نقد و بررسی: 'Artemis Fowl' یک تاسف افسانه

'Artemis Fowl'1.5 ستاره از 4در دسترس جمعه در دیزنی+ TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

4 دقیقه پیش

زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس آمار دیزنی به سرعت درهم به لغو یا به تعویق انداختن تئاتر منتشر شده از بالاترین مشخصات عنوان. اما با Kenneth Branagh را "Artemis Fowl," اقتباس از نویسنده ایرلندی Eoin Colfer فانتزی رمان خانه ماوس تصمیم به تخلیه آن را بر روی دیزنی+ دو هفته بعد از آن بود که قرار است برای آزادی. این یک تصمیم خوب, ارائه برخی از مطالب تازه برای کودکان و نوجوانان فقط از مدرسه اما آن را نیز عاقلانه به دلیل "Artemis Fowl" نمی توانست به ارزش صبر کنید برای صفحه نمایش بزرگ است. آن را به سختی به ارزش آن زمان به جریان.

فیلم معرفی ما به جهان خارق العاده از Artemis Fowl (Ferdia شاو) یک bratty کمی بچه پولدار که پدر Artemis Fowl Sr (کالین فارل) اجرا می شود در سراسر جهان خرید و فروش در پایان آثار باستانی. زمانی که او به طرز مرموزی می رود از دست رفته متهم ساخت با یک مصنوع جادویی Artemis و وفادار خود بنده Domovoi (Nonso Anozie) مجموعه ای در مورد تلاش برای او را نجات دهد.

تمام تلاش این است که برهنه تلاش به پول نقد در در بزرگسالان جوان فانتزی روند رهبری "هری پاتر." شده اند وجود دارد بسیاری از تلاش برای ربودن پاتر تاج (و کیف پول) اما "Artemis Fowl" خواهد بود نه داغ جدید kiddie فانتزی حق رای دادن بر اساس این کاملا charmless ورود است. همه چیز به یک شروع به جاش گاد بازی یک کوتوله به نام مالچ ارائه می دهد داستان در یک bizarrely تحت تاثیر قرار غرغر کردن. این توضیح از حوادث از طریق بازجویی شهادت در بی ارزش پیچیده flashback ساختار.

از طریق پدرش مجلات آرتمیس در می یابد که افسانه ها و جن ها هستند و در واقع بسیار واقعی است. او بهتر است آن را باور بیش از حد به دلیل آن تکنولوژی بالا buggers کمی در مورد به می آیند تیراندازی از یک آتشفشان و به جهان خود را به دنبال یک گرانبها thingamajig (یک "Oculus"? آن را نگه می دارد درست است ؟ چه کسی می داند, و رک و پوست کنده, که مراقبت از آن نیز ممکن است به نام McGuffin) که آرتمیس Sr. ظاهرا به سرقت برده است. بیرون نشت پری هالی کوتاه (لارا مکدانل) به دنبال اثبات خودش و روشن او نام پدر که او نیز متهم به سرقت doohickey در برخی از نقطه. پس از هالی می آید ترول, یک سانتور و بسیاری از پری سربازان به دنبال رهبری جودی دنچ که musters همه او را برنده جایزه اسکار کرامت به مطلق خطوط مانند "بالا o' mornin'" در حالی که مجهز در, مربوط به اینده, سبز پری زره پوش.

در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از مشکلات به باز کردن یکی از بزرگترین و توسط Artemis خود را. آن را به طور کامل تقصیر ستاره جوان شاو که احساس می کند راه خود را به عمق (این اولین نقش هر چند بازیگری است که در خانواده: پدر بزرگ او بود و رابرت شاو پنجم از "آرواره ها"). سرزنش باید زمین مستقیما در, فیلمنامه نویسان, Conor McPherson و Hamish McColl که نمی دانم چه چیزی برای انجام با این مجموعه کمی ضدقهرمان است.

در اولین کتاب آرتمیس معرفی شده است به عنوان یک دیرین متفکر جنایی که موجب تحریک رویدادهای اما این فیلم به عنوان یک منبع داستان برای او وجود دارد بنابراین برای اکثر زمان در حال اجرا او را صرفا یک مغرور بچه که در نهایت در نهایت به پایان می رسد تا در تیز مناسب و عینک آفتابی و راه رفتن به دور از انفجار در slo-mo. آن را غیر ممکن است تن برای شاو به استاد و آن را دشوار است به ریشه برای شخصیت ما است.

جن و ترول و انسان ها و دورف ها جست و خیز در اطراف و در اطراف Artemis' و مستغلات, از بین بردن چیزهایی که در حال مرگ, بازگشت به زندگی, انفجاری, farting, ساخت, دوستان, غوغای hackneyed گفت و گو با پوشیدن عینک آفتابی و گفت cringeworthy ایرلندی فاز و تنظیم کردن در یک تلاش... قبل از این فیلم می آید به توقف ناگهانی فقط پرش کل سوم عمل و صرفه جویی در آن را برای انتظار عاقبت. اگر چه تعجب آور آن را هنوز هم یک برکت و رحمت واقعی زمانی که اعتبار آن رول.

دسته بندی: AandE | فیلم/تلویزیون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن