از راه دور آموزش در محله آکادمی در پیتسبورگ یک انتقال بدون درز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 27 اردیبهشت 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

بیشتر روزهای هفته صفحه Hempfield آهنگ در برای یک مشاوره انتصاب در ساعت 9 صبح در زوم. او و دیگر دانش آموزان قادر به بررسی سوال بپرسید و دریافت به روز رسانی در مورد مشق شب و در مورد مدرسه خود را در محله آکادمی.

سپس در اتاق خواب خود را از او نورث ورسیللس خانه انتقال به مدرسه کار می کنند. با استفاده از گوگل, کلاس های درس او می تواند دسترسی به ضبط درس ها و تکالیف کامل در یک برنامه که شبیه بلوک روز مدرسه. در روزهای دوشنبه او در مطالعات تاریخ, اسپانیایی و انگلیسی; در روز سه شنبه و شیمی و ریاضی و غیره. روز بعد تکالیف آپلود هر روز در ظهر.

Hempfield, 17, استفاده می شود به صرف نزدیک به 12 ساعت در روز در محله آکادمی دریافت سه وعده غذا در روز در پردیس در پیتسبورگ استانتون ارتفاعات محله کار را از طریق دوره های دقیق و شرکت در چندین ورزشی و باشگاه ها قبل از مصرف در نهایت سوار اتوبوس طولانی خانه. او فعال در رقص و ضربت زنی در پاییز و هلهله در زمستان. در حال حاضر او به سختی نیاز به ترک اتاق او سهام با خواهر دوقلوی اموری – همچنین یک محله آکادمی دانشجویی.

روز خود را متفاوت است Hempfield می پذیرد. اما آن را تسکین قادر به ادامه کار مدرسه بدون وقفه. حداقل که خیلی تغییر نکرده است, او گفت:.

"من از دست جنبه اجتماعی بودن اما من احساس می کنم این آموزش من که در خانه خود را با من در مدیریت زمان" Hempfield گفت. "من فقط یک سال و تغییر برخی از چپ من قبل از رفتن به کالج به طوری که آن را به من آموزش که من در واقع می توانید انجام این کار و در واقع تلاش در این محیط زیست است."

بسیاری از مدارس در منطقه در حال مبارزه برای تامین ثبات در آموزش از راه دور. کارشناسان می گویند این بیماری همه گیر است برجسته و افزایش نابرابری میان مناطق و محله های فردی دانش آموزان است. یک مطالعه اخیر رهبری یک استاد دانشگاه کارنگی ملون نشان داد که دانش آموزان از رنگ و کسانی که مبارزه با فقر کمتر احتمال دارد به دسترسی به اینترنت است. Ananya Sen استادیار سیستم های اطلاعاتی و اقتصاد در CMU را هاینز کالج گفت: این روند به احتمال زیاد منجر به گسترده آموزشی نابرابری در منطقه و در سراسر کشور است.

"آموزش آنلاین امکان پذیر است تنها اگر کودکان و جوانان باید دسترسی به اینترنت در خانه" Sen گفت.

محله آکادمی اتحاد نامتناسب بالا جمعیت کم درآمد و اقتصادی دانش آموزان محروم و در عین حال از راه دور آموزش اقدام بدون موضوع است. دانش آموزان از سر درس بعد از برنامه ریزی شده خود را رخصتی بهار, تا کنون که بدون بازگشت به ساختمان است. وجود دارد هیچ روز اضافی برای دانشکده به طرح درس جدید یاد بگیرند و یا به استفاده از کنترل از راه دور فن آوری است. با توجه به مدیران و 91 درصد از دانش آموزان در ورود به سیستم, برای تکمیل درس خود را هر روز.

دقیق محیط زیست

محله آکادمی ایمان مبتنی بر مقدماتی کالج مدرسه در سال 2001 تاسیس شد با بیانیه ماموریت به "شکستن نسل چرخه فقر است." پس از رشد به ثبت نام از 140 مدرسه می آموزد ششم طریق 12 درجه است. روز گذشته از ساعت 8 صبح تا 7:30 p.m با دانش آموزان سرو سه وعده غذا در روز و ارائه طیف گسترده ای از فعالیت های فوق برنامه و ورزشی.

آن را جدی محیط زیست با کارکنان با هدف به خصوص در دانش آموزان با نشان نیاز مالی. حدود 80 درصد از دانش آموزان از خانواده های با درآمد $30,000 یا کمتر گفته رئیس دانشکده Anthony Williams اما 100% از فارغ التحصیلان پذیرفته شده به دانشگاه است. در حالی که آن است که یک مدرسه خصوصی کمک درسی تنظیم شده است در مقیاس کشویی گاهی اوقات به عنوان کم به عنوان $50 ماه است.

کارولین Sanford دستیار رئیس دانشکده برای توسعه گفت: این مدرسه به همان اندازه پشتیبانی توسط فرد و بنیاد و شرکت دادن. همه دانش آموزان دریافت بورس تحصیلی وجود دارد و بحث میان رهبران مدرسه در مورد احتمالا waiving شهریه از خانواده ها تحت تاثیر اخراج و furloughs از coronavirus بیماری همه گیر.

ویلیامز شروع به کار در مدرسه هنگامی که آن را هنوز هم یک برنامه آزمایشی در سال 2000 درست پس از او به پایان رسید کالج در Edinboro دانشگاه پنسیلوانیا است. در 20 سال گذشته او به عنوان یک کارآموز در یک, معلم, کالج مشاور و مدیر در امور دانشجویی. او در اولین سال تحصیلی به عنوان رئیس مدرسه موفق مدرسه بنیانگذاران این کشیش توماس جانسون جونیور

محله آکادمی ساخته شده بود بر اساس این ایده از تسطیح زمین بازی ویلیامز گفت. مدرسه در کل رویکرد — بورسیه های روز اضافی تدریس خصوصی و مشاوره شش هفته دوره های تابستان — طراحی شده است برای نگه داشتن دانش آموزان محروم را اشغال کردند و در مسیر.

"این ثابت تعادل از جلسه دانش آموزان که در آن آنها در و پل تحصیلی خود را skillsets و آماده سازی آنها برای آمادگی با وجود رکود اقتصادی و یا علمی چالش های آنها ممکن است روبرو می شوند" ویلیامز گفت.

محله آکادمی با آن سحر به شب برنامه طراحی شده است برای نگه داشتن دانش آموزان خود را تحت مراقبت و مواظبت چشم. اما تحت این بیماری همه گیر مستند با دانش آموزان خود را در خانه این خبر حتی بالاتر است. آموزش از راه دور به قدرتمند است.

کارکنان افزایش یافته است به چالش مانند قبل از هرگز ویلیامز گفت. پیش از آن در سال تحصیلی مدرسه دریافت کمک مالی از Comcast اجازه داده است که هر دانش آموز را در خود لپ تاپ Chromebook. در حال حاضر بر خلاف بسیاری از همسایه های عمومی مدارس ویلیامز گفت: محله آکادمی اتحاد "یک-به-یک دانش آموز به تکنولوژی نسبت است."

Hempfield گفت: معلمان و دانش آموزان مانند خودش بودند در حال حاضر آشنا با ابزارهای گوگل و دیگر برنامه های کاربردی به صورت دیجیتال تحصیل; آنها اغلب با استفاده از Google کلاس های درس برای ارسال تکالیف. انتقال تقریبا بدون درز.

Hempfield گفت: او سپاسگزار مدرسه شده است قادر به "رول با مشت." زمانی که او با بهترین دوست او که در مراسم Allderdice دبیرستان در سنجاب تپه و شروع آموزش از راه دور مارس 16, او نمی تواند تصور کنید که چگونه او را به کار گرفته اند از جمله طولانی مدت از ترم. Hempfield شده است یادگیری از راه دور و از اواخر ماه مارس است.

"من احساس می کنم باید یک مزیت," او گفت:. "از آنجا که من احساس آن را نگه داشته من که در مدرسه ذهن است."

مدرسه نیز برجسته خود را که در آن درجه بندی دستورالعمل تغییر کرده است – بر خلاف بسیاری از نهادهای آموزشی در این منطقه است. پیتسبورگ مدارس عمومی اعلام کرد دو هفته پیش که همه دانش آموزان دریافت خواهد کرد عبور نمرات برای سه ماهه چهارم و دانشگاه پیتسبورگ و کارنگی ملون دانشگاه منتقل شده اند به پاس/هیچ اعتبار و پاس/خرابی درجه بندی بود.

این بیماری همه گیر است و در واقع موجب بسیاری از مکالمات میان اعضای هیات علمی در مورد تمام است که ممکن است با آموزش از راه دور گفت: برنت Jernigan سر از دانشگاهیان. شاید وجود دارد امکان بیشتری برای آموزش در طول تعطیلات تابستان و یا تمدید معافیت تحصیلی. شاید آکادمی حتی می تواند در ارائه آموزش به دانش آموزان زندگی می کنند که بیش از حد دور به بخشی از بدن دانش آموز.

"این جرات شما را به فکر می کنم شاید می تواند وجود داشته باشد منحصر به فرد و معتبر تجربه ما می تواند در ساخت بنا و یا بحث در مورد" او گفت:. "این نوع از چیزهایی که شما فکر می کنید شما نمی تواند انجام دهد قبل از اینکه در حال حاضر مکالمات به دلیل بیماری همه گیر. آن باز می شود تا مقدار زیادی از گزینه ها و درهای جدید."

حفظ تمرکز

چالش وجود دارد. مثل همه مدرسه جوامع ویلیامز وجود دارد گفت: دانش آموزانی که در حال مبارزه با شغل زیان furloughs و مشکلات خانوادگی به دلیل covid-19. آینده برنامه ریزی شده است پرتاب به ایستگاه فرعی.

"ما واقعا افتخار نامزدی ما دانش آموزان و خانواده," او گفت:. "ما درک میکنیم که هر فرد خانواده است که تحت تاثیر این بیماری همه گیر."

Hempfield نشده است در امان کلی اضطراب طلیعه در این وضعیت است. او گفت که او ترسیده است انتظار برای هر آنچه در آینده اتفاق خواهد افتاد. او در این فرآیند به دنبال در کالج ها با توجه به چند دانشگاه در منطقه به مطالعه روانشناسی. او شگفتی که آیا او قادر خواهید بود برای بازگشت به کلاس برای ارشد سال اگر او را شرکت در میدانی اگر او را مشاهده کنید دوستان خود را به زودی.

گاهی اوقات می توان آن را سخت به تمرکز بیش از حد Hempfield گفت: او به عنوان vies برای فضا و حریم خصوصی در به اشتراک گذاشته شده اتاق خواب تبدیل شدن به عادت کرده اند به پدر و پررونق صدای پایین سالن و ثابت فعالیت های اصلی زندگی است.

اما آکادمی اندازه ارائه یک مزیت برای ترویج عاطفی رفاه در سراسر قطعیت Jernigan گفت. با 10:1 نسبت دانشجو به هیئت علمی, از آن آسان است برای معلمان برای شروع یک گفت و گو و برای دانش آموزان به فرد مورد توجه است. این روابط می تواند سفارشی و "صمیمی" او گفت:. وعده های غذایی نیز هنوز در حال توزیع توسط مدرسه به حدود یک سوم از دانش آموزان و ارائه به کل خانواده است.

"ما یک موضع قوی نسبت به سلامت عاطفی" Jernigan گفت. "بدون آن ما نمی هر چیزی را باور مولد واقعا می تواند در پیشرفت یا تکامل است."

محله آکادمی است در این میان برنامه ریزی برای سقوط با توجه به "ترکیبی و یا حاوی" برنامه ارزیابی به طور منظم تجربه در مدرسه و پیدا کردن راه هایی برای ایجاد پردیس امن برای آموزش است. آن را مقدار زیادی از کار ویلیامز گفت: دستکاری هر دو حرفه ای و شخصی چالش های که غیر قابل تصور تنها یک زن و شوهر از سال پیش.

اما او گفت که او "انرژی" توسط راه مدرسه به کار گرفته شده بحران تا کنون.

"من فکر می کنم بر فوق العاده دانش آموزان," او گفت:, "چه کسی می خواهید چیزی متفاوت را برای خود."

Teghan Simonton یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس Teghan در 724-226-4680, tsimonton@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | آموزش و پرورش | محلی | Allegheny | خبرها



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن