نیروی کار با هدف قرار دادن برادران پاسداران باند را کاهش خشونت پلیس می گویند

محتوای مقالهB. C. ضد باند پلیس ویژه نیروی کار با هدف قرار دادن برادران پاسداران در طول 18 ماه گذشته منجر به کا

توسط MASTERNEWSS در 31 تیر 1399

محتوای مقاله

B. C. ضد باند پلیس ویژه نیروی کار با هدف قرار دادن برادران پاسداران در طول 18 ماه گذشته منجر به کاهش در تعداد gangland بازدید و قتل تلاش است.

پل Dadwal ترکیب نیروهای ویژه اجرای واحد سرپرست روز دوشنبه گفت که نیروی کار آغاز شد و در پاییز سال 2018 پس از آژانس "شناسایی برادران پاسداران به عنوان یک سطح بالا تهدید به شهروندان این استان است."

"ما خوشحال می گویند که ... باند مربوط به قتل و اقدام به قتل به میزان قابل توجهی پایین از آنجایی که ما شروع به این کار" Dadwal گفت. "و بدیهی است که به اعتقاد من بخشی از آن را با ما هدف بسیار خشونت آمیز باند."

او گفت: از آنجا که نیروی کار آغاز شد که قتل و اقدام به قتل رای مربوط به این باند در تضاد است را 38 درصد است. از 31 باند مربوط به قتل در سال 2019 هفت تا به حال یک لینک به برادران پاسداران یا به عنوان یک مظنون یا قربانی Dadwal گفت.

"این سال ما فقط یک" او گفت:. "ما می دانیم که آنها می دانند که پلیس هدف قرار داده اند آنها را و آنها بدیهی است که بسیار تاکید کرد. ما می دانیم که برای یک واقعیت است. و بنابراین در این سال خوشبختانه ما تا به حال یک کاهش عظیم در خود خشونت است."

به ویژه اجرای واحد کار خود را با صدها نفر از افسران در 21 سازمان به هدف پاسداران. نیروی کار شروع شده توسط ایجاد یک مدل کامپیوتری از این باند شبکه اجتماعی Dadwal گفت. اجازه داده است که محققان را به 12 "اجرایی" اعضای این باند و سند و تجزیه و تحلیل هر دو خود را از کیفری و غیر کیفری, انجمن, او گفت:. این تجزیه و تحلیل نشان داد که اعضای باند متصل به بیش از 900 نفر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن