حمایت از تئاتر های محلی هر چند مجازی مستند از یاد الا فیتزجرالد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

5 دقیقه پیش

اکثر مردم می دانند الا فیتزجرالد صدای قدرتمند.

آنها نمی دانند ممکن است با استعداد موسیقی جاز خواننده همچنین عاشق بازی بیس بال, جمع آوری آشپزی و اشتیاق برای مد است.

یا که او یک بار بی خانمان و سرگرم کننده ساخته شده به دلیل وزن و است که او در مبارزه برای حقوق مدنی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید یک بلیط به مجازی نشان از عقاب راک سرگرمی "الا فیتزجرالد: فقط یکی از کسانی که همه چیز" یک فیلم مستند در مورد زن های شناخته شده به عنوان "بانوی اول موسیقی جاز."

این نمایش در اصل برنامه ریزی شده برای انتشار در ماه آوریل بود اما به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

شما می توانید آن را در حالی که همچنین حمایت از محلی هریس تئاتر مرکز شهر پیتسبورگ و کارنگی مرکز علوم در ساحل شمالی با سفارش بلیط برای $12 در اینجا.

کارنگی مرکز علوم مدیر بازاریابی نیکول Chynoweth گفت: این موزه تا به حال موفقیت با موسیقی و دیگر فیلم های مستند در Rangos غول سینما. از آنجا که آنها نمی تواند به بازدید کنندگان در داخل تئاتر میزبانی این فیلم از طریق Rangos در خانه سری مناسب است.

"الا بزرگتر-از-زندگی صدای" Chynoweth گفت. "من مطمئن هستم که بسیاری از مردم می دانند که او پشت داستان و تاثیر او در زندگی و تاریخ موسیقی است."

این فیلم کارگردانی شده توسط لسلی Woodhead و تولید شده توسط رمان نویس رخی Nadelson.آن را ویژگی های آرشیوی فیلم و شامل مصاحبه با اسموکی رابینسون, Tony Bennett, Johnny Mathis, Itzhak Perlman, نورما میلر و اواخر Andre Previn. فیتزجرالد را ری براون جونیور نیز در مصاحبه ای در این فیلم است.

2765223_web1_ptr-ella-tony

حسن نیت ارائه میدهد از پیتر Worsley

Tony Bennett یکی از افراد مصاحبه برای عقاب راک سرگرمی "الا فیتزجرالد: فقط یکی از آن چیزهایی است."

"من با الا" گفت: Nadelson. "او شگفت انگیز بود. در آن روز هیچ کس گیر برای شما اگر شما سنگین است. آنها خندید و او به یک مدرسه اصلاحات که در آنها ضرب و شتم جوان آمریکایی آفریقایی دختران است."

Nadelson گفت فیتزجرالد بود بی خانمان اولین شب او انجام شده در تئاتر آپولو در محله هارلم. سرنوشت او را تغییر داد که بعد از او برنده یکی از اولین کار شب. فیتزجرالد در زمان بیش جوجه وب گروه در هارلم در سن 19.

"او را نگه داشته و گروه رفتن" Nadelson گفت. "او رانده شد. او منحصر به فرد بود."

وجود دارد یک لیست پخش Spotify در و یک جلسه پرسش و پاسخ در 7 p. m. روز شنبه با Nadelson نویسنده/منتقد موسیقی خواهد Friedwald نویسنده مارگو جفرسون و خواننده کامیل تورمن. در اینجا لینک شده است.

انتشار این مستند قرار بود در یک زمان سرگرم کننده در جاده ها نوع رویداد گفت: Nadelson اما covid-19 مجبور مجازی جشن.

"یکی از چیز خوب در این است که شما فقط مجبور به خرید یک بلیط و تمام خانواده می توانید به تماشای" Nadelson گفت. "موسیقی فوق العاده است. الا تعریف the great American songbook."

فیتزجرالد از دست مادر خود را در سن 15 فرستاده شد به سوء استفاده اصلاح مدرسه قبل از فرار به خیابان هارلم. او با فرانک سیناترا Dizzy Gillespie دوک الینگتون Count Basie, لوئیس آرمسترانگ و بنی گودمن و ازدواج کرده بود به موسیقی جاز نوازنده بیس ری قهوه ای است.

"روح او طنین انداز تر از همیشه, به خصوص در طول این تلاش بار" Nadelson گفت. "او یکی از یک نوع است."

جوآن Klimovich Harrop یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با جوآن در 724-853-5062, jharrop@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: بیشتر A&E | تئاتر و هنر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب