لینکلن پروژه مهم نیست

بسیاری از استدلال کرده اند که این پروژه باید درک شود که حتی بلند پروازانه تر تلاش برای تعمیر جایگاه اخلاقی حزب

توسط MASTERNEWSS در 6 مرداد 1399

بسیاری از استدلال کرده اند که این پروژه باید درک شود که حتی بلند پروازانه تر تلاش برای تعمیر جایگاه اخلاقی حزب جمهوری خواه و محافظه کار جنبش به طور کلی. "بیشتر است که لیبرال ها حاضر به نگه داشتن جناح راست عملیات مانند لینکلن پروژه مغز اعتماد پاسخگو برای رفتار گذشته خود را و کمک به وضعیت فعلی محافظه کاری در آمریکا," مترقی نویسنده Eoin Higgins اخیرا نوشت: "این بیشتر ما را ببینید توانبخشی از جمله ghouls به عنوان یک در حال انجام طرح توسط محافظه کاران به فشار Overton پنجره و حتی بیشتر حق و فرض موقعیت اعتدال."

در یک مصاحبه این هفته واشنگتن پست's Greg Sargent بارها و بارها در معرض عموم ویور در این سوال که آیا این پروژه را رد کرد و نه فقط تهمت اما جمهوری خواه سیاست و سیاست ما آمده ایم به آنها را می دانیم. در پاسخ ویور با اشاره به این که این پروژه نیز به شکست برخی از نامزدهای جمهوریخواه downballot و مبهم صحبت در مورد نیاز به حرکت فراتر از "trickle-down اقتصاد است." اما وقتی پرسیده شد که به طور خاص آیا این پروژه ادامه خواهد داد حمایت بایدن در صورت انتخاب—آیا برای مثال آنها کمک خواهد کرد درام پشتیبانی برای جدید مالیات بر ثروتمندان به صندوق coronavirus بازیابی لایحه ویور hedged. "ویور گفت که او نمی تواند به طور مستقیم آدرس این تا زمانی که او را دیدم جزئیات" سارجنت نوشت: "اما گفت:" ما خواهید بود به طور کلی حمایت از تلاش این کشور در حال حرکت به جلو است.'"

این پاسخ نباید شگفت زده کرد. که آیا آنها می گویند خیلی صریح یا نه محافظه کاران از لینکلن پروژه را به طور کلی نمی توان حمایت از مترقی سیاست. و این مشکل برخی که گمان که این گروه و گسترده تر NeverTrump اردوگاه جمهوریخواهان میانه می تواند نگه دارید و سیاسی نوسان پس از انتخابات. "اگر بایدن برنده سازمانها مانند لینکلن پروژه را تازه کشف نفوذ و گزینه" کلمبیا تحلیلگر سیاسی لینکلن Mitchell به تازگی نوشت: برای سی ان ان. "آنها خواهد شد و قرار بود به یک محافظه کار ضد ترقی خواهان که می خواهم برای دیدن یک رئیس جمهور بایدن رویه چپ یک بار انتخاب می شوند."

اما چیزی است که عمیقا عجیب و غریب در مورد این تصور که جمهوریخواهان میانه ممکن است اعمال "نوظهور" نفوذ در حزب دموکرات تحت بایدن. بایدن خدمت در آخرین دموکراتیک کابینه در کنار چهار جمهوریخواهان که رئیس جمهور اوباما یا منصوب یا حفظ از جمله دو حزب جمهوری خواه وزرای دفاع است. جمهوری خواهان در کنگره اطمینان می داد که سیاست دموکراتیک را منعکس حق را از محل هزینه های عمومی بدهی و اندازه و نقش دولت. آنها قادر به انجام این کار به دلیل دموکرات ها به طور کلی به دنبال جمهوریخواه ورودی و چون دموکرات میانه رو و محافظه کاران به نمایندگی از متوسط و محافظه کار حوزه یا موافقت با آنها بودند و یا تمایلی به ابطال آنها را حتی زمانی که این حزب احتمالا می توانست با آن قانونی فمن در اوایل دولت.

امتیازات به حق تحت اوباما شد این محصول نه تنها از اوباما خاص سیاسی وضع اما آشتی جویانه وضع از حزب دموکرات به عنوان یک کل که امروز زنده می ماند حتی اگر حزب به تازگی کشیده شده است در سمت چپ بر روی انواع مسائل مربوط به سیاست. بایدن وعده داده است به دنبال زمینه های مشترک با جمهوری خواهان با افتخار و بارها و بارها—اگر چه باید گفت که او در هفته های اخیر در نهایت شروع به سیگنال آگاهی است که جمهوری خواهان نمی خواهید به مشتاق به حمایت از سیاست های خود در دستور کار. اما بسیاری از رای دهندگان و فقط در مورد همه رهبران دموکرات از جمله کسانی است که اذعان دارند که اقدامات مانند از بین بردن قانونی filibuster لازم خواهد بود به تصویب بسیاری از دموکرات اولویت ابراز تعهد به bipartisanship به عنوان یک ارزش کلی و در حال سرمایه گذاری در حرف از آشتی ملی. با توجه به این رویه اصلاحات تحت بایدن که تضعیف جمهوری خواهان ممکن است دیده می شود و حتی توسط غیر جمهوریخواهان به عنوان فرصت طلبی تفرقه—تصور است که می تواند به لحاظ سیاسی آسیب بایدن و دموکرات. مسلم خواهد بود که بهتر مشکل به صورت از یکی از آنها در حال حاضر آن است که محوری متوسط دموکرات ها هنوز هم در مخالفت با overruling جمهوری خواهان و رویه اصلاحات در وهله اول.

لینکلن پروژه منتقدان در سمت چپ و درست در مورد ایران. حزب جمهوری خواه است صرفا بدخیم زور در سیاست آمریکا و زندگی در آمریکا. آن است که هیچ مثبت سهم را عمده آن سیاست نیست حمایت اکثریت مردم آمریکا و آن را نمی خواهد به عنوان قدرتمند و یا به عنوان رادیکال آن را به عنوان نبود مزایای طراحی از دولت فدرال کمک های مالی به حزب محافظه کار. مزایای آن در سمت چپ در محل جلوگیری خواهد شد دموکرات ها از معنی پرداختن ما مهم ترین مشکلات به عنوان یک کشور و جامعه از جمله یک بحران زیست محیطی را تهدید می کند که همه تمدن. چه ails ما نمی تواند ثابت و بدون ساختاری disempowering ایران به عنوان یک نهاد خود نا توانی است که تنها قابل قبول و از نظر اخلاقی دفاع درمان به قطبش و حزبی gridlock ما. بسیاری از ترقی خواهان را در حال حاضر تمام این کارها را برای اعطا. اما رهبران حزب دموکرات سیاسی و مطبوعات و بسیاری از رای دهندگان از جمله دموکراتیک ترین رای دهندگان به سادگی فراموش نمی کند—حتی در حال حاضر که بیش از یک صد هزار آمریکایی کشته شده اند توسط coronavirus با تشکر در بخش های بزرگ به استکبار و حماقت از سیاستگذاران جمهوری خواه.

اگر بیشتر غیر جمهوریخواهان باقی می ماند به اندازه کافی خصمانه نسبت به ایران به عنوان یک کل در پست-مغلوب ساختن پیشی جستن دوران که خواهد شد که بسیار کمتر به انجام با لینکلن پروژه و فعالیت های خاص NeverTrump جمهوری خواهان در حال حاضر از تاثیر نسل از تبلیغات در مورد چگونگی سیاست باید به کار و عوامل ساختاری که در آن حزب جمهوری خواه بستگی دارد. هیچ کدام از آن خواهد شد بازگشت توسط توییتهایی دربارهی چگونه لینکلن پروژه grift; در برخی از نقطه ترقی خواهان خواهد نیاز به استفاده از همه ما دیده ایم فشار مبارزات می توانید انجام دهید این چند هفته گذشته برای متقاعد کردن رهبران دموکرات و رای دهندگان عادی به فکر می کنم که آنها در مورد جمهوری خواهان و پیامدهای های قدرت با آنها.

ما دیده ایم به تازگی چگونه به طور طبیعی این رویکرد به تعصب تمایل به آمدن به سمت راست. رئیس جمهور شده است احترام کردن به تازگی در مورد چگونه دموکرات نابود کردن شهرها و می خواهید برای لغو حومه; این هفته کنگره کابل در پاسخ به یک مجلس رای در از بین بردن مؤتلفه مجسمه از کاپیتول با یک قطعنامه که ممنوعیت حزب دموکرات از خانه وجود ندارد و تغییر نام. "بخش بزرگی از تاریخچه حزب دموکرات است که با نژاد پرستی و نفرت," او گفت: , در بیانیه ای. "آیا آن را حمایت از ننگین ترین اشکال نژادپرستی و یا به طور فعال مشغول به کار در برابر قوانین حقوق مدنی و دموکرات در این کشور تداوم این شنیع اشکال تبعیض و خشونت عملا از حزب خود آغاز به کار." آن را ممکن است مشاهده شود که می توان گفت همان حزب جمهوری خواه ترین تاریخ اخیر و در حال حاضر. و یک نفر می تواند. اما چند در سیاست های ملی انجام دهد. جمهوری خواهان واقعا بهتر است در این نوع از چیزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن