شورش از مرکز-راست

در حال حاضر نیویورک تایمز گزارش می دهد که اوباما از جورج دبلیو بوش به سناتور میت رامنی و لیزا Murkowski balkin

توسط MASTERNEWSS در 19 خرداد 1399

در حال حاضر نیویورک تایمز گزارش می دهد که اوباما از جورج دبلیو بوش به سناتور میت رامنی و لیزا Murkowski balking هستند در رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر. و دموکرات ها در حال آماده به رول از یک "جمهوری خواهان برای بایدن" ائتلاف در ماه های آینده احتمالا به اوج خود رسید در یک شب در کنوانسیون اختصاص داده شده به ناراضی خواهان و رهبران نظامی سابق برای آنها پر وحشت از انتخابات ریاست جمهوری ساخته شده در اطراف یک نا امنی و بی کفایت مطلق تبدیل شده اند بیش از حد به خرس.

اعطا شده اند پایین جاده افسانه ای از حزب جمهوری خواه شورش طوری که ما می توانیم تشخیص دنباله نشانگر سمت چپ بیش از Access Hollywood نوار دوستان فیلم با ولادیمیر پوتین ، bromance با کیم یونگ-سازمان ملل متحد به تجزیه اوکراین رئیس جمهور و کاخ سفید پزشکی نشان می دهد از "کارشناسان" شعار قات درمان در اوج این بیماری همه گیر.

اما این امر می تواند یک اشتباه اخراج بایدن کمپین کمک رسانی به دیوانه-به-جهنم جمهوری خواهان به عنوان حماقت.

حداقل اشاره حملات از Mattis Murkowski و کالین پاول (که یکشنبه اعلام کرد که او دوباره رای گیری برای حزب دموکرات نامزد به عنوان او در سال های اخیر انتخابات ریاست جمهوری) را بدست رئیس جمهور. حتی با استانداردهای معمول تهمت به نظر می رسد بیشتر unhinged از سرنگونی درب. با توجه به شمارش توسط جنیفر Jacobs خبری بلومبرگ تهمت تنظیم یک رکورد جدید برای ترین توییتهایی و رسانهها او تا به حال اخراج کردن در یک روز و در روز جمعه: 200. (که یک بار در هر هفت دقیقه, با شکوه, پیر رکورد او می خواهم مجموعه ای در طول استیضاح.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب