Seaspan Ontario کشتی سازی تیم برای برنده شدن چند میلیارد دلاری icebreaker قرارداد

محتوای مقالهاتاوا — کانادا به شدت تقسیم صنعت کشتی سازی پرداخته می شد تعجب امروز صبح به عنوان دو رقیب متری اعلا

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

محتوای مقاله

اتاوا — کانادا به شدت تقسیم صنعت کشتی سازی پرداخته می شد تعجب امروز صبح به عنوان دو رقیب متری اعلام کرد قصد دارد به تیم برای برنده شدن یک میلیارد دلار قرارداد برای ساخت یک جدید قطبی کشتی یخشکن برای کانادا گارد ساحلی.

تعجب توافق بین Seaspan دریایی در ونکوور, انتاریو و مبتنی بر Heddle کشتی سازی نشان دهنده نوع همکاری به ندرت دیده می شود در کانادا که در آن کشتی سازی اغلب رقابت به شدت برای کار.

این دو شرکت می گویند که آنها با هم کار خواهد کرد اگر آنها موفق به دریافت قرارداد ساخت CCGS John G. Diefenbaker های قطبی-کلاس کشتی یخشکن است که میله میله برای تبدیل شدن به گارد ساحلی گل سرسبد پس از آن به پایان رسید

این Diefenbaker در اصل قرار است ساخته شده توسط Seaspan پس از آن انتخاب شد به عنوان یکی از دو کارخانه کشتی سازی در دولت فدرال ملی کشتی سازی استراتژی در سال 2011.

اما فدرال لیبرال دولت در زمان کار دور در سال گذشته وقتی که می خورند کشتی سازی برنامه و بعد پرسید متری در سراسر کانادا به توضیح دهید که چگونه و چرا آنها باید قرارداد.

کبک Chantier دعاوی کشتی سازی انتظار می رود که رقیب اصلی برای قرارداد پس از لیبرالها راه اندازی آن در تجدید سازمان برای ساخت شش متوسط گارد ساحلی icebreakers در چه Heddle در آن زمان گفته بود ثابت فرآیند انتخاب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن