واشنگتن تیم NFL انداختن 'Redskins' نام پس از 87 سال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

16 دقیقه پیش

واشنگتن — واشنگتن NFL حق رای روز دوشنبه اعلام کرد آن را رها ردسکینز نام و هند سر آرم بلافاصله رکوع به دهه انتقاد که آنها در حال حمله به آمریکایی های بومی.

یک نام جدید هنوز هم باید برای انتخاب یکی از قدیمی ترین و طبقه تیم در لیگ ملی فوتبال و معلوم نیست که چگونه که به زودی اتفاق خواهد افتاد. اما در حال حاضر مسلما ترین پلاریزه نام در آمریکای شمالی ورزش حرفه ای از بین رفته است در یک زمان حساب بیش نژادی و بی عدالتی پیکرنگاری و نژاد پرستی در ایالات متحده است.

حرکت در آمد کمتر از دو هفته پس از صاحب دن اشنايدر یک بچگی طرفدار این تیم که پس از اعلام او هرگز خلاص شدن از نام و راه اندازی یک "بررسی دقیق" در میان فشار از حامیان مالی. فدرال اکسپرس, Nike, پپسی و بانک مرکزی امریکا همه صف در برابر این نام بود که با توجه به حق رای دادن در سال 1933 زمانی که تیم هنوز مستقر در بوستون.

این تیم گفته است که "بازنشستگی" نام و آرم و اسنایدر و مربی ران ریورا در حال همکاری نزدیک به منظور توسعه یک نام جدید و طراحی.

بومی آمریکا طرفداران و کارشناسان به مدت طولانی با انتقاد از نام آنها تماس بگیرید "dictionary-تعریف نژادی لکه دار کردن." بیش از یک دوجین بومی رهبران و سازمان نوشت: به NFL کمیسر راجر Goodell هفته گذشته خواستار اقدامات فوری برای پایان دادن به واشنگتن استفاده از نام. Goodell که به میدان فرستاد سوالات در موضوع سال گفت: او پشتیبانی نقد و بررسی.

تظاهرات در برابر نام تا قبل اسنایدر خرید این تیم در سال 1999 و تا زمانی که او تا به حال نشان داده هیچ تمایل به در نظر گرفتن یک تغییر است. قوی کلمات از حامیان — از جمله یک شرکت اجرا شده توسط یک اقلیت ذینفعان از تیم — معادله را تغییر داد.

فدرال اکسپرس در اوایل این ماه شد اولین اسپانسر به آن اعلام کرده بود پرسید: این سازمان برای تغییر نام به ویژه مهم است زیرا مدیر عامل فردریک اسمیت صاحب بخشی از این تیم است. فدرال اکسپرس نیز پرداخت می شود $205 میلیون دلار برای طولانی مدت حقوق نامگذاری به این تیم در ورزشگاه Landover مریلند.

2816587_web1_2816587-9a87b73a545a4f85b9c2977ab48f8bd3

AP

Washington Redskins صاحب دانیل اسنایدر پیاده روی حاشیه Dec. 26, 2015, طول بازی برابر فیلادلفیا ایگلز در فیلادلفیا.

اجاره نامه در فدرال اکسپرس زمینه منقضی می شود در 2027 و حذف نام نگه می دارد و باز کردن فرصت های مختلف در مریلند ویرجینیا و واشنگتن برای این تیم استادیوم جدید و ستاد. منطقه کلمبیا شهردار موریل Bowser خود گفته است که نام یک "مانع" به اسنایدر ساختمان در استادیوم RFK سایت است که اعتقاد به اولویت خود را.

واشنگتن به تازگی آغاز شده برش روابط با نژادپرستانه بنیانگذار جورج پرستون مارشال, از بین بردن نام خود را از حلقه ای از شهرت و تغییر نام پایین کاسه در فدکس فیلد برای تیم سیاه, بازیکن اواخر Hall of Famer بابی میچل. مارشال که تغییر نام بوستون بریوز ردسکینز در سال 1933 نقل مکان کرد و آن را به سی و چهار سال بعد بود segregationist و آخرین NFL صاحب به ادغام تیم خود را.

آرم فعلی را نشان می دهد مشخصات رنگ قرمز رو بومی آمریکایی با پر و بال خود را ،

2816587_web1_2816587-cc72a3064b364edfadb612fe5166b450

AP

بومی آمریکا رهبران اعتراض Oct. 24, 2019, برابر, Washington Redskins نام تیم در خارج از ایالات متحده بانک ورزشگاه قبل از بازی در مینیاپولیس.

طولانی حذف از روز های شکوه از پیروزی در سوپر باول عناوین در 1982 و 1987 و 1991 فصل تحت مربی Joe Gibbs واشنگتن فقط پنج حذفی حضور در 21 سال و هیچ postseason پیروزی از سال 2005. این تیم فاقد یک در سراسر کشور قابل عرضه در بازار بازیکن پس از رابرت گریفین سوم را کوتاه ستارگی و 2020 برنامه امکانات صفر نخست-زمان بازی برای حق رای دادن استفاده می شود که به یک رسم است.

دوباره نام تجاری جدید را با نام و آرم — و شاید همان کبود و طلا رنگ — همراه با عطف فوتبال عملیات به ریورا می تواند یک مزیت برای اسنایدر و خاموش میشه. حتی اگر یک بخش از فن پایه مخالف تغییر نام سنت برنده خواهد جای آن ضرر و زیان است.

دسته بندی: NFL | ورزشی | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن