تجدید نظر McCandless پت قانون با تمرکز بر رفاه حیوانات, جلوگیری از آزار دهنده

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

3 دقیقه پیش

حادثه در اوایل سال گذشته که در آن McCandless آتش نشانان نجات یک زن و حداقل 20 سگ از سوختن خانه کمک سوخت بحث در میان مقامات شهر در مورد اینکه آیا مراحل باید انجام شود به منظور محدود کردن تعدادی از حیوانات خانگی ساکنان می توانند خود را.

اما تلاش برای تصمیم گیری در حداکثر ثابت دلهره آور که در محدوده اندازه حیوانات خانگی به خصوص سگ و تفاوت در اندازه خواص در McCandless در نظر گرفته شد.

پس به جای سعی کنید به تصمیم می گیرید اگر یک جفت از سنت Bernards در یک خانه کوچک یا نیم دوجین فنجان چای پودلس در یک خانه وسیع است که بیش از حد بسیاری از مقامات در حال گرفتن یک متفاوت تدبیر.

با توجه به تجدید نظر بودن پیشنهاد به شهر به قانون حاکم بر نگهداری از حیوانات خانگی, ساکنان اساسا می تواند خود را به عنوان بسیاری از حیوانات به عنوان آنها می خواهند. وکیل شهر گاوین Robb گفت: به جای تنظیم یک هدف شماره, پیشنهاد تغییر اجازه می دهد تا شهر حلب را مورد به مورد رویکرد هنگامی که در تلاش برای تعیین اینکه آیا وجود دارد بیش از حد بسیاری از حیوانات خانگی زندگی می کنند در یک ملک.

"یکی از چیزهایی که بسیاری از مردم بود درخواست شده است چرا ما نمی توانیم فقط تعدادی وقتی که می آید به تعداد سگ شما مجاز به خود را" راب گفت: شورا در ژوئن 8 جلسه. "اما بر اساس قانون مورد چیدن تعدادی است که راه را برای رفتن."

تنظیم یک شماره خاص گفت: دشوار خواهد بود برای دفاع و اجرای زیرا برخی از دادگاه حکم داد که چنین اعداد خودسرانه و به حساب نمی تفاوت در اندازه حیوانات خانگی و خواص در آن زندگی می کنند.

"یکی از اندازه لزوما همه جا," او گفت:.

توسط پایگاه قانون در چه Robb به عنوان عقل سلیم مفهوم "عادی اتفاقی برای استفاده های مسکونی شهر را انعطاف پذیری هنگام بررسی یک مورد.

"این اصل مستلزم آن است که شما باید فضای کافی برای انسانی برای مراقبت از حیوانات خود را و که آنها نمی تواند تاثیر منفی بر کشورهای همسایه," او گفت:.

یک عامل کلیدی است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد زمانی که تعیین اگر وجود دارد بیش از حد بسیاری از حیوانات خانگی زندگی می کنند در یک ملک است که آیا این عدد تغییر کرده است استفاده از صفحه اصلی Robb گفت.

"این امر محدود کردن اجرای به شرایطی که در آن خانه است واقعا تبدیل به بیشتر از یک لانه یا نجات حیوانات و واقعی خانه تبدیل شده ثانویه," او گفت:.

به راهنمای مقامات پیشنهادی فرمان شامل تعاریف برای لانه و عملیات نجات که محدود به مناطق تجاری.

پرورش حیوانات خانگی مجاز در املاک مسکونی تحت تجدید نظر در قانون اما مالکان را مجبور به دنبال همان دستورالعمل های حاکم بر مالکیت شخصی حیوانات خانگی.

در حالی که تعدادی از حیوانات خانگی یک فرد صاحب لزوما یک موضوع از نگرانی برای شهر و مقامات آنها را درگیر کنید اگر این وضعیت تبدیل به یک مزاحمت برای همسایگان و یا تهدید برای بهداشت عمومی و ایمنی.

"اگر یک حیوان شدن دسته سه تایی و باعث صدمه به اموال وجود دارد مقررات جداگانه در این کتاب در McCandless که اجازه می دهد آن دسته از مردمی به گزارش به اجرای کد و پلیس قادر خواهد بود به استناد این افراد اگر از آنها مراقبت از حیوانات خانگی خود را" راب گفت.

به اطمینان حاصل شود که مظنون حوادث حیوانات ظلم و ستم در حال بررسی و تجدید نظر فرمان شامل یک نیاز است که شهر مقامات آگاه در این شهرستان انسانی افسر هنگامی که چنین گزارش ها را دریافت کرد.

شورای اسلامی انتظار می رود برای برگزاری یک جلسه عمومی در ماه اوت با توجه به اینکه قبل از اتخاذ تغییرات در فرمان آن نیز تنظیم پرورش جوجه در املاک مسکونی.

یک کپی از فرمان پیشنهاد را می توان در صفحه 79 از تاریخ 8 ژوئن شورای اسلامی دستور کار جلسه.

تونی LaRussa یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با تونی در 724-772-6368, tlarussa@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | مجله شمالی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن