پیت کنی Pickett مشتاق به رزومه آماده شدن برای سال 2020 فصل

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 9 خرداد 1399

18 دقیقه پیش

Kenny Pickett خانه در Oakhurst, N. J., ماهیگیری با پدر, راه رفتن سگ کار کردن در یک رفیق گاراژ و شراب خواری به تماشای "بازی تاج و تخت" و "اداره".

او را به انجام تمام چیزهایی که او احتمالا نمی خواهد انجام در اواخر بهار اگر نه برای covid-19 جهانی و همه گیر آن را باعث شده است.

هنوز مدتی در اواخر تابستان فصل سوم خود را به عنوان پیت شروع کارفرمایی برنامه ریزی شده است برای شروع.

در حالی که استراحت در خانه Pickett صرف 30 دقیقه پنجشنبه شب در پیت ورزشی وزارت Instagram, صفحه, صحبت کردن در مورد آینده خود را در سال آخر.

از او پرسیده شد که توسط میزبان جاش Rowntree اگر او به دور از هر بازی در پیت 2020 برنامه.

شاید نوتردام در هاینز زمینه برای اولین بار پس از سال 2015 ؟

یک چهارم بازی برابر میامی پس از از دست دادن گذشته ،

پیت اولین مراجعه به تالاهاسی فلوریدا., پس از سال 1982 به بازی بازی های ایالتی فلوریدا?

هیچ یک از کسانی که ایستادگی کردن در لحظه و Pickett پاسخ صحبت با صدای بلند در مورد آنچه که او و هم تیمی های خود هستند و احساس در این زمان مجبور به خاموش کردن.

"من فقط امیدوارم که ما به یکی از اولین," او گفت: از میامی (اوهایو) بازی هفت. 5. "من برای اولین بار یکی دور و ما مراقبت از بقیه چیزها بعد از آن."

Pickett خواهد بود چهارم پیت کارفرمایی این قرن برای کسب درآمد شروع کار در سه فصل متوالی زیر تایلر Palko بیل Stull و تینو Sunseri. تنها Stull که پایدار پایان فصل مصدومیت در این بازی باز از اول فصل تا به حال رکورد برنده در دوره سوم (2009).

اما رفیع انتظارات برای سال 2020 Panthers با 15 بازیکن آغاز شده که در کاسه بازی بازگشت.

"تجربه یک قطعه بزرگ از رفتن به یک سال و مانند این با چه دیوانه شده است," Pickett گفت. "هنگامی که شما باید کهنه بچه ها که می دانند چگونه به مسئولیت رسیدگی به کسب و کار خود را خود به خود که واقعا یک معامله بزرگ است."

به علاوه دیگر این است Pickett را در فصل دوم از قرار گرفتن در معرض تهاجم هماهنگ شده را علامت ویپل سیستم. Pickett صرف مقدار زیادی از زمان خود را در خانه مطالعه تصویری از 2019.

"هنگامی که شما خودتان آن را انجام می دهند و دیدن کارهای خوب شما و بد چیزهایی که شما آن را خیلی آسان تر به آن را درست و حرکت در," او گفت:. "من به دنبال به جلو به ساخت یک پرش بزرگ را در این سال است."

Pickett پرتاب اعداد بهبود اواخر فصل گذشته. او به 300-حیاط علامت سه بار در فینال چهار بازی تنها دو بار در اول هشت. او از دست رفته دلاور بازی با یک آسیب است.

"ما نمیفهمد چه چیزی جرم بود و چگونه ما در حال رفتن به کار," او گفت:. "در حال حاضر که همه ما که احساس و ما می دانیم آنچه در آن قرار است به مانند من فکر می کنم دو سال ما باید که پرش بیشتر مواد منفجره در منطقه پایان قرار داده تا امتیاز بیشتری

"که همه در حال رفتن به شروع هر زمان که ما به عقب بر گردیم و گرفتن یک شات در حال کار در این چیز."

حتی اگر او صرفا منطبق با آنچه او در فصل گذشته Pickett یک فرصت برای حرکت به مقام دوم – صعود بالاتر از دن مارینو – در پیت تمام زمان عبور yardage لیست. او هفتم در حال حاضر با 5,576 و نیازهای 3,022 به تصویب مارینو. Pickett انداخت برای 3,098 فصل گذشته.

اما Pickett است با تمرکز بر آن دسته از اعداد است. امتیاز برنده بازی و او می خواهد بیشتر از آنها.

پیت تنها رسیده 30s چهار بار در 13 بازی. امروز در فوتبال کالج است که غیر قابل قبول است.

"ما باید برای گرفتن عکس های بیشتر در منطقه پایان هنگامی که ما وجود دارد," او گفت:. "به بچه ها مثل (ارشد گسترده گیرنده) Taysir ماک یک فرصت برای رفتن به یک بازی بر روی توپ.

"در حال حاضر ما لوکاس Krull دیگر عدم تطابق در منطقه قرمز" او گفت: از 6-پا-6, 260 پوند تنگ پایان فارغ التحصیل انتقال از فلوریدا. "به طوری که کمک می کند تا یکی دیگر از بزرگ بدن ما می توانیم تقسیم کردن و انجام کارهای مختلف با."

در ضمن Pickett منتظر تماس تلفنی است که سیگنال را امن بازگشت به دانشگاه, امیدوارم در ماه ژوئن.

"فقط در حال انتظار برای دریافت خوب," او گفت:.

دریافت آخرین اخبار در مورد پیت فوتبال و همه چیز Panthers دو و میدانی.

جری DiPaola یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جری از طریق ایمیل در jdipaola@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: پیت | ورزشی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن