ساری-سنگ سفید MLA تریسی Redies واریز شده برای تبدیل شدن به مدیر عامل شرکت علم جهان

محتوای مقاله در ادامهآن بوده است عمیقی امتیاز به نمایندگی SWR 3 سال گذشته و یک تصمیم دشوار را برای تبدیل شدن ب

توسط MASTERNEWSS در 8 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"ما مایل تریسی بهترین عنوان او شروع می شود این فصل بعد" رهبر حزب لیبرال اندرو ویلکینسون در بیانیه ای گفت.

"او می ماند و یک بخشی از ما حزبی به عنوان MLA برای سوری-سنگ سفید تا 31 ماه اوت و من می توانم صحبت می کنند و برای هر کس در تیم ما وقتی که من می گویند ما می خواهیم او را از دست تجربه و تخصص حرفه ای و شور و شوق برای خدمات عمومی.

"من می دانم که این تصمیم یکی از آسان نیست برای او اما همه ما در حال برنامه ریزی در نگه داشتن در تماس با تریسی و به دنبال به جلو به شنیدن در مورد چیزهایی که او را به انجام در نقش جدید او."

قبل از ورود به سیاست Redies شد مدیر عامل Coast Capital Savings. او parlayed که تجربه به یک نقش به عنوان مخالفت با سرمایه گذاری منتقد.

Redies' استعفای تنظیم صحنه برای یک byelection در طول COVID-19. برتر جان هرگن شش ماه به تماس byelection.

صندلی سوری-سنگ سفید در گذشته در نظر گرفته شده است قوی B. C. لیبرال خاک با داشتن برنده در آخرین هفت در انتخابات و Redies برنده در سال 2017 توسط یک حاشیه گسترده ای. مهم نیست که چه کسی برنده byelection این امر نه مادی تغییر حزب دموکراتیک ملی دولت اقلیت و یا آن powersharing مقابله با B. C. سبزی.

"ما مشتاقانه منتظر شنیدن از انتخابات B. C. در مراحل بعدی با توجه به آنچه انتخابات را مانند نگاه در حال حاضر ما بهداشت عمومی وضعیت اما می خواهم برای اطمینان از اهالی بریتیش کلمبیا که اولویت های ما همچنان با تمرکز بر سلامتی و گرفتن اقتصاد ما در مسیر بازگشت" گفت: Wilkinson.

rshaw@postmedia.com

twitter.com/robshaw_bc



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن