عمیق فراموشی ملی ما وجدان

سابقه خشونت و ناآرامی در این کشور ارائه می دهد چند ساده آموزه.ترس تنظیم است در برخی از گوشه و کنار که این پیام

توسط MASTERNEWSS در 11 خرداد 1399

ترس تنظیم است در برخی از گوشه و کنار که این پیام می تواند طنین انداز با رای دهندگان—فقط به عنوان آن می ترسید که حق خواهد سرمایه گذاری در فعالیت های antifascists و خصمانه برخورد با تهمت مقامات در انتخابات میان دوره ای که دموکرات ها در نهایت در نوردید. البته سفید واکنش نباید با تخفیف به عنوان یک نیروی سیاسی است. در واقع به نظر نمی رسد کاملا بی اهمیت است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات ریاست جمهوری و سفر به مرکز زندگی در آمریکا آغاز شد و کمتر از یک سال پس از اعتراضات در فرگوسن. اما به طور کلی سابقه خشونت و ناآرامی در این کشور ارائه می دهد چند ساده آموزه. شورش در Stonewall مشخص شده یک آغاز جدید برای یک جنبش حقوق مدنی. شورش است که به دنبال ترور مارتین لوتر کینگ پس از ترغیب عبور از گذشته عمده حقوق مدنی عمل آورده راس دیگر به پایان برسد.

اخیر کاغذ از پرینستون دانشمند علوم سیاسی Omar Wasow یافت که تجمع اعتراضی-آغاز خشونت در آن دوره تقویت پشتیبانی از اقدامات سرکوبگرانه و ممکن است کمک به نیکسون پیروزی در انتخابات سال 1968. یکی دیگر از کاغذ از دانشگاه هاروارد Ryan انوش, New York دانشگاه هارون کافمن و UC Merced را Melissa شن و ماسه در بر داشت که شورش در لس آنجلس پس از ضرب و شتم رادنی کینگ در سال 1992 منجر به ثبت نام و بسیج دموکراتیک رای دهندگان و افزایش پشتیبانی محلی برای لیبرال طرح های سیاست. در سمت راست لیستی از قاتلان می شود و تروریست ها با الهام نژادپرستانه و ضد مهاجر و بلاغت در طول چند سال گذشته بیش از حد طولانی است به ارائه حتی در کوتاه. هیچ یک از آنها را سرنگون دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و حزب خود را به عنوان نهادهای سیاسی اگر چه آنها احتمالا نمی به آنها کمک کرد خیلی هم. تیراندازی و کشتار توسط یک حرفه ای-زندگی فعال چپ سه کشته و نه مجروح در سال 2015 و ملی سقط جنین فدراسیون مستند بیش از 400 نمونه از خرابکاری علیه سقط جنین ارائه دهندگان و طرفداران در دهه گذشته. هر دو از این حقایق شده اند غیرمادی به جریان اصلی سقط جنین گفتمان و سیاست های انتخاباتی.

ترین است که می تواند قاطعانه گرفته از همه این است که عواملی که رندر عمل رادیکال تولیدی و یا معکوس مؤثر یا بی اثر هستند پیچیده است. بسیاری از مردم ما می توانید انتظار برای سعی کنید که حساب دیفرانسیل و انتگرال در حال رفتن به دور از زمین که در آن عمل در واقع اتفاق می افتد و بازیگران به خوبی ممکن است حس های مختلف به طور کامل از آنچه که موفقیت سیاسی—در حال حاضر و یا در مجموع—در واقع به معنی. پنج شنبه شب یک حوزه سوزانده شد و پلیس فرار کرد. به افرادی که آن را به آتش کشیدند این بود که یک پیروزی از یک نوع را در مقابل یکی از نهادهای عمومی حداقل پاسخگو به مردم و پاسخگو به دموکراتیک خواهد شد.

برای همه آگاهی که مطرح شده در مورد بی عدالتی های نظام عدالت کیفری و برای همه اصلاحات است که تصویب شده است و یا تلاش بیش از دهه گذشته پلیس در امریکا است و نه اساسا تغییر کرده است. پلیس قتل نشده کاهش یافته و بدن دوربین های موفق بیشتر در ارائه شواهدی وجود دارد که موارد نقض حقوق بشر هنوز هم رایج است. ما ساخته شده ایم متوسط پیشرفت در carceral موسسات که در آن مردم فرستاده می شوند هنگامی که پلیس در حال انجام با آنها را تنگ اینجا و آنجا لیستی از چیزهایی که پلیس ممکن است با کسی که برای شروع با. اما اگر شما در حال مواجه با پلیس—حتی اگر شما غیر مسلح و بخصوص اگر شما سیاه و سفید وجود دارد باقی می ماند یک فرصت است که شما باید خود را در گلو فشرده به آسفالت تا زمانی که شما مرده است. این چیزی است که تظاهرات هستند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن