صدایی خاموش: پوشیدن ماسک برای محافظت از دیگران

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

نامه-نویسنده جورج Silowash ("اثربخشی پارچه ماسک") به ارمغان می آورد تا یک نکته جالب. است که افکار خود را در مورد ویروسی ذرات باقی مانده در یک ماسک پس از تبخیر از بازدم قطرات تنفسی. برای من چندان روشن نیست که آیا این ویروس را پایبند می شود و یا به آسانی reinhaled. حتی اگر آنها "رایگان" و شما rebreathed آنها شما در حال حاضر آلوده.

هدف اصلی از ماسک های پارچه ای است که خیلی به محافظت از شما را به عنوان آن است که برای محافظت از دیگران از شما. و تجزیه و تحلیل 172 مطالعات نشان داده است که به طور متوسط یک ماسک به معنای واقعی کلمه کاهش خطر انتقال از 17.4% به 3.1%.

نتيجه گيری: با پوشیدن یک ماسک است که نوع و احترام به همنوعان خود. با پوشیدن یک ماسک خودخواه است.

هر کسی که علاقه مند در یک تظاهرات عملی ماسک اثر باید به اتمام میکروبیولوژیست دکتر غنی دیویس در Buzzfeed.

لایحه Marcinik وحدت


درد و رنج در دراز مدت مراقبت از امکانات

مردم محلی در دراز مدت مراقبت از امکانات رنج می برند به مراتب بیشتر از ترک و غفلت از covid-19. از آنچه که من تجربه کرده ام کافی نیروی انسانی تنظیمات ساخته شده اند به جای ساکنان ، خانواده های مجاز در داخل امکانات به توجه تحریک عشق و مراقبت. در عین حال به نظر می رسد تعدادی از خدمات مواد غذایی کارگران و پرستاران و دستیاران است به طور چشمگیری افزایش یافته است به مکمل این کمبود که "مستندات" ایجاد کرده اند.

مواد غذایی کارگران خدمات ارائه غذا در اتاق های فردی در صفحات فوم با ظروف پلاستیکی به جای خدمت به ساکنان در اتاق ناهار خوری. آن است که غیر ممکن است برای خدمت به مواد غذایی داغ به درستی پخته و خوبی ارائه شده, بدون بهبود تکنیک ها و افزایش کارکنان.

دستیاران و پرستاران overtaxed. حداقل فیزیکی خدمات مراقبت و همچنین افزایش مطابق با روش ها نه تنها ملاحظات است که باید در طول این زمان.

تصور کنید که به دام افتاده در اتاق خواب خود را برای 102 روز. که خواهد شد را به یک اقامت برای یک صندلی چرخدار قدم زدن در خارج از منزل برای کمک به حفظ سلامت روان ؟ که نشستن و دیدار با پیری تنهایی ارشد که نتواند عزیزان ؟ خواهد شد که مدیریت سازمان اتاق نگهداری لوازم آرایش و سازماندهی لباس مانند خانواده استفاده می شود ؟ که متوجه خواهد شد و یا به سرعت پاسخ زمانی که یک فرد بیمار می شود بشدت بیمار یا گیجی ؟

جامعه است نه تصدیق بزرگترین چهار ماه تراژدی است که تا کنون مرتکب در آن سالمندان است. که فاجعه است covid-19!

کتی Alt وحدت


مردم آمریکا نیاز به مراقبت های بهداشتی

این تلاش جدید توسط رئیس جمهور تهمت برای از بین بردن قانون مراقبت مقرون به صرفه نشان می دهد در عین حال که دوباره جمهوری خواهان به دور دسترسی روزمره مردم به مراقبت های بهداشتی. تازه های ترسناک در حال حاضر است که آنها انجام می دهند این کار را در یک زمان رکورد بیکاری با توجه به بی سابقه ای همه گیر است. virus. کنگره جمهوریخواهان از جمله سناتور. پت Toomey باید چیزی برای ارائه در جایگزینی در عین حال آنها ایستاده بی سر و صدا اجازه می دهد این مضحکه می خواند و به اتفاق می افتد. در روز پنج شنبه وجود دارد بیش از 54000 موارد جدید covid-19. بهداشت و درمان ؟ که نیاز به بهداشت و درمان ؟

سارا Gaffen Mt. لبنان


محلی سیاستمداران بزدل

لطفا اجازه دهید من این حق به خاطر من اشتباه تمام من از دیدن و شنیدن در تمام تلویزیون محلی پخش اخبار و به میزان کمتر روزنامه و رادیو ،

به دلیل افزایش covid-19 تشخیص در Allegheny County, تقریبا تمام آنها در میان افراد جوان — به خصوص کسانی که زیاد سمت جنوب و اوکلند آشامیدنی موسسات — شهرستان اجرایی غنی فیتزجرالد جلو و مرکز.

موثر 5 p. m. در 30 ژوئن گفت: تمام کافه ها و رستوران ها ممنوع از فروش مشروبات الکلی "در خانه" مهم نیست که چقدر موشکافانه همه آنها اطاعت دستورات مجددا مرتب و موسسات فاصله از جداول نظارت بر مصرف الکل و نیاز کارکنان به پوشیدن ماسک.

قطع به یکی دیگر از اخبار داستان: در عین حال یکی دیگر از یاغی و اوباش از معترضان بلوک عمده در مرکز شهر پیتسبورگ عروق, خیابان آزادی, برای دومین بار در یک هفته دلیل آنها رد یک نوار صاحب حق به پست و اجرای یک کد لباس (قانونی و قابل تحسین نگهداری از استانداردهای بالا).

در حالی که ragtag اراذل و اوباش به طور غیر قانونی بلوک ترافیک دوربین های بی سر و صدا مشاهده می کنیم که تقریبا هیچ یک از آنها با پوشیدن ماسک یک بار دیگر thumbing بینی خود را در ایمنی به عنوان covid-19 برگه متورم می شود.

اوه اینجا این شهرستان اجرایی دوباره به ما می گوید که چگونه او را به حفاظت از ساکنان شهرستان.

آیا هر سیاستمدار در شهر یا شهرستان باید روده شکیبایی برای مقابله با یاغی اشغال مسدود کردن خیابان ها برای محافظت از صاحبان کسب و کار از صداقت و به خارج از زندگی از قوانین مطیع شهروندان که به دست آورده اند نوشیدن شراب با شام ؟

فیتزجرالد, پیتسبورگ, شهردار, لایحه Peduto و چند تن دیگر بزدلانه سیاستمداران محلی در حال embarrassments به غرب پنسیلوانیا است.

اد سفید, Mt. لبنان


نمی توانند درک کنند درمان پلیس

من می خواهم به سعی کنید به درک تحقیر و نفرت حتی برخی از سوسیالیست دموکرات ها نسبت به ما ،

من متوجه نفرت برای پلیس که قرار زانو خود را در جورج فلوید گردن — که در ذهن من در تلاش بود به قتل او. خوشبختانه او متهم به قتل, و من مطمئن هستم که اکثریت قریب به اتفاق از پلیس حمایت از این تصمیم.

اما من نمی توانم درک دلیل برای سوزاندن و غارت توسط هر دو سیاه و سفید در حالی که برخی از مردم دموکراتیک شهرداران و فرمانداران بگویید پلیس را به ایستادگی کردن. تظاهر کنندگان مجاز به پرتاب سنگ و بطری و انفجار "کوکتل" تف بر پلیس و در مواردی آنها را شلیک کنید.

بیایید فرض کنیم کسی می شکند به خانه خود را و شما 911 تماس بگیرید (من اعتقاد دارم که شما هنوز هم می توانید تماس 911 اگر چه برخی از لیبرال دموکرات ها می خواهم شما را به تماس با شماره دیگر). ممکنه شما در حال ارسال یک مددکار اجتماعی به صحبت کردن مزاحم و احتمالا باید به او توضیح دهید که چیزی وحشتناک اتفاق افتاده است باید به او در حال رشد مانند مادر خود لباس او را خنده دار به او یک جنایتکار است. این می تواند اتفاق می افتد اگر شما پال خواستار قطع بودجه دولت ، این است که فراتر از حماقت است.

من برای پیدا کردن آن جالب صبح روز دوشنبه quarterbacks در سی ان ان, MSNBC, ABC, CBS و NBC و در واشنگتن پست و نیویورک تایمز به نظر می رسد پلیس متنفر. آنها باید هیچ ایده چه پلیس باید قرار داده تا با.

اگر تنها این بزدل خواهد بازگشت پلیس به جای قرار دادن آنها را. اما این اتفاق نمی افتد.

God bless America, در حالی که ما هنوز هم یکی است.

کن حامل شمالی بوفالو


در ماسک های رژیم صهیونیستی است. گرگ است سوء استفاده از قدرت خود را

رژیم صهیونیستی. تام ولف دستور داده است که تمام پنسیلوانیا کسب و کار مشتریان نیاز به پوشیدن ماسک برای دریافت در درب. علائم ارسال شده در ورود به تقریبا همه کسب و کار — از جمله فروشگاه های مواد غذایی, مانند عقاب غول و خارج شده است.

به نظر من منظور روشن است: هیچ ماسک, بدون غذا. به اعتقاد من گرگ است که با استفاده از غذا به عنوان یک سلاح به زور همه به تعظیم به خواسته های خود است و این نقض حقوق بشر.

پنسیلوانیا مقننه رای به پایان دولت, اورژانس های پزشکی, اما گرگ حاضر به رها کردن قدرت خود را. آن است که در حال حاضر به پنسیلوانیا دیوان عالی کشور برای ابطال گرگ. و مجلس باید حذف گرگ از دفتر برای او ناخالص سوء استفاده از قدرت.

Wayne R. Messinger, North Huntingdon


چرا گروه مهم است که به دانش آموزان

به سرپرست گری Peiffer و گرینزبورگ سالم مدیره مدرسه: من به عنوان خوانده شده با غم و اندوه و یک معامله بزرگ از نگرانی است که شما تصمیم به از بین بردن ابتدایی گروه در گرینزبورگ سالم ("گرینزبورگ سالم نگه می دارد مالیات, تخت, کاهش کتابداران و گروه معلم است.") غم من این است که برای آسیب این باعث خواهد شد که به آموزش این هنر در منطقه خود را. اما من نگرانی بیشتر این است که برای درک و نگرش به موسیقی به عنوان یک رشته دانشگاهی.

به عنوان یک موسیقی حرفه ای مربی 23 سال گذشته من جمله "گروه فوق برنامه فعالیت ..." در جولای 2 نامه به پدر و مادر نگهبان و جامعه به واقع نادرست با توجه به استانداردهای مطرح شده توسط پنسیلوانیا وزارت آموزش و پرورش. علاوه بر این, آن را نشان دهنده یک روند نگران کننده از مدارس در سراسر کشور از بین بردن برنامه هایی که کودکان ما نیاز بیشتر به عنوان آنها شروع مطالعات خود را پس از covid-19.

چه گروه و چرا مهم است ؟

ساده است:

گروه خانواده است.

گروه جامعه است.

گروه خلاقیت است.

گروه تاریخ است.

گروه قدرت است.

گروه علم است.

گروه شفا است.

گروه ریاضی است.

گروه از خود گذشتگی است.

گروه اعتماد به نفس است.

گروه همکاری.

گروه مراقبت است.

گروه شفقت است.

گروه همدلی است.

گروه کار خود را با سر خود را در دست و قلب خود را.

در دوم فکر کردم شاید من موافق خود را با فرض اما در جهت معکوس. به جای گروه بودن فوق آن است که برنامه با بسیاری از اضافی.

دکتر جیسون Worzbyt سفید

نویسنده موسیقی استاد در دانشگاه پنسیلوانیا است.

دسته بندی: نامه به سردبیر | نظر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن