پسر سابق MLA Judi Tyabji چهره اتهام مربوط به فرد زیر سن قانونی

محتوای مقاله در ادامهویلسون گفت که هیچ یک از اجرای قانون تا به حال تماس خود را خوانده و یا دیگر اعضای خانواده

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

ویلسون گفت که هیچ یک از اجرای قانون تا به حال تماس خود را خوانده و یا دیگر اعضای خانواده خود درباره این پرونده است.

"قطعا هیچ کس با من تماس هیچ کس من تماس گرفته و Kaz به من گفت این است که هیچ کس با او تماس. من فقط پیدا کردن آن عجیب و غریب," او گفت:.

ویلسون گفت که استفاده از نام خانوادگی Tyabji-Sandana در دادگاه اطلاعات درست نیست که نیست, نام قانونی خود. او گفت: فرزند خوانده با نام خانوادگی Sandana.

آن را Sandana اولین قلم مو با قانون است. در سال 2018 به او التماس کرد گناه در کلگری به اتهام تلاش برای داشتن یک ماده کنترل و دریافت یک جمله شرطی کمتر از دو سال. او در ابتدا به اتهام واردات در ارتباط با یک جولای 2015 حادثه در محل اقامت خود در کلگری که در آن او زندگی می کرد در زمان. او متهم پس از, آژانس خدمات مرزی کانادا افسران در ونکوور ره یک بسته از چین که حاوی مقدار استیل فنتانيل قبل از آن برداشته شد و فرستاده شده به کلگری. استيل فنتانيل کمتر-قوی مشتق از فنتانيل.

در یک ایمیل یک RCMP گفت: آنها نمی تواند به جزئیات مربوط به مدارک و شواهد برای حمایت از Powell River اتهامات اما افزود که متهم در مورد یک فرد بالغ و آنها مجاز به فاش به کسی دیگر از کسانی که به طور مستقیم درگیر ماهیت یا وجود یک بررسی.

"تلاش برای قرار دادن متهم در این مورد ناموفق بوده اند به تاریخ با این حال پلیس علاقه مند به صحبت کردن به او در رابطه با اتهامات و تشویق او به نوبه خود در به پلیس در حوزه قضایی" سخنگوی گفت.

دانیل مک لافلین سخنگوی B. C. دادستان خدمات گفت: در یک ایمیل که به اتهام مورد تایید قرار گرفت و اطلاعات سوگند جمعه و روند خواهد صادر شده است در آن روز.

"متهم تبدیل خواهد شد آگاه از اتهام زمانی که در فرایند خدمت کرده است. به عنوان این است در حال حاضر قبل از دادگاه وجود خواهد داشت هیچ نظر بیشتر در مورد اتهامات و یا روند در این مورد" مک لافلین گفت.

— با فایل های از Postmedia اخبار

kfraser@postmedia.com

twitter.com/keithrfraser



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن