سه-ورزشي ورزشکاران کی Persin نمایندگی Hempfield به عنوان جایزه فینالیست

توسط: Paul Schofield سهشنبه, مارس 10 سال 2020 | 6:25 PM دیلون Ferretti و اولیویا Persin هستند Hem

توسط MASTERNEWSS در 21 اردیبهشت 1399

توسط:
سهشنبه, مارس 10 سال 2020 | 6:25 PM


اولیویا Persin و دیلون Ferretti همیشه نگاه رو به جلو در این زمان از سال است.

بله فارغ التحصیلی یک چیز است و پیک نیک مدرسه در Kennywood دیگری است.

اما در دو و میدانی Persin و Ferretti خواهد بود در ضخامت از خود فصل است.

فرد خواهد بود در تلاش برای کمک به Hempfield سافتبال پیروزی تیم دیگری WPIAL و PIAA کلاس 6A عنوان. Hempfield تا به حال برنده پنج متوالی WPIAL عناوین.

Ferretti خواهد بود limbering راست خود را بازوی پرتاب شلاق شات قرار داده و بحث در حالی که آماده شدن برای WPIAL و احتمالا دولت دیدار کرد. این Hempfield پسران آهنگ تیم حاکم WPIAL کلاس AAA قهرمانان.

اما مدارس و بهار ورزشی فصل متوقف شد در ماه مارس به دلیل coronavirus.

و به جای شرکت در ورزش Persin و Ferretti پیدا کرده اند و دیگر همه چیز برای انجام.

Persin پیدا کرده است وجود دارد بسیاری از چیزهایی که او می تواند در خانه با خانواده اش و Ferretti اگر نه تیراندازی به اهداف با پدرش و خواهر گرفته تا ماهیگیری بنابراین او و دوستان خود را می توانید اویختن با هم در Twin Lakes و کیستون دریاچه.

"برخی از چیزهایی که شما را نادیده می گیرند زمانی که شما در خانه" Persin گفت. "در حال حاضر شما باید زمان و به جای در حال اجرا از درب شما همه چیز را درک کند."

سه-ورزشي ورزشکاران Hempfield را نامزد سالانه Westmoreland County محقق-ورزشکار ضیافت جوایز و جایزه تعالی میزبانی توسط قاضی John J. Driscoll.

این Driscoll کمیته است که هنوز هم امید آنها می تواند برگزاری یک ضیافت برای همه نامزدها از 18 دبيرستان در شهرستان مدتی در این تابستان.

"من بسیار مفتخرم که انتخاب شده توسط معلمان و مسئولان مدرسه," Persin گفت. "آنها باید فکر می کنم من خوب مدل, دانش آموز-ورزشکار برای جامعه است."

او به عنوان به خوبی به عنوان گذشته و حال و سافتبال هم تیمی های کنار هم قرار دادن تصویری به تشویق مربی باب Kalp و دستیار مربیان است.

"آن را شسته و رفته به بخشی از آن" Persin گفت. "این عالی بود به همه ما با هم بکشید."

Persin بخشی از سه WPIAL و دولتی دو قهرمان تیم است. او گفت که تیم او دانشجوی سال اول فصل به یاد ماندنی ترین حتی اگر او فقط یک دونده. او شروع shortstop او دانشجوی سال دوم فصل.

"در سال 2017 است که بیشتر به یاد این دلیل که ما رفت و شکست نخورده" Persin گفت. "این را همیشه به یاد. 2018, تیم, هیچ کس به ما یک فرصت است اما آن را به ویژه از آنجا که ما به اوج خود رسید و در زمان مناسب است. این یک تیم خاص بیش از حد."

Ferretti گفت: در خانه ماندن است کمی خسته کننده است.

"من قادر به انجام خیلی, اما من پدر من پیر وزن و من شده بلند کردن اجسام" Ferretti گفت. "من یک مقدار مناسب و معقول از وزن."

در حالی که Ferretti خواهد بود در حال بازی فوتبال در Mercyhurst خود را به یاد ماندنی ترین لحظه در دبیرستان رسید که اسپارتها تیم کشتی شکست خورده Kiski منطقه را به نفع بخش 1-عنوان AAA.

"ما در نهایت ضرب و شتم Kiski و آن را تبدیل به یک لحظه بزرگ برای ما" کی گفت. "من به دنبال به جلو به پیگیری های نجومی, اما زمانی که آن را بردند و مربی (ملیسا) سفید صحبت ما در مورد تنظیم اهداف جدید است."

پل Schofield یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس پل با ایمیل در pschofield@tribweb.com و یا از طریق توییتر .

برچسب ها: Hempfield



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن