'Burgh بهترین برای پوشیدن این شماره 51: James Farrior شادابی حرفه ای پس از امضای قرارداد با استیلرز

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 21 تیر 1399

به روز شده در کمتر از یک دقیقه پیش

تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان انجام روزانه شمارش معکوس بهترین بازیکنان در پیتسبورگ طرفدار و کالج ورزشی تاریخچه برای پوشیدن هر شماره پیراهن.

شماره 51: James Farrior

به عنوان یک سازمان که ساختار فهرستی از آن با تهیه پیش نویس و توسعه استعداد پیتسبورگ استیلرز تاریخی خودداری از تعقیب ردیف بالا بازیکنان در آژانس رایگان.

که فلسفه بود و در حال حاضر در محل که زمان رایگان آژانس سیستم برقرار شد در سال 1993. استیلرز, اما, ساخته شده یک استثنا در سال 2002 و آن را تبدیل به یکی از بهترین سرمایه گذاری در حق رای دادن تاریخ است.

که offseason آنها متقاعد شده یک linebacker بازی از موقعیت با نیویورک جتز به تغییر آدرس. این قرارداد به مدت سه سال و $5.125 میلیون خوب رایگان-عامل ارائه توسط استیلرز استاندارد در زمان.

جیمز Farrior نه تنها outplayed که قرارداد او امضا دو بیشتر معاملات با استیلرز در طول 10 فصل پوشیدن سیاه و سفید و طلا.

نقل مکان کرد و به داخل linebacker موقعیت او با بازی در ویرجینیا با موفقیت چنین است که او شماره 8 به طور کلی انتخاب این جت در سال 1997 Farrior سرآمد در وسط استیلرز دفاع. او به رهبری استیلرز در تکل در هر فصل از 2003-09. او اولین-تیم تمام نرم افزار انتخاب کنید و استیلرز MVP در سال 2004 — در این سال او به پایان رسید دوم به بالتیمور اد نی در NFL دفاعی بازیکن سال رای گیری — و او طرفدار کاسه دو بار.

"ممکن است برخی از بهتر عبور rushers وجود دارد ممکن است برخی بهتر بازدارنده" مربی لایحه Cowher گفت: از Farrior در سال 2004 "اما زمانی که شما نگاه کنید در یک پسر که نقش اجرای راه او نقش اجرا که نقش عبور راه او نقش پاس که به تولید است که این مرد می کند — و چیزهایی که ما از او بخواهید به انجام — من فکر نمی کنم وجود دارد پربارتر دفاعی بازیکن در لیگ ملی فوتبال."

Farrior انتخاب شد تریبون-نقد و بررسی ورزشی کارکنان به عنوان بهترین پیتسبورگ ورزشکار برای پوشیدن شماره 51.

Farrior دوم نرم افزار کاسه های انتخاب آمد و در سال 2008, سال او خود را جمع آوری دوم سوپر باول حلقه در چهار سال. Farrior همچنین در سوپر باول پس از 2010 فصل شروع هر بازی این فصل در سن 35 سالگی. که جای تعجب نیست با توجه به Farrior آغاز شده و تمام 16 بازی هفت بار با استیلرز و هرگز آغاز شده کمتر از 14 در دیگر سه سال است.

Farrior بازی یک سال بیشتر با استیلرز قبل از رفتن به بازنشستگی.

Farrior در نظر گرفته شد دستکمگرفتهشده به عنوان یک linebacker در 2000s و برچسب می تواند به اعمال لورن Toews که عینک شماره 51 در 1970s. Toews صرف 11 فصل با استیلرز و او تا به حال برخی از لحظات به یاد ماندنی — او در آغاز سوپر کاسه سیزدهم و چهاردهم — اما او تا به حال مشکل پیدا کردن زمان بازی در یک واحد است که شامل سالن Famers جک ژامبون و جک لمبرت به همراه اندی راسل و بعد رابین کول.

چهار بار سوپر باول برنده Toews شد استارت در اواخر کار خود را آغاز شده و تمام 16 بازی در سال 1983 او نهایی شود.

یکی دیگر از استیلرز بازیکن برای پوشیدن شماره 51 با تمایز Buzz Nutter ساخته شده که نرم افزار کاسه در سال 1962 یکی از چهار فصل با این سازمان است.

دیگر پیتسبورگ ورزشکاران به همین شماره 51 عبارتند از:

• دوم baseman تونی Womack عینک شماره 5 زمانی که او برنده لیگ ملی به سرقت رفته پایه عناوین در هر یک از دو فصل با دزدان دریایی اما او sported, بالاتر رقم در حالی که تلاش برای شکستن این فهرست پیش از آن در زندگی حرفه ای او. نزدیک غنی Loiselle در زمان بیش از شماره 51 در سال 1997 هنگامی که او را نجات داد یک حرفه ای-بالا 29 بازی. مسکن مایک گونزالس و outfielder/اولین baseman استیو پیرس نیز در زمان نوبت پوشیدن نیوجرسی.

• جرثقیل Pouliot از شماره 8 به طور کلی انتخاب در سال 2012 NHL پیش نویس صرف سه فصل با پنگوئن قبل از 2017 تجارت به ونکوور. او یک عضو از 2015-16 استنلی جام قهرمانان.

• Pitt linebacker H. B. تیغه اول بود تیم آمریکایی در سال 2006 زمانی که او به نام بزرگ شرق دفاعی بازیکن سال. او صرف چهار فصل با Washington Redskins. جف Pelusi یکی از سه برادر به بازی فوتبال در این دانشگاه شد و شروع linebacker در 1977-78 فصل است.

• برایان Generalovich های رو به جلو در پیت تیم بسکتبال از 1961-64 به طور متوسط 15.5 امتیاز خود را در سه فصل و پنجم-پیشرو گلزن در مدرسه تاریخچه زمانی که فارغ التحصیل شد. Generalovich همچنین در تیم ملی فوتبال در سال 1964 شد و پیش نویس توسط بوستون پرستان از AFL را استیلرز و NBA نیویورک نیکز. Generalovich تصمیم گرفتند برای حضور در دانشکده دندانپزشکی شد و یک جراح دهان و دندان.

اتمام کل 'Burgh بهترین خود را به آن را می پوشند سری به اینجا.

جو Rutter یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو از طریق ایمیل در jrutter@triblive.com و یا از طریق توییتر .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب