مغلوب ساختن پیشی جستن وحشت امریکا

این یکی از قدیمی ترین بخش از نیروی کار در سیاست است. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نقاط با غرور و افتخار در

توسط MASTERNEWSS در 2 تیر 1399

این یکی از قدیمی ترین بخش از نیروی کار در سیاست است. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نقاط با غرور و افتخار در گذشته و واکس های الهام بخش در مورد آینده است. همسر در حال اجرا در مقابل نقش حزبی حمله سگ به تصویر می کشد رقیب نامزد به عنوان اخلاقی معادل Vlad the Impaler.

ریچارد نیکسون در سال 1952 به عنوان مدل برای این سبک از معاونت guttersnipe سیاست توصیف دموکراتیک نامزد Adlai استیونسون به عنوان یک فارغ التحصیل از "بزدلانه دانشکده کمونیست مهار." در سال 1976 باب دل بازی دوم ناف به جری فورد تقبیح "از حزب دموکرات جنگ" قرن بیستم. و البته همراه با سارا پیلین در سال 2008.

برای همه lapdog وفاداری و مذهبی الهام گرفته از جناح راست اعتقادات مایک پنس بود سخنران که در زمان بالاتر از جاده در راه اندازی مبارزات انتخاباتی در شنبه شب. پنس در گرم کردن سخنرانی که حتی فاکس نیوز, نمی, حمل, حداقل, گفت: تقریبا کاملا سفید اوکلاهما مخاطبان "وجود دارد هیچ بهانه ای برای آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید." پنس بی درنگ افزود: "اما نیز وجود دارد هیچ بهانه ای برای شورش, غارت و تخریب اموال است که به دنبال."

پایدار پیام از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه شب مرگ-هجوم خالی نشسته تولسا talkathon است که کسی دیگری را باید برای زنده نگه داشتن امید. مغلوب ساختن پیشی جستن تنها یک انتخاب مجدد موضوع: ترس. یا چه فرانکلین روزولت در اعماق یکی دیگر از رکود اقتصادی به نام "بی نام, غیرمنطقی, ترور ناموجه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب