مصرف تپه طول می کشد دزدان دریایی پارچ جیمسون Taillon ذهن خاموش MLB مذاکرات

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 5 تیر 1399

حدود یک دقیقه پیش

برای کسی که کنار در این فصل جیمسون Taillon تا به حال یک توپ بیس بال پر سهشنبه که خواهد شد را برای آن لحظات به یاد ماندنی.

Taillon انداخت تپه برای اولین بار در بهبود خود را از دوم تامی جان عمل جراحی شلیک 15 fastballs پس از ایجاد تغییرات مکانیکی برای کوتاه خود را تحویل. او خود را صرف خرابی "غواصی به تجزیه و تحلیل ترافیک" با تمرکز بر چرخش رای دادن.

"مثل من اول TJ, من در تلاش برای استفاده از آن به عنوان یک فرصت به یک تلف سال و فقط رفتن را از طریق حرکات" Taillon گفت: از پرتاب خود را به جلسه در PNC پارک اغل گاو یا حشم. "من در تلاش برای بیرون آمدن از راه های قوی تر در طرف دیگر و تلاش برای مثبت آمار برای بچه ها با دو TJs. در حال حاضر من احساس می کنم سالم است. من احساس می کنم سالم تر از احساس کردم در چهار یا پنج سال است. توپ پرواز را از دست من."

در نظر گرفتن این تپه در زمان Taillon ذهن خاموش MLB مذاکرات برای یک لحظه. به عنوان دزدان دریایی' بازیکن نماینده او درگیر شد و در بازگشت به بازی چانه زنی و روز دوشنبه 33-5 رای به رد صاحبان پیشنهاد 60-بازی فصل با گسترش برگشتی. که مجبور کمیسر راب مانفرد برای اجرای 60 برنامه بازی خود را تحت مارس 26 قرارداد بازیکنان پرداخت در سرشکن حقوق و دستمزد که به این بازیکنان MLB انجمن موافقت کرد.

"من فکر می کنم این مذاکرات می تواند یک پیش نمایش برای آینده ما و شاید CBA" گفت: Taillon که بازگشت به پیتسبورگ در اوایل این ماه پس از بازسازی در برادنتون فلوریدا. "امیدوارم هر دو طرف چیزی آموخته اند و ما می توانیم قرار داده است که در گذشته و گرد هم می آیند و (کار) در کنار در سفر به جای ساخت آن یکی در مقابل دیگری و یک طرف به نفع خود ؛ امیدوارم ما می توانیم پیدا کردن یک راه است که همه ما برنده این دلیل که من فکر می کنم که چه چیزی بهترین را برای همه است."

Taillon در بر داشت آن را "بسیار چشم باز" چگونه درگیر عمده-بازیکنان لیگ برتر شد و در این روند با توجه به این که آنها در قرنطینه طول coronavirus همه گیر و معتقد است که اتحادیه واحد و یکپارچه تر از همیشه.

که در آن تمرکز مذاکرات در درجه اول در سرشکن حقوق و تعداد بازی ها Taillon فکر می کند وجود دارد یک فرصت برای بازیکنان MLB انجمن بیشتر در چانه زنی ،

"ما تمرکز بر روی چیزهای خاص در مذاکره است که ما ممکن است همه چیز را کنار جاده و یا ایده های دیگر برای دریافت, خلاق, در راه های دیگر نه فقط با سرشکن حقوق و بازی و برنامه" Taillon گفت. "اما من یاد گرفته ام که تعداد زیادی از آن. من می خواهم برای دیدن یک کمی کمتر از نشت کمی کمتر از ترس تاکتیک ترس مذاکره از طریق رسانه های اجتماعی. من می توانم در و در و در.

"آن را بسیار سیال روند. آن را بسیار آسان به بخشی از, برای دیدن بازی ما دریافت slandered در رسانه های اجتماعی بسیار و به مطبوعات بد است که آن را به ارمغان آورد و ترش مزه است که آن را به سمت چپ طرفداران ما. من امیدوارم که به اندازه کافی برای بیدار کردن هر دو طرف تا رفتن به جلو. گفت: من آن را در رسانه های اجتماعی اما مذاکره از طریق رسانه ها, من فکر می کنم که فقط نیاز به متوقف کردن و نشت و تهدید. این یک فرایند عجیب و غریب به بخشی از اما در پایان روز همه خوشحالم که آن را بیش از وجود دارد برای رفتن به بیس بال."

در حال حاضر آن را تا به MLB صاحبان و بازیکنان به طور یکسان برای ترمیم رابطه خود را با سرخوردگی و فن پایه و تغییر درک است که هر دو طرف با قرار دادن اقتصاد از بازی پیش از این سرگرمی از طرفداران خود را. بیس بال بازگشت است اما با طرفداران مجاز برای حضور در بازی های Taillon می داند که آن را به گرفتن برخی از تلاش برای برنده شدن در آنها را به عقب.

"ما در حال رفتن به پیدا کردن راه هایی برای ارتباط برقرار کردن از امضای روی دستخطی رونویسی کردن و یا انجام ملاقات و خوش آمد می گوید در این زمینه" Taillon گفت. "بسیاری از بچه ها موسسات خیریه است که آنها درگیر با. من فکر می کنم که یک فرصت خوب برای بچه ها به شیرجه رفتن در و فعال با موسسه خیریه کار می کنند. این یک فرصت خوب برای ما به عنوان یک لیگ به مشارکت بیشتر در رسانه های اجتماعی و بازاریابی بازیکنان ما و اتصال با طرفداران ما. آن را به عنوان مهم است در حال حاضر به عنوان تا کنون برای اتصال در رسانه های اجتماعی برای ارتباط با نسل جوان است."

کوین گورمن یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس با کوین از طریق ایمیل در kgorman@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: دزدان دریایی/MLB | ورزشی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن