واقعی دانه های برف در Op-Ed صفحه

در حالی که این بار در برخورد با پیامدهای پنبه op-ed Sullivan شد برخورد با مشکلات خود را. یک ستون از "کوک برن"

توسط MASTERNEWSS در 21 خرداد 1399

در حالی که این بار در برخورد با پیامدهای پنبه op-ed Sullivan شد برخورد با مشکلات خود را. یک ستون از "کوک برن" در این تماشاگر ذکر یک صدای جیر جیر از سالیوان اعلام هفتگی خود ستون نمی شود ظاهر می شود. به چه دلیل ؟ "احتمالا سالیوان سردبیران وحشت زده است که او ممکن است اساسا بورژوایی نقطه که غارت و خشونت در اشتباه هستند" کککبورن نوشت. بعد در ستون او اشاره کرد: "سالیوان, یک منبع نزدیک به New York magazine نشان می دهد تا به کار خود را تایید توسط حساس تاریخ و سردبیران را به مطمئن شوید که آن را نمی کند آنها را آغاز کند. اگر عبور از آن خود را به خر خر کردن تست آن می تواند منتشر شود." مائوئيسم!

بیش از آخر هفته در یک پس-حذف صدای جیر جیر سابق نیویورک ویرایشگر حداکثر جزئیات اشاره کرد که او یکی از "تاریخ و سردبیران" بود که پس از اشاره به چیزی است که نیاز به تغییر در سالیوان ستون (در این مثال سالیوان ذکر کرده جعلی antifa حساب رسانه های اجتماعی). برایان فلدمن یک نویسنده در نیویورک توییتی که آن را با علامت "تنها زمانی که من می خواهم تا کنون شنیده ام از سالیوان ستون گرفتن چیزی شبیه اساسی مقاومت مواجه از سردبیران در همه." (روز یکشنبه سالیوان را بازتوییت کرد یک صدای جیر جیر که به دروغ ادعا کرد که سابق واشنگتن پست خبرنگار Wesley خودشان بود "اخراج" از کاغذ و "دروغ" در مورد آن. سالیوان عذرخواهی کرد و پس از اینکه گفته می شود.)

کوک برن ستون آشکار است. برای سالیوان و خود را مدافع آزادی بیان و لیبرالیسم به این معنی نیست که او می شود به انتشار هر چه او می خواهد بدون مخالفت یا مداخله. هل دادن به عقب و یا اشاره به واقعی اشتباه—کلید بخش هایی از سرمقاله روند—برای سالیوان و شرکت ، یک تهدید برای پایه های تمدن غرب است.

در polemic در مورد "انقلاب فرهنگی" وجود دارد بسیار کمی از بحث در مورد نیاز به بحث است. برای بسیاری از در سمت راست "بحث من" نهایی باز گشت اثبات یکی از سختی و اعتقاد و وفاداری به ارزش های لیبرال. اما نویسندگان بسیاری متعهد به هشدار امریکا در مورد وحشی در دروازه هستند که به نظر می رسد زندگی در یک حباب. ویس پرینت موضوع در مورد دانشگاه فرهنگ آمدن به بار بود و نه در واقع دقیق به خصوص آن ادعا می کنند که بحث آب پز را به یک نسل نبرد بین کسانی که زیر 40 ايمان "safetyism" و کسانی که بیش از 40 که در آزادی بیان است. به جای انتقاد از او نظر به قلب او صرف چند روز گذشته retweeting ستایش است. برت استفنز که نوشته شده است به طور گسترده در مورد آزادی بیان و پردیس فرهنگ نامیده می کردم در همان زمان بارها و بارها tattling در همکاران که تا به حال نقد خود ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن