Snowbirds به باقی می ماند در کملوپس فرودگاه به طور نامحدود

محتوای مقالهبرخی از اعضای Snowbirds تیم خواهد تماس کملوپس خانه باقی مانده در این شهر به دنبال پس از خود CT-114

توسط MASTERNEWSS در 4 خرداد 1399

محتوای مقاله

برخی از اعضای Snowbirds تیم خواهد تماس کملوپس خانه باقی مانده در این شهر به دنبال پس از خود CT-114 مدرس جت که مبتنی باقی می ماند به طور نامحدود در فولتن زمینه در فرودگاه کملوپس.

در مارس 17, یکی از جت سقوط در Brocklehurst مدت کوتاهی پس از برخاستن ادعا زندگی سروان. جنیفر کیسی و مجروح شدن سروان. ریچارد MacDougall بود که خلبانی هواپیما. هر دو موفق به بیرون راندن از طرح قبل از آن سقوط کرد اما کیسی در برابر صدمات دچار این حادثه ،

این Snowbirds شد و بر روی صلیب-کانادا تور به نام عملیات الهام گرفته از ادای احترام به خط مقدم مراقبت از سلامت کارگران و بلند کردن ارواح از میان همه گیر. تور آغاز شد که در مارس 3 در نوا اسکوشیا متوقف شده است با توجه به فاجعه است.

Capt. Jenn Casey is seen in this undated handout photo from the Royal Canadian Air Force Twitter page. The family of Capt. Jenn Casey says the member of the Snowbirds aerobatic team died while supporting an important mission
سروان. Jenn کیسی. هو/کانادا مطبوعات

سرهنگ الکساندرا Hejduk امور عمومی افسر 19 بال Comox گفت: اکثر اعضای Snowbirds در حال حاضر به ترک شهر برای Moose Jaw — این Snowbirds صفحه اصلی پایگاه — از طریق یک هرکول هواپیما هم مشروط است و ماندن پشت اقدام به عنوان جانشین جت زمانی که آنها نیاز به.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب