Q&A با WPIAL مدیر اجرایی امی Scheuneman: آیا سقوط ورزش ؟

توسط: کریس هارلن چهار شنبه, ژوئن 20, 2020 | 12:46 AM کریس هارلن | Tribune-Review WPIAL مدیر

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

توسط:
چهار شنبه, ژوئن 20, 2020 | 12:46 AM


به عنوان امی Scheuneman اشاره, وجود دارد هیچ بیماری همه گیر کوروناویروس زمانی که او موافقت کرد برای تبدیل شدن به WPIAL مدیر اجرایی. در حالی که درست است که او قطعا در حال اجرا نیست از این چالش است.

"یکی از فیلم های مورد علاقه است 'جایگزین'" گفت: Scheuneman که دوست دارد به قرض گرفتن یک خط از مربی تیم فوتبال جیمی McGinty, بازی های برگزار شده در سال 2000 فیلم بازیگر Gene Hackman.

"مربی گفت: 'برندگان همیشه می خواهید توپ در هنگام بازی در خط است.'"

Scheuneman منجر شده WPIAL برای چند ماه به عنوان معاون مدیر اجرایی خواهد شد اما رسما تبدیل به چهارمین تمام وقت مدیر اجرایی در لیگ تاریخچه زمانی که تیم اومالی تصدی به پایان می رسد ژوئیه 1. او به پیروی چارلز "آس" Heberling (1976-97) لری Hanley (1997-06) و اومالی که منجر WPIAL برای 14 سال است.

اومالی اعلام بازنشستگی خود را در ماه دسامبر.

یک آلو بومی و رابرت موریس فارغ التحصیل Scheuneman سابق مدیر ورزشی در تپه شمالی (2016-19), Bethel Park (2006-16) و Avonworth (2003-06). او به عنوان یک عضو از WPIAL هیئت مدیره قبل از پیوستن به لیگ برتر را دولت در سال گذشته به عنوان اومالی را جایگزینی احتمالی.

Scheuneman و همسرش پل, یک, پسر, پل.

چند, ورزش, ورزشکار در دبیرستان و کالج Scheuneman القاء شد به آلو Sports Hall of Fame در سال 2011.

به عنوان او آماده برای تاریخ به عنوان WPIAL اولین زن مدیر اجرایی او در زمان این هفته به بحث در مورد سابقه و هدف خود را منافع و چالش های رو به بالا مدرسه دو و میدانی.

آیا شما خوشبین WPIAL ورزشی برگزار خواهد شد در پاییز ؟

من خوشبین هستم از این نظر که هیچ چیز شده است لغو نشده است. من فکر می کنم که این نشانه خوبی است که — درست مثل ما در بهار — ما در حال رفتن به نگه داشتن چیزهای در زمانی که ممکن است و به هر فرصت به کسانی که ورزش در این پاییز. به دانشجو-ورزشکاران امیدواریم که برخی از آنها به عنوان شروع سال تحصیلی جدید آنها قادر خواهد بود به بازی های ورزشی. بله من خوشبین هستم از این نقطه نظر برای امروز.

آنچه بزرگترین چالش برای فوتبال بود بازی کرد ؟

بزرگترین چالش فوتبال است فقط تعدادی از شرکت کنندگان و مربیان است که سهم بسیاری از فضاهای کوچک از رختکن وزن, اتاق فیلم, اتاق است. شما می توانید 100 نفر از جمله شرکت کنندگان در, مربیان, مدیران, مربیان, همه در یک فضای کوچک که نوع اجتناب ناپذیر زمانی که شما باید دو تیم است. ورزش های دیگر توسط و بزرگ ندارد و کسانی که مشارکت اعداد و یا فضاهای محدود. آنها می توانند به لحاظ اجتماعی فاصله زیادی آسان تر است.

آیا شما باور دارید وجود خواهد داشت طرفداران در غرفه?

اگر وجود دارد در حال ورزش, من معتقدم وجود خواهد داشت و طرفداران. من فکر می کنم سوال بزرگتر این است که رفتن به: چگونه بسیاری از ؟ ما در حال حاضر دیده می شود فرماندار قرار دادن برخی از محدودیت در مقدار اندازه جمع و تسهیلات درصد ظرفیت. زن و شوهر بعد از ماه نقش خواهد شد.

این یک چالش برای تبدیل شدن به WPIAL مدیر اجرایی. آنچه شما علاقه مند در کار است ؟

به زمانی که من "علاقه مند" وجود دارد هیچ چیز مانند coronavirus. چیزهایی که ممکن است کمی متفاوت در حال حاضر. این واقعیت است که آن را در اینجا و آن را تحت تصدی من. من خوب با آن است. یکی از فیلم های مورد علاقه است "جایگزین." مربی گفت: "برندگان همیشه می خواهید توپ در هنگام بازی در خط است." ممکن است آن را بد, مقایسه, اما من نه می تواند تصمیم گیری در طول این زمان دشوار است چرا که من احساس می کنم که من واجد شرایط و آماده برای انجام این کار است.

آیا اهداف خود را به عنوان مدیر اجرایی?

وجود دارد تعدادی از چیزهایی است. اول من سرقت از تیم اومالی در گفت: "من نمی خواهم به آن پیچ کنید." او همیشه شناخته شده است که برای. من فکر می کنم من ادامه خواهد داد تا با آن است.

وجود دارد تعدادی از چیزهایی که ما در حال حاضر آغاز شده است که من تا به حال در to-do list. یکی از کسانی بود که بازسازی ورزشکاری اجلاس و ساخت است که بیشتر مفید برای دانش آموزان است. ما می خواستیم به همکاری با سازمان های محلی به یک تاثیر بیشتری در جوامع ما. ما ارسال یک "چیز عالی شنبه" هر سه شنبه که شامل یک نمای کلی از خاص آئین نامه شاید آینده مهلت فهرست منابع است که در خارج وجود دارد. تمام چیزهایی است که کمک خواهد کرد که تبلیغات بیشتر موفق در شغل خود. حرکت رو به جلو ما می خواهیم برای ایجاد یک شورای رهبری که شامل دانشجو-ورزشکاران از WPIAL به آنها را بشنود.

همچنین من می خواهم برای ایجاد یک تنوع شورای مشورتی است. ما یک انتخاب هیئت مدیره. ما نمی توانیم حکم یا قرار دادن مردم در مکان و زمانی که آنها یا انتخاب و یا ارسال به ما از ترکیبات. به منظور عادلانه نمایندگی از تمام جنبه های زندگی — پس زمینه, قومیت و همه چیز — ما نیاز به رسیدن و ایجاد چیزی است که استطاعت ما که توانایی.

در هر حال عمومی تصورات غلط در مورد WPIAL که شما می خواهم به تغییر ؟

ما اینجا هستیم برای کودکان و نوجوانان. که همیشه نمی خارج وجود دارد, اما ما اختصاص داده شده زندگی ما به آموزش کودکان و نوجوانان و کمک به آنها. متاسفانه برخی از افراد همیشه به دنبال قوانین وجود دارد و باید تصمیم گیری ساخته شده است. آن را با هدف صدمه زدن به یک فرد بلکه آن را منصفانه و عادلانه رقابت برای همه.

شما قبلا گفته ام که شما لازم نیست نظر خودتان را هر گونه متفاوت از پیشینیان خود را به عنوان مدیر اجرایی در WPIAL تاریخ است. اما چه پیامی دارید برای دختران دبیرستانی علاقه مند در مدیریت ورزشی?

من اصلا نظر خودم را هر گونه متفاوت است. اما پیام من به دختران و یا هر کسی که برای ماده است: کار سخت خود را در فرصت های زمانی که آنها می آیند. شما می دانید که هرگز کسی را به تماشای شما. من یک شرکت معتقد است که صداقت شما موفق خواهد شد در نهایت در دراز مدت اما گاهی اوقات در کوتاهمدت بیش از حد. یکی از مانتراها این است که "شما نمی توانید به اشتباه با انجام درست است."

آنچه شما علاقه مند در ورزش ؟

ورزش چنین بوده است بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من از مدرسه ابتدایی هر زمان که من بازی فوتبال و یا در حال اجرا بود یا آموزش. من چهار, ورزش, ورزشکار در دبیرستان و رفتم به بازی فوتبال و پیگیری در دانشگاه رابرت موریس. آن را همیشه به من دارند. آن را نگه داشته من متمرکز شده است. درس های که شما یاد بگیرند که از ورزش چه واقعا به من پرشور در مورد کار من. من احساس می کنم که شما راه اندازی برای زندگی است.

هنگامی که شما در حال انجام WPIAL کار چه هستند منافع خود را ؟

صرف وقت با خانواده و دوستان است. ما دوست داریم به گلف با هم. ما را به دوچرخه سواری با هم. ما لذت بردن از رفتن به ساحل. ما نیز بسیار درگیر با کلیسای ما و گروه ها و طرح ها از طریق آنها. بسیار وجود دارد اما ما فراموش پیدا کردن زمان برای صرف با هم در نهایت.

این WPIAL یکی از 12 PIAA مناطق. در ذهن شما چه چیزی باعث WPIAL منحصر به فرد است ؟

چیزهایی که ما ارائه می دهیم به مدارس ما بر خلاف هر گونه دیگر منطقه در PIAA. می رود که از برنامه ریزی برای مسابقات به ما آموزش برای مدیران ورزشی آموزش دانش آموزان در ما مردانگی اجلاس ارائه کمک هزینه تحصیلی است. چیزهای زیادی وجود دارد که ما را که دیگر مناطق نیست.

و ارائه چنین یک فضای بزرگ برای ما قهرمانی چیزی است که مردم درک نمی کنند خارج از WPIAL اما کسانی که در آن بدیهی است.

از نظر مالی چگونه است covid-19 نهفته WPIAL?

ما از دست همه ما بهار ورزش درآمد و دشوار بود چرا که لیگ ما متکی بر مسابقات برای ما نسل درآمد: فروش بلیط کالا و حمایت مالی است. بخش بسیار کوچکی از بودجه عملیاتی ما می آید از مدرسه غرامت بنابراین هنگامی که ما از دست دادن مسابقات آن را به وضوح تحت تاثیر خط پایین ما به شدت.

با استفاده از هاینز زمینه را برای قهرمانی فوتبال هنوز در WPIAL برنامه ؟

آن بحث خواهد شد آینده با ما هیئت مدیره و افرادی که در حال رفتن به با نفوذ در ساخت آن تصمیم گیری می شود آن را ما فوتبال, کمیته, آیا ما نیاز به رسیدن به مناطق آموزش و پرورش به افکار خود را در آن و در نهایت داشتن هیئت مدیره تصویب آن تصمیم گیری احتمالا در ژوئیه نشست. هاینز زمینه و دیگر ذینفعان کلیدی خواهد بود بخشی از این گفتگو است.

اما در حال حاضر شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از هاینز میشه ؟

همه چیز در حال حاضر به عنوان آن بود. آن نه تنها شرکت در حال حاضر است.

آیا شما باور دارید که یک سنت مهم برای حفظ?

رفتن به هر زمان که Ace شد مدیر اجرایی بخشی از هدف این بود که درجه یک در مسابقات درجه یک امکانات. نه تنها در فوتبال بلکه در همه رشته های ورزشی است. من فکر می کنم این مهم است برای حفظ یک سطح از اعتبار ما در مسابقات. که باعث می شود ما منحصر به فرد اجازه می دهد در مدارس این فرصت را به بازی در سالن های بزرگ و چیزی برای نگاه به جلو به در علاوه بر این به برنده مسابقات قهرمانی.

ما باید سعی کنید برای انجام بهترین ما می توانیم. که می شود گفت منابع مالی را در این تصمیم. ما نمی تواند در از دست دادن کار از آنجا که ما نمی تواند عامل اگر ما انجام دهد. بنابراین نیاز به مکالمات واقعی در مورد آنچه که ما می توانیم و چه امکانات ما می توانید با رفتن به چه قیمتی. این است که قصد ما برای حفظ امکانات ما معتبر اما "آنچه که ما می توانید استطاعت?" است برای رفتن به یک سوال پایین آمدن پیک.

چگونه باید تیم اومالی تصدی یاد می شود?

او باید به یاد داشته باشیم برای عامل یک لیگ در سطح بالایی از حرفه ای و اعتبار برای 14 سال است. تغییرات زیادی صورت گرفت در آن زمان و آن نگاه بی عیب و نقص بدون درز و آسان است. و من می توانم به شما بگویم که از بودن در این سمت جدول که هیچ کار آسان است. ما باید به یاد داشته باشید او را از روی علاقه برای قادر بودن به نگه داشتن همه چیز دست نخورده و حرکت رو به جلو بدون همیشه به دنبال مانند آن مشکل بود. من می توانم به شما اطمینان دهم وجود دارد مشکلات در طول راه.

وجود دارد هر چیزی از رویکرد خود را که شما همچنین می خواهید استفاده کنید ؟

کاملا. فقط از تماشای او در طول سال های خود را حرفه ای. او سختکوش و جلا و همیشه در دسترس است. او سازگار بود در رویکرد خود را و به سادگی قرار دادن او می خواست مردم به قوانین بازی. او می خواست برای ایجاد یک زمین بازی برابر برای همه که شرکت کرده بودند. آن چیزهایی هستند که من در تلاش برای ادامه دوران تصدی من به عنوان به خوبی.

این مصاحبه ویرایش شده است و فشرده.

کریس هارلن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کریس از طریق ایمیل در charlan@tribweb.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن