SPCA بررسی پس از لاغر گوزن شمالی معدوم در ونکوور باغ وحش

محتوای مقالهB. C. SPCA در حال بررسی است و پس از لاغر گوزن شمالی در ونکوور باغ وحش بود معدوم هفته گذشته است.گوز

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله

B. C. SPCA در حال بررسی است و پس از لاغر گوزن شمالی در ونکوور باغ وحش بود معدوم هفته گذشته است.

گوزن شمالی معدوم شد روز شنبه در اختیار باغ وحش مراقبت از حیوانات, تیم, گفت, B. C. SPCA سخنگوی Lorie Chortyk.

"گوزن شمالی شده بود تحت مراقبت های دامپزشکی و آن را از دامپزشک خود تصمیم به euthanize گوزن شمالی گفت: Chortyk در یک ایمیل یکشنبه شب. "ما در حال حاضر در حال جمع آوری شواهد برای دیدن اگر این وضعیت را ملاقات تاج مشاور استاندارد برای یک مسئول است."

یک درخواست برای نظر فرستاده شده به باغ وحش هفته گذشته هنوز به بازگشت.

این euthanization باعث اعتراض بعد از ظهر یکشنبه, سازمان حمایت از حیوانات هیچ گروه بیشتر مرده اسیران.

"من فکر می کنم ما می توانیم کاملا از بین بردن این باغ وحش گفت: سازمان David Isbister در Facebook تصویری روز یکشنبه پس از اعتراض.

"من نفرت دیدن و فکر کردن در مورد که در تصویر گوزن شمالی, همه لاغر و نحیف که فقط می خواستم به زندگی می کنند و آزاد می شود و شاید خوردن. من متنفرم از دیدن راه آنها به سمت چپ او سم همه بلند و بزرگتر شدن پس او را راه رفتن مشکل و من از آنها بدم میاید که این جریان بوده است برای مدت طولانی در جوامع ما و آن را به f—پادشاه متوقف شود."

این SPCA پیشتر گفته شد هشدار به گوزن شمالی وضعیت هفته گذشته در جولای 21.

ALDERGROVE, B.C.: JULY 21, 2020 – These photos show Oakleaf, an eight-year-old female moose, at the Greater Vancouver Zoo. The images were taken by Langley resident Shannon Marcoux and posted to Facebook on July 21, 2020. ORG XMIT: 4FRs-8MfLY2EajV_f_Qn
این عکس ها نشان می دهد Oakleaf, هشت-سال-پیر زن گوزن شمالی در ونکوور باغ وحش. تصاویر گرفته شده توسط لنگلی ساکن شانون Marcoux و ارسال به Facebook در 21 ژوئیه سال 2020 است. FACEBOOK / شانون MARCOUX/jpg

شاکی یک لنگلی ساکن حال بازدید از باغ وحش قبل از آن که روز و عکس های گرفته شده از گوزن شمالی است که او بعد از به اشتراک گذاری Facebook.

"من تنها کسی وجود دارد که فکر می کند این غیر قابل قبول است?" نوشت: Shannon Marcoux در یک پست همراه با عکس. "در زمان بچه ها به یک باغ وحش محلی دیروز و دیدم این حیوانات ضعیف بر روی صفحه نمایش بدون هیچ گونه علامت بر روی حصار توضیح وضعیت پزشکی او."

Marcoux گفته بود Postmedia او بعد ایمیل فرستاده وحش و دریافت پاسخ از Menita پراساد حیوانات مراقبت مدیر و سخنگوی با باغ وحش.

در پاسخ پراساد گفت Oakleaf گوزن شمالی هشت ساله بود و گفته بود که متوسط امید به زندگی برای زنان در حالی که گوزن نر را به طور متوسط امید به زندگی از حدود شش سال است. پراساد گفت: باغ وحش حیوانات سلامت تیم مشغول به کار بود از نزدیک با گوزن شمالی به ارائه مراقبت از او مورد نیاز است.

با توجه به ملی جغرافیایی, طول عمر متوسط یک گوزن در طبیعت است که بین 15 تا 20 سال است.

sip@postmedia.com
twitter.com/stephanie_ip



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب