کسب و کارهای کوچک در غرب بهبهان. مشتاق به بازگشایی اما هنوز مطمئن شوید که چه پاسخ خواهد داد

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 26 اردیبهشت 1399

مانند هزاران نفر از صاحبان کسب و کار دیگر, Kevin Miscik صاحب یک Greensburg, فروشگاه لباس است منتظر یک زمان طولانی به بازگشایی در پی covid-19 بیماری همه گیر.

"ما از دست همه عید و بهار خرید فصل و از دست رفته آغاز تابستان (خرید) فصل گفت:" Miscik صاحب Lapels خوب مردانه پوشاک در جنوب خیابان پنسیلوانیا.

اما فروشگاه را بازگشایی جمعه در زمان برای تعطیلات روز یادبود.

Miscik شلوغ بود این هفته آماده بازگشایی در روز فرماندار است که اجازه می دهد فروشگاه های خود را به, رزومه, کسب و کار, البته تحت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

"ما با پوشیدن یک ماسک و ماسک برای مشتریان اگر آنها به آنها نیاز دارید. ما باید دست عفونی در فروشگاه نیز هست."

در ایروین لوئیس Woleslagle شد برنامه ریزی برای جشن سالگرد 50 از رنگ و تزئینات داخلی فروشگاه در مارس اما coronavirus لگد این برنامه کنار گذاشته است.

زمانی که فرماندار دستور پیمانکاران کردن کار در اواسط ماه مارس او همچنین ممکن است دستور داده اند که فضای داخلی توسط Woleslagle درهای خود را.

"روز وجود دارد که من فقط یک یا دو مشتریان" Woleslagle گفت. "چند روز هیچ کس در می آید." که برگ Woleslagle به تنهایی در فروشگاه قاب عکس شوهرش در زندان او و فرزندان و نوه و نوه بزرگ.

کسب و کار عکاسی هم خرد شده بود با الزامات اجتماعی فاصله و خاموش شدن ناگهانی و نگرانی از ایمنی است Kelly L. کرن یک Hempfield عکاس مردد در مورد بازگشایی.

"من نمی خواهم به احساس می کنید مجبور به بازگشایی کسب و کار من زمانی که کار من شامل تماس نزدیک و عدم دنده محافظ" کرن گفت. او همچنین متوجه می شود برخی از مشتریان املاک و مستغلات ممکن است بخواهید برای به تعویق انداختن شاخه های عکس.

کرن که باز خانه او از جک خلاقیت در پایان ماه فوریه دیدم کار خشک کردن به عنوان او شروع کسب و کار خود را.

"تاسف زمان" کرن گفت. "نگرانی از گسترش covid-19 متوقف چهره به چهره تعامل با مشتریان و مشتریان بالقوه است."

Murrysville متخصص پوست دکتر جفری تامپسون در اتاق بسته بود به بیماران برای نزدیک به هفت هفته بازگشایی دوشنبه گذشته با شرط CDC توصیه می شود اقدامات ایمنی در محل: عطسه پاسداران ضد عفونی کننده دست در ایستگاه, محدود, اتاق انتظار, صندلی مجلات بدون ماسک در کارکنان و بیماران و متوسط چک برای هر کسی که در آینده در درب.

"این خوب است" تامپسون گفت. "ما از همه استاندارد covid سوالات. و این کار بسیار خوبی است. بیماران باید تمام شده بسیار درک. همه آنها می خواهم به بحث در مورد این ویروس هر چند به جای خود پوست."

آلن Lubay صاحب وینسنت فریم های سفارشی فروشگاه در Allegheny رودخانه بلوار در Oakmont گفت: او می تواند با خیال راحت کار خود را در فروشگاه با محدودیت در محل. او به طور معمول تنها یک یا دو نفر در مغازه در یک زمان.

Lubay گفت او شده است قادر به دست آوردن منابع برای کسب و کار خود را به طوری که او به زمین برخورد در حال اجرا است.

"من در حال حاضر چند دستور" گفت: Lubay شده است که در کسب و کار برای 32 سال است.

مشکل بزرگ او شده است با دولت و وزارت کار و صنعت که او نمی تواند با تلفن تماس بگیرید برای دریافت همه گیر بیکاری کمک او واجد شرایط برای عنوان خود اشتغالی کارگر.

"من به نام برای سه هفته گذشته و من نمی توانم از طریق دریافت کنید. خط همیشه مشغول است. رویای من این است که آنها (دولت) خواهد راه اندازی یک خط تلفن جداگانه" برای کارگران مانند خود Lubay گفت.

یکی از صاحبان کسب و کار محلی است که می تواند بخشی از دولت فدرال $350 میلیارد اضطراری وام برنامه آنجلا Furno صاحب آقای مایک رستوران در ایروین.

"من در صف از مارس 11" و هرگز از طریق فایل یک برنامه قبل از پول زد گفت Furno شده است که عامل کسب و کار برای 13 سال است. در یک نقطه او 1,054 هفتم در خط که نیاز به صبر از دو ساعت با تلفن, او گفت:.

"این وحشتناک است زمان برای کسب و کارهای کوچک" و برخی از رستوران ها نمی خواهد بازگشایی هنگامی که محدودیت ها برداشته Furno گفت.

برای صاحبان کسب و کار تلاش به عقب بر گردیم روی پای خود آن را دشوار است برای پیش بینی زمانی که اقتصاد گزاف گویی خواهد شد گفت: Chris Briem منطقه اقتصاددان با دانشگاه پیتسبورگ مرکز شهری و تحقیقات اجتماعی. اما دیگر رکود اقتصادی به طول می انجامد بدتر از آن می تواند دریافت کنید.

"وجود دارد بیش از حد بسیاری از ناشناختهها," Briem گفت.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: Coronavirus | مواد غذایی و نوشیدنی | محلی | Norwin ستاره | Allegheny | خبرها | Westmoreland



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن