Vaughn پالمر: فولاد تمدید طرح پست نتایج چشمگیر با ظرفیت اضافی مردم

محتوای مقاله در ادامه"این چیزی است که ما در حال رفتن به مجبور به ادامه حرکت رو به جلو اگر ما در حال رفتن به دی

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"این چیزی است که ما در حال رفتن به مجبور به ادامه حرکت رو به جلو اگر ما در حال رفتن به دیدار با فولاد نیازهای بیماران," او توضیح داد.

"ما می رویم به انجام این کار نه تنها برای سازگاری با این بیماران که باید لغو شده و یا به تعویق افتاد با توجه به COVID-19 اما همچنین به دیدار آینده خواسته است که ما می دانیم در حال آمدن است و ما می دانیم وجود دارد."

بنابراین در حالی که سیستم در حال حاضر افزایش هفتگی فولاد شمارش گذشته و قبل از همه گیر سطح و کاهش تاثیر رکود در تابستان خیلی بیشتر باید انجام شود.

این ظرفیت استفاده نشده در سیستم — هنگامی که در اتاق عمل در دسترس هستند اما نه در استفاده — مقدار به حدود نیمی دوباره تعداد ساعت که آنها در حال استفاده هستند.

تابستان رکود حساب برای کمتر از 10 درصد از این ظرفیت استفاده نشده. تعطیلی آخر هفته را برای حدود 60 درصد است. نگه داشتن اتاق عمل در تمدید ساعت در روزهای هفته را اضافه کنید تقریبا 20 درصد است. منابع بکر در کلینیک های خصوصی حساب برای تنها حدود دو درصد از ظرفیت استفاده نشده. بقیه در نامشخص "دیگر" دسته بندی.

تمام این ظرفیت فقط نشسته وجود دارد در حال انتظار برای استفاده از یک نقطه با تاکید بر heather n king و دیکس.

"فیزیکی منابع — اتاق عمل — وجود دارد تخت وجود دارد ما فقط نیاز به افزایش کارکنان به طوری که احساس شود نیاز است که رکود در تابستان و همچنین گسترش در تعطیلات آخر هفته" گفت: heather n king.

"ما در حال صحبت کردن در مورد استفاده از منابع موجود به ظرفیت کامل خود را" توافق دیکس. "در سیستم مراقبت های بهداشتی در سال 2020 ما مجبور به استفاده از منابع است که ما را به کمال حد ممکن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن