طریق takeout شام بوقلمون مجموعه برای 3:30 p. m. در firehall, 113 Firehall جاده ها است. هزینه: $10. پیشرفت سفارشات ترجیح داده است. سفارشات: 724-845-7200

Kiski Township

پنج شنبه: Kiski Township کمیسیون برنامه ریزی دیدار خواهد کرد در 6 p. m. در شهرستان شهرداری ساختمان 1222A پیر جاده دولت. اجتماعی فاصله را مشاهده خواهد شد. کسانی که حضور در تشویق به پوشیدن ماسک.

لاور بارل

روزهای دوشنبه از طریق پنج شنبه ها: American Legion آشپزخانه باز خواهد شد برای بایگانی اطلاعات سفارشات از اعضا و مهمانان از 2 تا 7 p. m. در طول ماه های ژوئیه و اوت در پست 1100 حیات وحش تسلیم جاده ها است. جمعه شام سر گرفته خواهد شد در ماه سپتامبر. برای منو بازدید facebook.com/post868/. سفارشات: 724-339-9417

Tarentum

این Tarentum ساختمان شهرداری است که بازگشایی شد ، ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر روزهای هفته تا کی.

Vandergrift

جولای 10: Vandergrift آتش نشانی شماره 1 در حال شکل گرفتن سفارشات برای یک ماریانا را hoagie و پیتزا فروش. Hoagies: $8 برای 14 اینچ hoagie. انواع: ایتالیایی ژامبون و سوئیس, ترکیه, همه آمریکایی و ژامبون باشگاه. پیتزا: 9 دلار برای 12 اینچ پیتزا. : انواع پنیر و پپرونی سفید و گوشت عالی. تاریخ تحویل: جولای 21. تحویل در دسترس Vandergrift خانه. سفارشات: 724-681-0228

غرب گوزن

جمعه: غرب گوزن مستقل داوطلب شرکت آتش نشانی شماره 2 برگزار خواهد شد یک جلسه عمومی در 6 p. m. در firehall, 2163 Saxonburg بلوار. به بحث در مورد خرید دقت اسپارتان کامیون آتش. عمومی خوش آمدید.


لغو و تغییرات

حنایی

Alle-Kiski موسیقی روز اردوگاه برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 26-31 لغو شده است با توجه به covid-19 بیماری همه گیر. سازمان دهندگان می خواهم برای تشکر از کسانی که کمک های مالی این سال است.

فورد شهرستان

جولای 15-18: خانواده FunFest اسپانسر شده از طرف فورد شهرستان رنسانس جامعه مشارکت لغو شده است.

Aug. 29: The Armstrong County روز کارگر رژه و قومی feastival استفاده هستند لغو شده است.

فریپورت

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس مدرسه بالا از سال 1953 مراسم برنامه ریزی شده در ماه ژوئن لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

پارک تونشیپ

Oct. 3: نقدی سادگی باش اسپانسر شده از طرف فوقانی بارل و پارک های داوطلب آتش شرکت لغو شده است.

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 خواهد بود Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن