B. C. به خرج اضافی $1 میلیارد دلار در COVID-19 کمک, کمبود, برای پرش به $13.5 میلیارد

محتوای مقاله در ادامه"از بریتیش کلمبیا دیدگاه ما می خواهیم برای به حداکثر رساندن آن دلار برای مردم استان ما بر

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"از بریتیش کلمبیا دیدگاه ما می خواهیم برای به حداکثر رساندن آن دلار برای مردم استان ما برای خدمات برای استان ما" جیمز به خبرنگاران گفت: روز شنبه.

"و بنابراین بخشی از آن مشخص شد ... به اشتراک گذاشته شود دلار است. وجود دارد بیش از 2 میلیارد دلار از آمدن به بریتیش کلمبیا. ما می خواهید امتحان کنید و دسترسی به آن برای حمل و نقل و شهرداری ها. وجود ندارد عزم در این مرحله در مورد چقدر است, آمدن و یا چه خاص دلار خواهد برای رفتن."

برتر جان هرگن هفته گذشته گفت او انتظار دارد قبل از میلاد به نیاز حداقل 600 میلیون دلار از اتاوا برای حمل و نقل کمک های تنهایی, جمله برای سرپا نگه داشتن B. C. حمل و نقل و TransLink.

TransLink برآورد کرده است یک کمبود درآمد بین $544 میلیون و 1.4 میلیارد دلار بسته به طول و شدت بیماری همه گیر. شهر ونکوور در ماه آوریل پیش بینی درآمد کمبود تقریبا نیم میلیارد دلار است.

حتی اگر جدید استانی هزینه افزایش خواهد یافت B. C. کسری جیمز گفت: این یک "قطعه مهم" بهبود برای کمک به سرپا نگه داشتن سیستم های حمل و نقل و شهرداری دولت.

"اجازه دهید به یاد داشته باشید این 50-درصد-دلار" جیمز گفت: از هزینه های بین اتاوا و B. C.

"قطعا به عنوان وزیر دارایی این است که کسی که به دنبال به عنوان مسئول به عنوان شما می توانید با دلار مالیات دهندگان قادر به دریافت 50 درصد دلار قادر به انجام این کار هزینه های دولت فدرال و ارائه پشتیبانی بیشتر به مردم بریتیش کلمبیا که به نظر می رسد از دیدگاه من مثل یک قوی انتخاب است."

rshaw@postmedia.com

twitter.com/robshaw_bc



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن