محدودیت های دموکرات' آب و هوا پیشرفت

پنج شنبه صبح و سازمان جهانی هواشناسی منتشر شد گزارش طرح ریزی دارد که یکی در پنج احتمال در درجه حرارت های جهانی

توسط MASTERNEWSS در 19 تیر 1399

پنج شنبه صبح و سازمان جهانی هواشناسی منتشر شد گزارش طرح ریزی دارد که یکی در پنج احتمال در درجه حرارت های جهانی رو به افزایش 1.5 درجه سانتیگراد در پنج سال آینده یک خط فراتر از آن است که میلیون ها نفر از معیشت را تبدیل به عملی و خانه غیرقابل سکونت. در این میان یک تابستان که در حال حاضر دیده می شود سیبری در آتش, پیش بینی احساس بیش از قابل قبول است.

روز قبل یک گروه از جو بایدن و برنی ساندرز مشاوران متمرکز بر طرح وحدت در حزب دموکرات منتشر شد 110 صفحات با ارزش از سیاست توصیه های شروع با سیاست آب و هوا. مداوم sit-ins, آب و هوا و اعتصاب و شورشیان نامزد داستان های موفقیت از چهار سال گذشته به نظر می رسد که انجام این حد: سیاست توصیه های مندرج در این سند فقط در مورد هر آب و هوا برنامه ریزی برای خروج از جریان اصلی گره از حزب دموکرات در سال گذشته سفارشات از قدر گسترده تر از هر کسی حتی ساندرز فکر می کرد ممکن است در سال 2016. با تشکر بدون شک به تاثیر از طلوع آفتاب جنبش Varshini Prakash نماینده اسکندریه Ocasio-کورتز و دیگر به سمت چپ متمایل اعضای وحدت مشاوران' آب و هوا بخش از سند آب و هوا اهداف بلند پروازانه هستند: zeroing خارج ساختمان و قدرت بخش تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2030 و 2035 بود; آغوش از محیط زیست و عدالت اصول و سرمایه گذاری هدفمند در این کشور آسیب پذیر ترین جوامع; نصب و 500 میلیون پانل های خورشیدی در پنج سال; ایجاد یک کابینه موقعیت برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای. Encouragingly آب و هوا همچنین باعث می شود ظاهر در توصیه های اقتصاد و مهاجرت توصیه.

هنوز توصیه هایی برای توقف تدریجی سوخت های فسیلی باقی می ماند و ضعیف است. طرح کند به طور کامل دست و پنجه نرم کردن با بحران در حال حاضر آوردن شرکت های نفت و گاز و بخش مالی است که پشتیبانی از آنها. چند تعهدات بین المللی هستند پیشنهاد خروج از آمریکا به خوردن بیشتر از جهان باقی مانده کربن بودجه.

برنامه بهتر از آنها بودند. برنامه به اندازه کافی نیست. چه برنامه ای ؟

هر چند که ظاهرا کار من به تجزیه و تحلیل این نوع از آب و هوا برنامه های خود را نظر کل ورزش است شروع به احساس بسیار بی معنی است. اسناد و مدارک مانند نیروی کار توصیه—مانند انتخابات ریاست جمهوری, سیستم عامل یا خانه کمیته بحران آب و هوا گزارش—واقعا تنها نشان می دهد که در آن ما در حال شروع از. تا کنون در تمام برنامه های در ارائه خواهد شد به احتمال زیاد تولید گرمایش بیشتر از 2 درجه سانتیگراد است. و این که نسبتا گلگون سناریو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب