جایگاه خود را در زمین به خوبی آراسته متری

اولین بار من انداخت, در این تصاویر, من, فکر, من, خدا, آکادمی نیروی دریایی مورد حمله قرار گرفت. این تنها راه م

توسط MASTERNEWSS در 10 تیر 1399

اولین بار من انداخت, در این تصاویر, من, فکر, من, خدا, آکادمی نیروی دریایی مورد حمله قرار گرفت. این تنها راه من مغز می تواند روند آنچه که من می خواهم دیده می شود: a middle-aged سفید مرد دارای حق اعمال یک نیمه AR-15, تفنگ, فقط در خارج از دردار سردر گسترده ای درخشان و زیبا-هنرهای ساختار که رفیع و ستون قرمز-آجر کف, مزین, ویندوز و سبز-تراس پر از جعبه به نظر می رسید یادآور ساختمان من می خواهم یک بار راهپیمایی به در آناپولیس را به نوبه خود از قرن نوزدهم نظامی پردیس. آن به نظر نمی رسد چندان دور از ذهن: یکشنبه بود, بعد از همه, دومین سالگرد قتل پنج آناپولیس سرمایه روزنامه توسط کارکنان مسلح دیوانه.

اما پس از آن متوجه شدم که این فرد مسلح که عینک فرم اتصالات صورتی تی شرت یقه دار جمع به جادار تخت جلوی شلوار خاکی بود پابرهنه در خارج از رواق بزرگ. او همچنین برگزاری AR-15 چپ دست, حتی اگر آن را یک استاندارد کارابین با آن تخلیه پورت در سمت راست این معنی که اگر این پولو-ورزشی آقایان تا به حال شلیک تفنگ خود را با هر ترشحات آن را تف صرف سفید داغ گلوله پوشش به طور مستقیم به نوک سینه خود را. واضح است که او نمی حمل این اسلحه خیلی اوقات یک واقعیت ساخته شده از همه بیشتر آشکار با فرکانس که با آن او با اشاره به کسب و کار خود پایان نسبت به همسرش که او نیز پابرهنه در کنار او دارای حق اعمال یک تپانچه نیمه اتوماتیک آزادانه در دست او مانند یک رویای گرامی که در حال حاضر ممکن است پشت سر هم و خشک در هر لحظه.

این بود که چگونه بسیاری از ما ملاقات Mark T. و پاتریشیا N. McCloskey مسلح میلیونر وکلای دیرین ایران و مغلوب ساختن پیشی جستن اهدا کنندگان و پوستر جدید کودکان برای سفید آمریکا شهروندانش را ترس و نفرت از nonwhite جمعیت. در یکشنبه شب آنها ایستاده بود در مقابل عمارت—یک پر زرق و برق در اوایل 1900s "پالازو رنسانس" ساخته شده توسط متصل دوستان Busch آبجو خانواده و مواجه صلح آمیز anti-پلیس-خشونت معترضان که می خواهم تا به حال جسارت به تصویب این McCloskeys' تونی آراسته حیاط در حالی که راهپیمایی در خیابان های عمومی به سنت لوئیس شهردار ، این St. Louis Post-Dispatch گذاشته که روش را بدین ترتیب:

زن و شوهر, Mark T. و پاتریشیا N. McCloskey ایستاده بود در خارج با استفاده از سلاح. آنها شخصی آسیب وکلا که با هم کار کنند در McCloskey مرکز قانون و خود را یک میلیون دلار به خانه.

"مالکیت خصوصی!" علامت McCloskey فریاد زد: بارها و بارها در جمعیت به عنوان او برگزار شد یک تفنگ. "خارج شدن! مالکیت خصوصی را دریافت کنید!" پاتریشیا McCloskey اشاره کوچک handgun.

این McCloskeys عصبی تکان داد سلاح های خود را در nonthreatening جمعیت که شامل یک مرد با پوشیدن یک پیراهن که به عنوان خوانده شده "دست ها بالا نمی شلیک"—رجعت به نزدیکی 2014 پلیس قتل مایکل براون و پس از آن موج نژادپرستانه نظامی خشونت پلیس در میسوری که از تابستان است. اما با وجود این McCloskeys' خطرناکی ناکافی پوزه نظم و انضباط و execrable تلاش در ارعاب و تهدید راهپیمایان که مطرح شده هیچ زمینی تهدیدی برای خود و با شکوه دامنه آنها مردان—top مردان—را در کنار خود. بعد از آن جمعه پس از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته بود زمان خود را مشغول بازی گلف برنامه به supportively جیر تصویری از یک سالخورده, فلوریدا, کمپین حامی در سبد خرید طلا جیغ سفید "قدرت" او را بازتوییت کرد تصویری از McCloskeys ابلهانه ایستاده خود زمین است.

این—به من گزارش داده اند برای بسیاری از زندگی حرفه ای من در حال حاضر از مجازات قتل Trayvon مارتین با عنوان جرم جنایی غفلت ذاتا خطرناک وسواس نژادپرست مسلح vigilante—چیزی است که "ایستاده خود زمین"–سبک تفنگ فرهنگ همواره در مورد: مجوز رایگان برای مردم به افراط و عمل خشونت بر ترین ترس غیر منطقی و سوء ظن. شب گذشته Twittersphere شد aflutter با McCloskey مدافعان این استدلال که زن و شوهر بودند به سادگی اعمال خود را عالی آمریکایی حقوق: در این دیدگاه دوم متمم ایستاده خود زمین و قلعه نظریه—همانطور که در "یک مرد در خانه خود قلعه"—اجازه مسلح آمریکایی ها اساسا به ساقه هر کسی در هر زمان در اموال خود را تمام راه را به پیاده رو. که کاملا درست نیست که برخی از وکلا اشاره کرده اند و آن را نیز غیر منطقی از هیچ یک حمله McCloskey ترکیب اگر چه چند روح شجاع را تلاش برای صحبت کردن با آنها و تشویق جمعیت راهپیمایان به شرکت مسلح احمقها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن