The Infernal منطق از ورزش حرفه ای در یک بیماری همه گیر

MLB نیست حتی سعی در پنهان کردن VORH به عنوان هدایت آن متریک برای از سرگیری بازی. در آن 113-صفحه عملیات کتابچه

توسط MASTERNEWSS در 2 مرداد 1399

MLB نیست حتی سعی در پنهان کردن VORH به عنوان هدایت آن متریک برای از سرگیری بازی. در آن 113-صفحه عملیات کتابچه راهنمای کاربر برای 60-بازی فصل شروع می شود که امروز تست و گزارش از Covid-19 موارد در لیگ بر اساس "ردیف" از مردم است.

"کتابچه راهنمای تعیین ردیف های مختلف از مردم: ردیف 1 متشکل از بازیکنان و پرسنل حوزه مانند مربیان و داوران; درجه 2 است دیگر ضروری پرسنل مانند اعضای دفتر جبهه و یا قدرت و تهویه کارکنان; ردیف 3 است که دیگر لازم به کارگران مانند, تمیز کردن خدمه که نمی آیند در تماس با بازیکنان و مربیان" نیویورک تایمز گزارش داد.

هفته گذشته توله شیکاگو با صدور مبهم بیان, بیانیه بر این اساس انسان ردیف چارچوب برای اشتراک گذاری در برخی از راه چرا شش نفر خواهد بود نه گزارش به تمرین آن روز. به عنوان بیانیه گسترش در توییتر خود جمله بندی متوقف شد من در آهنگ های من: "Chicago Cubs مدیر دیوید راس و پنج دیگر ردیف 1 نفر در حال انتظار خود را تکمیل شنبه نتایج آزمون و نمی خواهد در این صبح تمرین."

حلق آویز در هوا است که وجه تسمیه: ردیف 1 افراد است. البته توله همان تیم است که در سال 2014 infamously گزارش کاهش ساعت از دلایل خدمه کارکنان—دائمی ردیف 3 انسان در این سیستم طبقه—برای اجتناب از نیاز به ارائه پوشش بیمه درمانی اجباری توسط قانون مراقبت مقرون به صرفه.

کارکنان تمیز کردن محل باشگاه وانجمن کارکنان و مربیان groundskeepers همه این افراد مهم است. آنها افراد واقعی با real خانواده ها و تعهدات. هر فرد در آمریکا است کسی ردیف 1 فرد است. آن را نباید یک دوجین فردی Freemans آلوده شدن و مبتلا به این ویروس به منظور جلب توجه و یا نگرانی از طرفداران و یا ما را سوال که چرا ما باید حق را به چیزهای خوب مانند بیس بال—هنگامی که ما حتی نمی توانید شکل و خارج چگونه برای به دست آوردن دوستان و همسایگان ما به پوشیدن ماسک و ماندن در خانه اگر آنها می توانند. اما اگر آن را طول می کشد یک بازیکن مثل فریمن افشای تشخیص خود و صحبت صادقانه در مورد وضعیت خود را پس از آن ما باید به استقبال آن پس حداقل ما می دانیم آنچه ورزشکاران در مقابل هستند; چه ما همه در برابر.

تماشای نمایشگاه بیس بال بازی های این هفته من احساس آشنا تضاد ترس. این همان احساس من تا به حال تماشای فوتبال پس 2013, زمانی که لیگ برتر فوتبال از محرومیت در معرض عمق لیگ ملی فوتبال دانش و پوشش از بحران بهداشت و درمان در میان آن بازیکنان در صفوف ایجاد شده توسط ورزش را سخت بازدید و بی بند و faire روش برای درمان ضربات مغزی است.

فوتبال ورزشی است که جان بازیکنان خود را به دلیل آسیب مغزی پس از سانحه به عنوان اوایل به عنوان سن 18 سالگیو این ورزش که در آن ممتاز پدر و مادر—از جمله معروف آنهایی که مانند LeBron James—تصمیم گیری فرزندان خود را مجاز به بازی به دلیل آن را به ارزش خطر است.

ما این را می دانیم و در عین حال ما را به تماشای.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب