متروک سند چشم انداز از اندی وارهول

مصاحبه کننده: اندی, آیا شما احساس می کنید که توهین کرده است هنر خود را?اندی وارهول: آه ، من: چرا که نه ؟ AW: آ

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

مصاحبه کننده: اندی, آیا شما احساس می کنید که توهین کرده است هنر خود را?

اندی وارهول: آه ،

من: چرا که نه ؟

AW: آه, من نمی دانم در مورد آن فکر.

من: اینطور نیست شما زحمت در همه ؟

AW: آه ،

من: خوب شما فکر می کنید که آنها نشان داده اند که فقدان قدردانی برای آنچه هنر پاپ به معنی?

AW: آه ،

من: اندی, آیا شما فکر می کنم که هنر پاپ به نوعی به نقطه ای که آن را تبدیل شدن به تکراری در حال حاضر ؟

AW: آه بله.

من: آیا شما فکر می کنم که باید شکستن و دور از پاپ هنر است ؟

AW: آه ،

من: شما فقط می رویم به حمل ،

AW: آه بله.

Wayne Koestenbaum (که نوشت خود وارهول زیستی در سال 2001) اشاره می کند که وارهول را caginess است "آماده بین شادی و غم و اندوه را از بين سریع پوچی و بی حال پری." که تردید مشخص وارهول را در کل رویکرد هنری به عنوان همچنین به تصویر خود را. یاد کلاه گیس و عینک آفتابی و کت چرم ریمیکس مردانگی و زنانگی را به یک غیر جنسی بکشید که با این وجود افاضه وابسته به عشق شهوانی تلویحی از 1950s دوچرخهسواری فرهنگ است. کرد, Warhol اشغال "وسط منطقه استقرار و زیرزمینی و حتی در خطر بودن تکبر توسط هر دو" Gopnik می نویسد.

چند آمار و ارقام امروز ضامن بین بالا و پایین جریان اصلی و جایگزین رادیکال و تصویبé با همان سیالیت. این طراحی و مسلما یک محصول جانبی از وارهول را تمایلات جنسی. به عنوان Gopnik نشان می دهد بدون "تنش ها و عوارض" از همجنسگرایی وارهول "هرگز تبدیل به بزرگ و مبهم هنرمند او بود." حتی به عنوان تجاری موفق تصویرگر در نیویورک در 1950s وارهول بخش خصوصی تولید می شود ظریف نقاشی خط از پسران بوسیدن و در آغوش. در سال 1952 زمانی که او در زمان که کار به Tanager, گالری یک هنرمند co-op در شرق روستای گالری به او گفت آن را نمی معاشرت با چنین louche تصاویر. (قبل از آن که سال در گالری دیگری بالای شهر وارهول بود و کوتاه مدت نمایشگاه هنر با الهام از ترومن کاپوتی; این نشان می دهد panned.)

مانند بسیاری از مردان همجنسگرا و سپس (و در حال حاضر) وارهول اختراع هویت خود را از matinées و هالیوود بگویید-alls. او متولد اندرو Warhola در پیتسبورگ در سال 1928 چهارمین فرزند طبقه کارگر مهاجر از اتریش-مجارستان. پدر و مادر او مؤمن بودند بیزانس کاتولیک به عنوان Gopnik, یادداشت وارهول بود و کمتر مذهبی از برخی از حساب نشان می دهد. (او مشاهده جمعه خوب در سال 1977 توسط غربالگری کری.)

دو رویداد از خود دوران کودکی بازیگران طولانی روانی و هنری سایه. داشت تقلا تب روماتیسمی است که پیشرفت به Sydenham را chorea (سپس به نام سنت ویتوس' رقص) که وارهول رنج می برد در پایان کلاس سوم. این وضعیت باعث سریع و غیر ارادی اسپاسم های عضلانی. با توجه به Gopnik روماتیسمی, تب, در کودکان نیز ممکن است مرتبط به اختلالات روانی در مراحل بعدی زندگی از جمله وسواسی-اجباری و رفتارهای بدن dysmorphia که هر دو وارهول آشکار می شود. او splotchy پوست به ویژه در عذاب او.

دیگر رویداد مرگ پدر خود که وارهول بود 13. این برنامه به طور بالقوه منجر به وارهول مادام العمر ترس از پزشکان و بیمارستان ها; حداقل ، Carpatho-Rusyn تشییع جنازه سفارشی از نمایش در صفحه اصلی به مدت سه روز آشفته این هنرمند جوان. (به عنوان یک فرد بالغ او قلم مجالس ترحیم مادرش و بسیاری از دوستان خود را.) ایده نمایش تراژدی یکی وارهول را تصرف کردند در طول کار خود را نه تنها در مرگ و فاجعه اما همچنین بیشتر شخصی است. که توسط والری Solanas در سال 1968 او مطرح برای عکاس ریچارد اودون گرفتن برای آیندگان crosshatched زخم و dimpled خرابه برس خود را با مرگ است. آن را بی معنی به psychologize, اما وارهول را در اوایل غوطه ور شدن در بیماری و مرگ قطعا ساخته شده این تم بیشتر طبیعی خلاق دلمشغولیهای.

Gopnik کتاب سریع را پوشش می دهد وارهول را سال به عنوان یک دانشجو در موسسه کارنگی از فن آوری است. این هنرمند جوانه زدن به تصویر کشیده شده است تقریبا به عنوان یک نابغه و هوشمند و هوشیار اما همچنین "بسیار خجالتی و راحت بسیار شبیه به یک اسم حیوان دست اموز خرگوش" در کلمات یک کالج, دوست, دوست. به عنوان خود را برای هنر "او استعداد ذاتی برای واقع گرایانه رسم است که حتی بسیاری از جزئی هنرمندان," Gopnik می نویسد. آنچه او را بود یک حس درونی از سبک و حتی بازیگوشی است که گرفتار چشم از هنر مدیران زمانی که او پا کردن تازی به نیویورک در سال 1949.


Gopnik evocatively تواریخ وارهول را به عنوان اوج این شهر رفتن به کفش تصویرگر اما زیستی واقعا همهمه تا 1960—کارخانه سال است. این زمانی است که آشنا فرهنگ پاپ تکرار وارهول ریشه در زمان های پنوماتیک, ورزش, ابوالهول ساخته شده است که تمام کسانی که silkscreens و نا فیلم که از همراهان بود غربت تیمارستان نیویورک انجمن. اگر چه آن را cliché نشان می دهد که وارهول بزرگترین خلقت خود شخصیت آن را نیز اجتناب ناپذیر است. وارهول جعل یک تصویر عمومی که "بی ثبات نامنسجم و اغلب مات و یا قرار دادن آن شاهد" Gopnik می نویسد:, و اضافه کرد که وارهول را شخصیت خود را یک اثر هنر مدرن. Gopnik حتی مشخص می کند در سال 1965 به عنوان سال وارهول از تبدیل یک "آدامس جویدن وروجک, پخش كردن, لبخند طریق زمین" به بیشتر گریزان "پادشاه سرد" است که هنوز تعریف می کند تصویر خود را.

وارهول شخصیت نبود هنر و نه خود را داشت و عملکرد شخصیت هنر; عملکرد خود را از ضد شخصیت هنری بود. در این حس او بیشتر از بیگانه سالوادور دالی که ظالمانه antics و antennaed سبیل ساخته شده بود او قرن دیگر دیوانه نابغه است. آینده درست پس از boozy مردانگی از چکیده Expressionists وارهول با محاسبه پوچی بود unclassifiable. هر گالری جدید نشان می دهد و gnomic گفته به نظر می رسید به تضعیف جدی از هنر به عنوان یک تلاش است. Gopnik متصل وارهول را superstars— raffish تلوزیون که به نظر می رسد در فیلم های خود را و لوازم خود احزاب—به مارسل دوشان را ادرار را آماده شی که لرزاند دنیای هنر در سال 1917. فقط به عنوان آن بود "یافت شی" وارهول کارخانه cenacolo شامل "بر مردم است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب