خودنمایی سوراخ دموکراتها پلیس لایحه اصلاحات

پلیس همراه با دیگر دولت و مقامات محلی که نقض یک فرد حقوق اساسی در حال حاضر می تواند شکایت در دادگاه فدرال در ب

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

پلیس همراه با دیگر دولت و مقامات محلی که نقض یک فرد حقوق اساسی در حال حاضر می تواند شکایت در دادگاه فدرال در بخش 1983 عمده ارائه حقوق مدنی قانون از سال 1871. بیش از نیم قرن با این حال دیوان عالی کشور گردد یک دکترین شناخته شده به عنوان "واجد شرایط ایمنی" که سپر مقامات از مسئولیت مگر اینکه آنها تجاوز "به وضوح تاسیس" قانون است. عدالت در پلیس عمل خواهد لغو این قانون بحث برانگیز با صراحت بیان در قانون فدرال است که نمی توان آن را استناد به عنوان یک دفاع. مرتبط ارائه خواهد آن را آسان تر برای دادستان فدرال به حقوق مدنی به اتهام زیر بخش 242 جنایی معادل بخش 1983.

به طور عملی وجود دارد و در قانون اساسی محدودیت به کنگره قدرت به اصلاحات در ادارات محلی پلیس. بسیاری از این لایحه مقررات از جمله ممنوعیت chokeholds نژادی پروفایل و بدون دست کشیدن حکم در موارد دارو را اعمال می شود به طور مستقیم به فدرال اجرای قانون مقامات. اما و دیگران از جمله بدن-دوربین اصلاحات و نژادی-تعصب را آموزش نمی تواند اعمال شده توسط کنگره ایالتی و پلیس محلی از طریق قانون فدرال است. به جای کنگره سعی خواهد کرد برای وادار بخش به ساخت آن اصلاحات خودداری وزارت دادگستری کمک اگر آنها نمی, آنها پیروی کنید. قانون نیز مجازات یک جرم فدرال برای اولین بار پس از 120 سال از شکست تلاش مجلس.

اما در حالی که فدرال اجرای قانون مقامات می تواند تحت پوشش در برخی از قانون پیشنهادی را در گسترده ترین تغییرات لایحه جلوگیری از برداشتن گام است که پرداختن به مشکلات متعددی که منحصر به فرد هستند به فدرال (persian). برای مثال اگر این لایحه تقویت بخش 1983 توسط scrapping واجد شرایط ایمنی است که ارائه تنها اجازه می دهد تا حقوق مدنی پرونده های حقوقی در دادگاه فدرال علیه دولت و مقامات محلی است. وجود ندارد و به طور کلی قانونی معادل مدنی-نقض حقوق متعهد توسط مقامات فدرال. نزدیکترین قابل مقایسه گزینه این است که آنچه شناخته شده به عنوان یک Bivens طرح دعوی در دادگاه که به تساوی نام خود را از سال 1971 دادگاه عالی مورد Bivens v. شش ناشناخته به نام عوامل.

در Bivensدادگاه طرفه با شاکی که متهم فدرال مبارزه با مواد مخدر عوامل از انجام خلاف قانون اساسی جستجو. قضات برگزار شد که طرح دعوی در دادگاه اجازه داده شد تحت متمم چهارم قانون اساسی حتی اگر هیچ قانون فدرال به طور خاص مجاز آن است. در اینجا بیش از حد قضات باید به طور پیوسته تقویت پشت چه چیزی می تواند یک ابزار توانمند در برابر حقوق مدنی نقض حقوق بشر توسط مقامات فدرال. در سال 2017 مورد Ziglar v. عباسیبه عنوان مثال دادگاه را رد کرد و Bivens طرح دعوی در دادگاه آورده شده توسط یک گروه از مردان از خاورمیانه و جنوب آسیا تبار بودند که دستگیر و بازداشت برای ماه بدون علت کافی پس از حملات 11 سپتامبر. قضات بیشتر برگزار شد که آنها نمی خواهد گسترش Bivens هر بیشتر فراتر از چند شرایطی که در حال حاضر اعمال شده است. کنگره است و نه عمل به پر کردن جای خالی که.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن