مخلفات: معاملات بزرگ برای foodies

محتوای مقالهادم کافه اتحاد بازگشایی هر دو در مرکز شهر و Kitsilano مکان با فریبنده معاملات روزانه.در روزهای دوش

توسط MASTERNEWSS در 11 تیر 1399

محتوای مقاله

ادم کافه اتحاد بازگشایی هر دو در مرکز شهر و Kitsilano مکان با فریبنده معاملات روزانه.

در روزهای دوشنبه کوچک یا متوسط نوشیدنی در حال به روز رسانی بعدی با حجم بالا. در روز سه شنبه دو ساندویچ به همراه یک زن و شوهر از نصف اهل توسکانی کلم, سالاد برای قیمت مقرون به صرفه از 22 دلار. چهارشنبه, شما می توانید امضای خود سوپ گوجه فرنگی و پنیر کبابی دسته کوچک موسیقی جاز برای $10. در پنج شنبه هر شیرینی می آید با یک دوم رایگان. در روزهای جمعه, سفارش, یک سوپ و آب میوه برای $12. و برای آخر هفته صبحانه معروف آووکادو با نان تست شش دقیقه تخم مرغ و قهوه می رود برای $8. بنابراین آنچه از شما انتظار دارند ؟

و بیشتر معاملات: Heather گروه هتلداری (ایرلندی هدر نمک مزه اتاق باز اعتراض) اجرا می شود کارمند ویژگی های قیمت گذاری هر هفته در روزهای خاص و زمان. برای مثال $4 پیمانه نیم لیتری گینس در هدر $8 مزه صفحات در نمک 25 درصد کردن کوکتل در باز اعتراض و رایگان tapas در تمام سالن. رفتن به وب سایت خود را برای اطلاعات بیشتر در مورد چه و که در آن.

بیشتر در مورد این موضوع

اینجا را کلیک کنید به گزارش تایپی.

وجود دارد بیشتر به این داستان ؟ ما می خواهم برای شنیدن از شما در مورد این و یا هر گونه دیگر داستان شما فکر می کنم ما باید در مورد می دانیم. ایمیل vantips@postmedia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن