پنسیلوانیا خانه virus اطلاع رسانی اختلاف آینه های رو به رشد شکاف در سیاست خارجه

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 8 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

رشد تقسیم در پنسیلوانیا مقننه loomed بزرگ این هفته با این خبر که یک جمهوری خواه مجلس عضو coronavirus تشخیص نمی شد با دموکرات ها ،

خانه دموکرات ها می گویند آنها حیرت زده به یاد بگیرند که روز شنبه در وزارت امور خارجه تشکر. اندرو Lewis-R-Dauphin County تشخیص داده شد با covid-19 on May 20.

دانشمند علوم سیاسی G. تری مدونا یک فرانکلین & مارشال استاد دانشگاه که به دنبال Harrisburg, سیاست برای بیش از سه دهه گفت: کمی در مورد معاند مبادلات که به دنبال این بود تعجب آور است.

"درجه قطبش وجود دارد به طور چشمگیری افزایش طول دهه گذشته یا بیشتر" مدونا گفت. "Covid-19 فقط آن را بدتر."

در Facebook لوئیس اعلام کرد او تشخیص داده شده بود با covid-19 و خود قرنطینه به مدت 14 روز که در طی آن او دچار علائم خفیف. او گفت که او خود را نگه داشته تشخیص محرمانه برای محافظت از خانواده خود و دیگران است.

Mike Straub یک خانه جمهوریخواه جلسه گفت در این جلسه مطلع شد از لوئیس نتایج آزمون بلافاصله. او گفت که این عمل به درستی در حفظ محرمانه خود را. کسانی که ممکن است در تماس با لوئیس زمانی که او در گذشته در کنگره در آوریل 14 مطلع شدند خود را ممکن است قرار گرفتن در معرض و خواسته خود قرنطینه Straub گفت.

دموکرات شد کبود که آنها مطلع نیست.

"من ناراحت و عصبانی است. ما باید گفته شده است. (خواهان) گفت: آنها در حال برنامه ریزی در محل است که آنها به دنبال. اما آن را شامل نمی شود اطلاع با ما" خانه رهبر اقلیت فرانک Dermody D-Oakmont گفت: پنج شنبه.

دولت Rep. برایان سیمز D-فیلادلفیا که نشسته در خانه دولت کمیته با لوئیس کمتر محدود.

در 11 دقیقه ناسزا نکردم سخنرانی دراز وشدیداللحن ارسال شده آنلاین سیمز متهم رهبران جمهوری خواه از قرار دادن زندگی در معرض خطر با عدم اطلاع دموکرات خود را ممکن است قرار گرفتن در معرض و اجازه می دهد آنها را به بازگشت به خانه به اطراف خانواده و دوستان است.

او ابراز خشم در جمهوریخواه همکاران که مورد نیاز برای coronavirus خاموش کردن و حمایت قانون برای جلوگیری از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ سفارش شده اند بارها و بارها بدون ماسک حتی به عنوان یک عضو همکار خود-قرنطینه.

"من هرگز تا کنون فکر می کردم که خودم را در جایی که تعصب شد, مرگبار," سیمز گفت.

جمهوری خواهان برعکس با اشاره به نیاز به نگه داشتن پرونده سلامت محرمانه است. آنها اصرار داشتند که روش خود را دنبال کرد دولت فدرال و قوانین و دستورالعمل ها و سوالاتی که مربوط به مردم مطلع شدند ممکن است قرار گرفتن در معرض.

برخی از جمهوری خواهان آگاه بودند لوئیس' تشخیص تا زمانی که از آن ساخته شده است.

"این یک توطئه برای جلوگیری از دموکرات ها. آن را مناسب است که آنها مطلع نمی شد" گفت: دولت تشکر. اریک نلسون R-Hempfield.

نلسون گفت که او می داند از کارکنان و نمایندگان مجلس که خود قرنطینه چون اعضای خانواده قرار گرفت و پس از بازگشت به پایتخت. اما او آگاه بود از هر یکی دیگر از لوئیس که آزمایش مثبت برای ویروس.

این Hempfield نماینده مجلس که به تازگی با حمایت قانون معاف کلیساها از دولت آتن در طول فاجعه اعلامیه گفت که او می پوشد یک ماسک در کسب و کار اما نه در کنگره آمریکا.

دولت Rep. اهل الماس R-Lebanon County رهبری یک شورش در برابر گرگ coronavirus محدودیت و نیز اجتناب از پوشیدن ماسک. روز چهارشنبه او نشان داد که او در میان کسانی که خود قرنطینه پس از توصیه در مورد لوئیس.

او با افتخار در رسانه های اجتماعی است که او احساس خوب, احساس, بدون نیاز به آزمایش می شود و اخراج دموکرات ها به سیاسی کردن این موضوع با "Leftie ناله."

دیگران می گویند آن است که یک موضوع جدی است که شایستگی توجه است.

"شکست این جمهوری خواه و اعضای رهبری خود را به دنبال پایه پروتکل های ایمنی باعث می شود ساده و بی توجهی خود را برای کسانی که در اطراف آنها, اما بدتر از آن را نشان می دهد در مجموع کناره گیری از مسئولیت خود به عنوان رهبران در طول این زمان گیج کننده گفت:" دولت تشکر. دن فرانکل, D-سنجاب تپه. "ویروس نمی مراقبت در مورد کسی که ایدئولوژی. ویروس مهم نیست که اگر شما در آن اعتقاد دارند."

دادستان کل جاش شاپیرو که دریافت چندین تماس از قانونگذاران درخواست برای تحقیقات جنایی گفت: موضوع افزایش است به آن سطح است.

"این مهم است که مقامات دولتی منجر شود به عنوان مثال و نشان دادن نجابت رایج در طول این بحران در پی دستورالعمل های بهداشتی و شفاف با همکاران خود و وزارت بهداشت," او گفت:. "شکست به عمل با این نجابت قرار می دهد دیگران در معرض خطر ابتلا و گسترش دوره از زمان ما باید به مبارزه با این بیماری همه گیر."

این اختلاف نشان دهنده شکاف میان ساکنان نیوکاسل مدونا گفت.

او اشاره کرد که دموکرات ها به طور معمول نشان دهنده مناطق شهری که در آن مردم آسیب دیده اند و همه گیر و مردد به بازگشایی بیش از حد به زودی. جمهوریخواهان اغلب تگرگ از مناطق روستایی که نبوده است به عنوان آسیب دیده توسط ویروس و می خواهید برای بازگشایی در حال حاضر.

"شما نمی توانید حکومت و سیاست از هر یک از این" مدونا گفت. "آنها به معنای واقعی کلمه به نمایندگی از موکلین خود. آنها در حال اقدام در راه است که در خارج از خط با موکلین خود."

کریس Borick یک ناظر انتخابات و دانشمند علوم سیاسی در Muhlenberg کالج شده است به شرح زیر پنسیلوانیا سیاست برای 20 سال است. به ندرت دیده می شود هر چیزی کاملا مانند این هفته مواج اختلاف است. او گفت: Harrisburg تبدیل به زمین صفر در یک تقسیم دولت به عنوان ساکنان نیوکاسل مبارزه با اقتصادی و سلامت اثرات coronavirus.

"شما دیده می شود بسیاری از این ضربه در مجلس که در آن احساسات خام شده است و شما دیده می شود برخی از مهمترین و پاسخ تند و تیز. مردم توجه به این دلیل آن را به طور مستقیم تاثیرگذار به زندگی خود را. سیاست تاثیر و مسائل برجسته به رای دهندگان پنسیلوانیا," او گفت:.

در Harrisburg, Straub گفت: جمهوری پارلمانی را تجربه دست زدن به لوییس گزارش پشتیبانی از رویکرد خود را.

"14-روز انزوا دوره برای کسانی که در معرض به پایان می رسد (پنج شنبه) پس ما را خوشحال و با توجه به دستورالعمل ها و پروتکل ها کار می کرد" او گفت:.

Deb Erdley یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Deb در 724-850-1209, derdley@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | اخبار | پنسیلوانیا | سیاست و انتخابات | خبرها



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن