ورزشی جهش در PPP وام ارابه موسیقی اما لیگ های بزرگ را پاس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

رپ Ice Cube جمهوری خواه اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine و دیرین پروموتر بوکس باب Arum رهبری یک دسته اسب سواران از ورزش, لیگ, فدراسیون, کسب و کار و تیم های که پیمایش فدرال وام برنامه طراحی شده برای کمک به شرکت های کوچک در مقابله با تاثیر اقتصادی این بیماری همه گیر کوروناویروس.

آمار منتشر شده در روز شنبه نشان داد صدها هزار نفر از چک برنامه حفاظت گیرندگان در سراسر طیف گسترده ای از صنایع و ورزش های مربوط به کسب و کار به خوبی نشان داده شده است. هیچ یک از چهار ورزشی لیگ شمال آمریکا — NFL, NBA, NHL و لیگ اصلی بیس بال — در میان کسب و کار است که اعمال می شود با توجه به داده ها.

3 بسکتبال LLC لس آنجلس 3-در-3 بسکتبال لیگ شرکت تاسیس شده توسط Ice Cube دریافت 1.6 میلیون دلار و بازگشت $700,000 جرمی واتکینز یک سخنگوی این شرکت گفت: آسوشیتد پرس. باقی مانده $600,000 استفاده شد و برای پرداخت به مربیان و بازیکنان برای این فصل و اطمینان از لیگ برتر می تواند بازی خود را 2021 فصل واتکینز گفت.

حداقل در چهار لیگ برتر فوتبال تیم های شنود گذاشته PPP برنامه با توجه به داده ها: دی سی یونایتد و اینتر میامی بودند تایید شده برای وام در $1 میلیون به 2 میلیون دلار در محدوده, در حالی که اورلاندو شهر Seattle Sounders هر کاربردی برای از بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار.

از آنجا که دولت فدرال منتشر شده از مقدار وام در محدوده آن امکان پذیر نیست برای گفتن مقادیر دقیق. داده ها نشان داد که کسب و کار است که برای اعمال و دریافت وام هر چند برخی ممکن است در نهایت گرفته اند بودجه.

ملی فوتبال زنان لیگ ساخته شده است که سرفصل های آخر هفته گذشته پس از یک اکثریت بازیکنان در چالش مسابقات جام در زمان زانو طول سرود ملی کاربردی برای دریافت و بین $1 میلیون و 2 میلیون و گزارش شده است که پول مورد استفاده قرار گرفت برای حمایت از 213 کارکنان.

یک AP نظرسنجی تکمیل شده در مارس یافت 32 المپیک ایالات متحده سازمان های ورزشی — حدود 70 درصد از تمام فدراسیونها — برای اعمال کرده بود PPP وام. در میان کسانی که ذکر شده در دولت داده رها شد U. s. Figure Skating انجمن و ایالات متحده آمریکا و سافتبال که نیست پاسخ به این نظر سنجی.

درخواست برای فدرال پول خرد طولانی-برگزار شد و مجزا سنت آمریکایی و نه با تکیه بر مالیات دهندگان به صندوق پیگیری مدال المپیک. اما به عنوان یک مقام مسئول توضیح داد در آن زمان "ورزشی سازمان ما با نزدیک احساس, درآمد, درد. و آن را در فوری."

تحت PPP کنگره ایجاد $659 میلیارد دلار در وام های کم بهره است که بخشیده می شود و اگر کارفرمایان با استفاده از پول در حقوق و دستمزد و اجاره بها و هزینه های مشابه. با حدود 130 میلیارد بلامعارض به عنوان آخرین مهلت ارسال درخواست بسته ژوئن 30, کنگره, تمدید این برنامه تا Aug. 8.

عمومی هرگز ممکن است بدانند هویت بیش از 80 درصد از نزدیک به 5 میلیون ذینفع به تاریخ به دلیل تهمت و دولت حاضر به انتشار جزئیات وام تحت $150,000. که پنهان کاری موجب طرح دعوی در دادگاه توسط سازمان های خبری از جمله آسوشیتد پرس.

اطلاعات ارائه شده در دوشنبه نشان داد که بخش عمده ای از هر دو نسکار و IndyCar تیم مورد تایید قرار گرفت به صورت قابل توجهی در وام. آن است که روشن نیست که تیم های پذیرفته شده در بودجه اما لیست نشان داد تیم های متعدد که تایید شده برای وام. داده ها برای نسکار نشان داد قهرمانی-تیم برنده ریچارد Childress مسابقه و Roush Fenway مسابقه مورد تایید قرار گرفت عنوان شد Richard Petty موتورسواری Jimmie Johnson, مسابقه, Kyle Busch موتورسواری و جف گوردون, Inc.

در IndyCar تقریبا هر وقت تیم تایید شده برای وام. این لیست شامل نمی شود تیم Penske که به احتمال زیاد در نظر گرفته شد بیش از حد بزرگ از یک سازمان به واجد شرایط.

وام فراتر رفت و مسابقه تیم های بیش از حد. Pocono Raceway در پنسیلوانیا بود تایید شده برای وام بین $350,000 و 1 میلیون دلار است.

سه بوکس بزرگترین شرکت ارتقاء کاربردی برای از بین $350,000 و 1 میلیون دلار برای کاهش درد از ورزش را تمدید اخراج با توجه به داده ها. در علاوه بر این به Arum های برتر رتبه شرکت, Mayweather Promotions و جوایز پسر طلایی به رهبری قهرمان سابق جهان Floyd Mayweather و Oscar De La Hoya, نیز تایید شده برای وام.

با فصل خود را تعطیل و بیش از یک ده کوچک لیگ بیس بال تیم تبدیل شده تا در PPP رول. یکی از مهمترین مشخصات بالا بود DeWine دانه-دلار نقره ای بیس بال تا حدودی متعلق به اوهایو فرماندار. این شرکت دارای کارولینای شمالی بر اساس اشویل گردشگران خریداری شده توسط مایک DeWine خانواده در سال 2010 و اجرا توسط پسرش برایان DeWine. این تیم دریافت بین 150.000 دلار و $350,000 با توجه به داده ها.

حداقل چهار نفر از کالج ورزشی' کوچکتر همایش و شکر کاسه, میزبان به یکی از کالج بازی فوتبال گالاس نیز اعمال می شود برای وام. بزرگ جنوب کنفرانس, کنفرانس, ایالات متحده آمریکا, Southland کنفرانس و آسمان کنفرانس تمام ذکر شده در کمتر از ده دو کارمند تمام وقت, با توجه به داده ها.

دسته بندی: ورزشی | آمریکا/جهان ورزش



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب