دولت در حال راه رفتن نابینایان به کروناویروس بحران مسکن

در حالی که کنگره حداقل تلاش خود را برای حل سلب حق اقامه دعوی نقاط کور یک دهه پیش آنها موفق به آدرس های مخفی بح

توسط MASTERNEWSS در 23 تیر 1399

در حالی که کنگره حداقل تلاش خود را برای حل سلب حق اقامه دعوی نقاط کور یک دهه پیش آنها موفق به آدرس های مخفی بحران رو به مستاجرها در همان زمان. مردم با مراجعه به سقوط سال 2008 به عنوان بحران سلب حق اقامه دعوی, اما آن را نیز یک اخراج بحران است. خانواده بی خانمانی مشخصی. شرکت های سهامی خصوصی خریداری وام اجاره املاک منجر به تحکیم میان صاحبخانه و درنده شیوه های. مستاجر در اجاره خواص بودند آواره خود را صاحبخانه' سلب حق مالکیت. که بحران مسکن است که هنوز هم بسیار با ما: یک سال 2018 گزارش توسط سازمان های غیر انتفاعی مسکن مقرون به صرفه حمایت سازمان ملی مسکن اقشار کم درآمد ائتلاف (NLIHC) نشان داد که میانگین مستاجر's دستمزد نیست به اندازه کافی برای پرداخت هزینه متوسط آپارتمان اجاره.

چه'ثانیه بدتر است این است که این اجاره بحران طولانی predates بحران مالی 2008 و آن را's یکی از سیاستگذاران در آمریکا نادیده گرفته اند برای چند دهه. عدم اخراج داده است فقط یک پوسیده بخشی از پوسیدگی کل. دولت نهاد با سرپرستي مسکن تبعیض پرداختن به بی خانمانی و مدیریت عمومی و مسکن وزارت مسکن و توسعه شهری (HUD) دارای بودجه کمتر از 50 میلیارد دلار در سال است. اما سالانه هزینه بهره وام مسکن کسر مالیات حدود 112 میلیارد سال قبل پیش بینی درآمد. این به این معنی است که به عنوان یک ملت یارانه ها برای مالکیت خانه ها بیش از دو برابر کسانی که برای اجاره. این doesn't را به حساب دیگر هزینه های خارجی مانند ساخت بزرگراه سیستم, سیستم فاضلاب و زیرساخت های دیگر هزینه های لازم برای ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری از حومه.

و در حال حاضر موجود بحران مسکن است که مرکب های اقتصادی و نیروی کار شوک های ناشی از این بیماری همه گیر. این Covid-19 اخراج دفاع پروژهخصوصی تلاش حمایت بشردوستانه از منابع و نه دولت تخمین می زند که 20 درصد از ایالات متحده's 110 میلیون مستاجرها هستند در خطر اخراج در پایان ماه سپتامبر. خرید اینترنتی از این اخراج برنده't فقط اقتصادی است. در کتاب خود اخراجمتی دزموند مستند چگونه اخراج طول می کشد بهداشتی قابل توجه تلفات در مردم است. زنانی که اخراج باید مداوم نشانه هایی از پریشانی عاطفی دو سال پس از اخراج خود را. این ایالات متحده است که به سختی آماده برای پیگیری سلامت اثرات اخراج هنگامی که ما دان't پیگیری اخراج خود را بسیار کمتر از یک منابع فدرال اجازه دهید به مستاجران دیدن اگر آنها'دوباره تحت پوشش coronavirus مربوط فدرال اخراج ممنوعیت. در حالی که NLIHC ساخته شده است تلاش برای ایجاد یک با استفاده از آنچه به آنها دادهام موفق به جمع اوری از چندین سازمان های دولتی Fannie Mae و Freddie Mac ساخته شده است تمام اطلاعات خود را در دسترس عموم که به معنی NLIHC ابزار نیست و جامع است. (NLIHC به خواست رگولاتور به انتشار این اطلاعات پس از مستاجرها باید تمام اطلاعات آنها نیاز به حفاظت از خود).

طرفداران طولانی سعی در پر کردن این داده ها در شکاف سمت چپ توسط دولت فدرال. گروه های اجتماعی مانند سان فرانسیسکو ضد اخراج پروژه های نقشه برداری و بوستون'در شهرستان زندگی Vida Urbana ایجاد کرده اند اخراج انتقالها. دزموند تاسیس اخراج آزمایشگاه برای ساخت یک اخراج پایگاه داده در خلاء توسط دولت فدرال. اما این برنامه که تأمین کنندگان مالی شامل بنیاد گیتس و چان زوکربرگ ابتکار شده است انتقاد با تکیه بر داده های بزرگ کارگزاران و undercounting اخراج. دزموند خود را در ابتدا پیشنهاد فدرال اخراج پایگاه داده و همچنان به حمایت از آن. "دولت ایالات متحده کاملا باید پیگیری یکی از مهمترین و از نظر اخلاقی-مسائل فوری رو آمریکایی ها امروز" گفت: جمهوری جدید. واقعا پیگیری اخراج ما نیاز دولت فدرال است. در اواخر سال 2019 سناتور مایکل بنت و راب پورتمن معرفی "اخراج بحران عمل" به ساخت یک پایگاه داده و همچنین به عنوان ایجاد یک مجموعه ای از برنامه های خلبان برای جلوگیری از خطر مستاجران از بیرون کردند. در حال حاضر این لایحه متوقف شده در کمیته بانکی سنای.

مراقبت قانون اخیرا به تصویب در پاسخ به همه گیراقتصادی نابسامانی ایجاد یک مهلت قانونی اخراج در فدرال حمایت خواص اجاره از طریق جولای 24. این توقف بود توسعه یافته در خانواده های تک خانه سلب حق مالکیت و اخراج به حداقل اوت 31. بدون در نظر گرفتن این حمایت aren'تی در دسترس برای همه است. مهاجران ممکن است قادر به استفاده از توقف اخراج زیرا آنها خود را در معرض خطر هنگامی که آنها به دنبال اجرای. و کسانی که با خصوصی صاحبخانه وابسته به دولت خود را برای گسترش هر محلی اخراج moratoriums (اخراج آزمایشگاه وارد یک کارت امتیازی مستند حمایت توسط دولت و زمانی که آنها به پایان می رسد). در ویسکانسین فرماندار تونی Evers ممنوع همه مشفق از طریق پایان ماه مه. اما پس از ویسکانسین مهلت قانونی به پایان رسید میلواکی دیدم اخراج سنبله 13 درصد نسبت به ماه ژوئن گذشته.

به نشانی شکست مراقبت به طور معنی داری آدرس بلندی اخراج بحران مظنونان حمله به دانشگاه ماکسین واترز و دنی هک همراه با سناتور Sherrod قهوه ای معرفی یک لایحه برای ارائه به 100 میلیارد دلار در اورژانس اجاره کمک. حزب دموکرات اختصاص یک روز از طبقه سخنرانی به مشکل در ژوئیه 1. مجلس نیز با تصویب یک زیرساخت لایحه در جولای 1 که شامل آب' "مسکن زیرساخت عمل" که اختصاص 70 میلیارد دلار به طور کامل تعمیرات مورد نیاز در یک میلیون مسکن واحد است. علاوه بر بنت و Portman's اخراج پایگاه لایحه که حزب جمهوری خواه و سناتور تاد جوان نیز با حمایت جمهوری خواهان بیان کرده اند هیچ علاقه ای به پرداختن به آمدن سیل اخراج یا اجاره امداد و یا بودجه اضافی برای مسکن عمومی است. کمبود اخراج اطلاعات مانع از نمایندگان مجلس و فعالان و جوامع از معنی درک دامنه مشکل و دفاع از این تغییرات است.

کنگره انفعال مسئول عدم اجرای مورد نیاز پایگاه داده برای پیگیری فروش اموال به رهن, یک شکست برای ارائه بودجه مورد نیاز برای مسکن و راه حل های دیگر برای در معرض خطر مستاجرها و یک شکست برای جلوگیری از اخراج در طول coronavirus بیماری همه گیر. اگر کنگره در حال حاضر bungles اضطراری اجاره, کمک از مردم می خواهد که برای مقابله با این دو بحران از دست دادن خانه های خود و تبدیل شدن به بیشتر مستعد ابتلا به کروناویروس—نتیجه اجتناب ناپذیر از بی خانمانی و مسکن ندارند. عدم وجود یک سیستم فدرال به درستی پیگیری هر دو سلب حق مالکیت و اخراج بدان معنی است که ما هرگز به طور کامل می دانم که دامنه آسیب انجام شده در طول این بحران چه رسد به بهبود آن است. ما خواهد شد با این وجود باید به زندگی با عواقب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن