Temitope Oriola: پلیس سازمان ها نیاز به استفاده از غربالگری روانی هنگام استخدام و تعمیرات اساسی آموزش برای افسران

جهانی محکومیت مرگ جورج فلوید یکی از آخرین در یک صورت فلکی افسر-درگیر مرگ و میر غیرنظامیان غیرمسلح رشد کرده به

توسط MASTERNEWSS در 27 خرداد 1399

جهانی محکومیت مرگ جورج فلوید یکی از آخرین در یک صورت فلکی افسر-درگیر مرگ و میر غیرنظامیان غیرمسلح رشد کرده به یک در سراسر جهان جنبش اجتماعی برای انحلال یا defunding پلیس.

در پایان دور از بحث وجود دارد کسانی که خواستار لغو پلیس در دسترس نباشد. از سوی دیگر وجود دارد کسانی که مایل به پال خواستار قطع بودجه دولت ، این به معنی تغییر قابل توجهی مواد منابع از ادارات پلیس به خدمات اجتماعی برای مسائلی مانند بهداشت روانی.

در موارد پریشانی روانی یا رفاه چک, برای مثال, اجتماعی, ارائه دهندگان خدمات مداخله به جای پلیس که ثابت کرده اند بد مجهز به مقابله با مردم در پریشانی روانی.

وجود دارد در حال رشد است اذعان است که نگرش افسران نسبت به حقوق بشر از مظنونان نیاز به تغییر به عنوان تعداد پلیس-درگیر قتل. تحقیقات بر روی استفاده بیش از حد از زور توسط پلیس و جامعه شناختی زمینه اشاره به مفید اقدامات سیاست.

صفات روانی و غربالگری

قاتل پلیس و کسانی که به طور معمول بد رفتاری شهروندان تمایل به عمل گرا. تحقیقات نشان می دهد که آنها مستعد ابتلا به خستگی و رنج می برند از عمده اختلالات شخصیت. این شامل نوسانات خلقی تکانشگری عدم همدلی خودشیفتگی و ضد اجتماعی, شخصی, اختلال است. بسیاری از این صفات شروع در اوایل زندگی است.

گزارش 2014 سابق دیوان عدالت فرانک Iacobucci ارسال شده به پلیس تورنتو خدمات پس از مرگ سامی Yatim در ژوئیه 2013, خواستار "غربالگری را آسيبشناسی و غربالگری برای صفات مطلوب از جمله هوش عاطفی همدلی تحمل تنوع و صبر است." تنوع کارگاه های آموزشی و یا فرهنگی حساسیت را محدود به ابزار برای کمک به چنین کردند. اولیه راه حل این است که به استخدام آنها در وهله اول. این صحبت می کند به نیاز بیشتر برای غربالگری روانی توسط پلیس سازمان.

استخدام زنان بیشتر

زنان کمتر احتمال دارد برای حمایت از استفاده از زور بیش از مردان است. من تحقیقاتی مشترک در آلبرتا نشان می دهد که زنان کمتر احتمال دارد برای حمایت از استفاده از به اصطلاح کمتر از نیروی کشنده گزینه هایی مانند انجام, انرژی, سلاح.

شواهد در حمایت از کاهش نیروی مرگبار با استخدام بیشتر زنان در ادارات پلیس طاقت فرسا است. زن افسران کمتر احتمال دارد به استفاده از (بیش از حد) به عنوان نیروی استقرار آنها د-تشدید تکنیک و تعامل شفاهی.

هیچ توافقی در مورد آنچه به منزله یک تعداد مناسب. یک جنسیتی متعادل خدمات پلیس باید اولویت نهایی. من پیشنهاد می کنم حداقل آستانه 40 درصد زنان افسران. ادارات پلیس با تعداد مناسب از زنان تمایل به ضبط سطوح پایین تر از افسر-درگیر قتل. تعدادی از زنان مهم است. زن افسران در مردسالار ادارات پلیس ممکن است نمایشگاه hyper-صفات مردانه در تلاش برای مناسب. آنها ممکن است فقط به عنوان بی رحمانه به عنوان مردان.

ماموران با مدارک دانشگاهی هستند بیشتر احتمال دارد به درخواست بهداشت روان پشتیبانی از مظنونین و نشان دادن بالاتر قدردانی پیچیدگی زندگی اجتماعی فرد مشکلات و پیچیدگی های کار در به طور فزاینده ای متنوع محیط زیست است.

ماموران با مدارک دانشگاهی نمایشگاه قوی تر کلامی مهارت های ارتباط موثر و همدلی است. این Iacobucci گزارش توصیه می کند استخدام افسران از "خاص برنامه های آموزشی" مانند پرستاری و مددکاری اجتماعی به منظور پرورش "یک پاسخ دلسوز به مردم در بحران است."

در کانادا اکثر قاتل پلیس به نظر می رسد مردان سفید. یک قومی-نژادی متنوع خدمات پلیس جدایی ناپذیر است و برای ایجاد اعتماد عمومی و فراگیر.

آموزش

بسیاری از زمان آموزش برای بسیاری از پلیس و سازمان ها با تمرکز بر استقرار نیروی کشنده و یا تیراندازی. که اتلاف وقت و مجموعه افسران برای سرخوردگی داده می شود واقعیت های امروز است. پس از آموزش افسران متوجه است که مردم meaninglessly, مست, معتادان ضرب و شتم همسران و شهروندان تجربه روانی قسمت.

به نحوی پلیس ملزم به پاسخگویی به تمام این مسائل است. اینها در واقع برخی از رایج ترین مسائل را به پلیس توجه است. این حالات ممکن است خسته کننده برای عمل گرا افسران. عمل گرا افسران ممکن است تنها اخلاقی شکست در هر مورد و پاسخ با تحقیر و نیروی های غیر ضروری.

حرفه ای افسر را ببینید "مشتریان" نیاز به اداری کمک و تلاش برای د-تشدید می شود.

وجود دارد نیاز به تعمیرات اساسی افسر آموزش و گسترش آن به حداقل یک سال کامل از سخت درس تعامل با حقوق بشر مسائل مربوط به سلامت روان و تنوع در میان دیگران.

اصلی افسر درگیر در جورج فلوید مرگ تا به حال 17 شکایات خود را در فایل. سه نفر از کسانی که درگیر تیراندازی با یک مرگ. این یک فقیر انضباطی سابقه بوده است.

نامطلوب افراد ممکن است گاهی اوقات ورود به خدمات پلیس است اما باید به سرعت برداشته شود هنگامی که خود را در تعامل با همکاران مافوق و شروع به منعکس کننده برخی نگران الگوهای. از جمله افسران پلیس را بیشتر دشوار و خطرناک است. مینیاپولیس اداره پلیس خرس مسئولیت برای حفظ یک فرد در خدمات.

آلبرتا جدی Incident Response Team (ASIRT) شارژ دو افسر در ماه ژوئن سال 2020 است. آنها برای اولین بار اتهامات عنوان شده به جلو در برابر افسران توسط ASIRT از زمان تأسیس آن در سال 2008. این است که ذهن ترا درهم میشکنند داده شده حوادث از استفاده بیش از حد از زور در آلبرتا. تحمل سیار پلیس خطرناک است برای اعتماد عمومی است.

پیشنهاد می کنم یک دو جانبه سیاست — یک "کشتن و رفتن" سیاست و "سه اعتصاب و سیاست" — پلیس پاسخگویی.

کشتن و رفتن به معنی هر افسر که به کشته شدن یک غیر نظامی و غیر مسلح و یا مشکوک بود که یک سلاح اما استقرار آن را در برابر یک افسر اخراج از خدمت و تحت پیگرد قانونی قرار.

سه اعتصابات پیشنهاد شبیه به متروکه کالیفرنیا ضد جرم و قانون به همین نام است. هر افسر درگیر در سه استفاده بیش از حد از نیروی حوادث که در آن یک غیر نظامی جامعه است و حفظ صدمات به طور خودکار اخراج از خدمت و تحت پیگرد قانونی قرار. باید وجود داشته باشد هیچ انقضاء برای هر اعتصاب در سراسر یک افسر حرفه ای.

پلیس نیز به خوبی پرداخت اشغال نسبت به شرایط ورودی و طول مدت آموزش حداقل در کانادا و بسیاری از بخش های ایالات متحده

RCMP اشاره می کند که حقوق و دستمزد سالانه از یک تازه سوگند یاد کرد-در افسر است $53,144 و افزایش به $86,110 ظرف 36 ماه خدمات. وجود دارد فوق دکترا بورسیه مشغول به کار در زندگی-صرفه جویی در تحقیقات پزشکی را که کمتر از 50000 دلار در سال با وجود داشتن سخت به دست آورده دکترا. دولت و مردم باید ارزش برای پول صرف شده در پلیس با انتخاب افراد مناسب.

Temitope Oriola است استادیار جامعه شناسی در دانشگاه آلبرتا. این مقاله در ابتدا در ظاهر به صورت آنلاین در theconversation.com یک منبع مستقل از اخبار و دیدگاه های علمی و پژوهشی جامعه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن