علم جهان ویژگی های دکتر بانی هنری در "جهان نیاز بیشتری پیشرفته" کمپین جمع آوری کمک مالی

محتوای مقالهعلم جهان امیدوار است برخی از قدرت ستاره از بریتیش کلمبیا بالا دکتر می تواند کمک به باز نگه داشتن د

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

محتوای مقاله

علم جهان امیدوار است برخی از قدرت ستاره از بریتیش کلمبیا بالا دکتر می تواند کمک به باز نگه داشتن درها را در مبارزه ونکوور جاذبه است.

علم جهان ونکوور نقطه عطفی پس از مصرف بیش از سی نمایشگاه 86 گنبد متشکل از سطوح هندسی در غلط کریک در سال 1989 درهای خود را بسته مارس 14 با توجه به همه گیر.

دوران کودکی عکس از دکتر بانی هنری گرفته شده و هنگامی که او هفت سال است که توسط علم جهان در آگهی تبلیغاتی که دولت "جهان پیشرفته تر نیاز دارد."

Henry B. C. سلامت عمومی افسر به دست آورده بین المللی سپاس برای تلاش های خود را در تراز وسط قرار دارد این استان را COVID-19 منحنی.

علم جهان می گوید: از آن برداشت جوان بانی هنری خود را به عنوان پوستر کودک به دلیل جمعیت بیشتر نیاز دارد "پیشرفته" مانند B. C. بهداشتی قهرمان.

"Nerd کسی است که دوست دارد چه آنها را دوست دارم بدون توجه به آنچه. و جهان نیاز بیشتری از مردم می خواهم که. ما در کسب و کار الهام بخش, پیشرفته," علم جهان گفت.

علم جهان ویژگی های هفت ساله دکتر بانی هنری در آن "جهان نیاز بیشتری پیشرفته" کمپین برای جمع آوری پول برای نگه داشتن جاذبه درهای باز است.

تسهیلات راه اندازی کمپین جمع آوری کمک مالی برای کمک به جایگزین درآمد از دست رفته و حفظ تاسیسات عملیاتی.

"هنگامی که ما بازگشایی, از آن خواهد شد به شدت کاهش ظرفیت. ما نمی دانیم فردا چه اتفاقی دارد اما ما امیدواریم که شما می توانید کمک به ما تماس با صندوق آینده" علم در جهان گفت: در وب سایت خود را که در آن پذیرش کمک های مالی.

sbrown@postmedia.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب