رای اکثریت تصویب B. C. طرح به بازگشایی اقتصاد

محتوای مقاله در ادامهTostenson گفت: این صنعت در حال صحبت کردن با دولت در مورد طراحی یک برنامه است که می شناسیم

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

Tostenson گفت: این صنعت در حال صحبت کردن با دولت در مورد طراحی یک برنامه است که می شناسیم رستوران است که ملاقات COVID-19 پروتکل با یک عکس برگردان یا برچسب بر روی درب جلو.

"من فکر می کنم که رفتن برای کمک به بخشی از بازار که کمی بی تفاوت و یا مردد," او گفت:.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که از افرادی که به خوردن در یک رستوران, ترین خوشحالی آنها می تواند از پروتکل های جدید در حال دنبال شدن: 91 درصد به رسمیت شناخته شده فیزیکی, فاصله, 86 درصد است که تعدادی از شام محدود شد و 86 درصد است که قوانین جدید به وضوح نوشته شده است.

از کسانی که نه به یک رستوران یا نوار 46 درصد گفت: آنها احساس آنها احساس نمی امن به دلیل خطر ارسال شده توسط SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19. در مجموع 31 درصد گفت: آنها را نمی آنها فکر می کنم آنها خواهد لذت بردن از تجربه به دلیل محدودیت; 20 درصد گفت: آنها نمی تواند استطاعت آن را.

تقریبا یک سوم گفت: در هر صورت آنها نمی خواهد به یک رستوران بروید تا COVID-19 قطره به صفر (15 درصد) و یا تا زمانی که یک واکسن توسعه داده شد (14 درصد).

این نظرسنجی مورد بررسی 601 مردم در قبل از میلاد از جمله 400 در ونکوور از ژوئن 11-14. پس از آن غیر تصادفی, اینترنت, بررسی, Leger می گوید هیچ حاشیه خطای گزارش شده است.

kevingriffin@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن