NFL است که برای پلیس

"ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL قبلا" NFL کمیسر راجر Goodell روز جمعه گفت در یک عجله تشکیل ش

توسط MASTERNEWSS در 20 خرداد 1399

"ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL قبلا" NFL کمیسر راجر Goodell روز جمعه گفت در یک عجله تشکیل شده تصویری از بیانیه پلیس و سفید vigilante قتل جورج فلوید Breonna تیلور و Ahmaud Arbery. که Goodell گفت: هر چیزی در همه به عهد به کار در لیگ, سیاه, ستاره مانند پاتریک Mahomes, Saquon Barkley, Odell بکهام و دیگران که روز قبل منتشر شد و یک ویدیو محکوم NFL برای آن سکوت است.

این یک نقطه از روزنامه نگاری مسئولیت دولت در حال حاضر که هیچ احترام فرد باید بسیار مراقبت از آنچه Goodell های دسته جمعی بله-مرد می گویند. او یک سپر گوشت پرداخت سخاوتمندانه توسط اتحادیه مالکان برای استخراج سود. و وقتی که می آید به حفاظت از craven میلیونرها و میلیاردرهای بالای سود آور ترین ورزش فوتبال در کشور او هیچ برابر است. در حالی که همه حساب Goodell برخوردار واقعی بسیار کمی از قدرت—معنی پیام او به اشتراک گذاشته شده در روز جمعه بود که پیام NFL کمیسر اما NFL lackey—بیانیه خود است که هنوز هم آموزنده: آن را نشان می دهد راه هایی که در لیگ صاحبان را به طور همزمان در خدمت سود خود را دستور و پاک کردن کار از این بازیکنان که در املاک شخصی در معرض خطر—مجبور به تغییر.

برای سه فصل گذشته khezri یک بار کارفرمایی برای San Francisco 49ers شده است blackballed توسط اکثریت سفید NFL صاحبان. خود جرم نابخشودنی بود که خود را در اعتراض به خشونت پلیس که شامل سکوت زانو را در طول بازی از "The Star-Spangled Banner" قبل از کیکآف. او بازی کرده است و پایین از 1 ژانویه 2017. در زمان پس از Kaepernick نورد از P. R. کمپین حمایت شده توسط Nike بی روح یک شرکت به طور عمده عامل از ترس از واکنش باید این قطع روابط, که موجب خنده دار روند واقعی آمریکایی™ سطل زباله خود را swooshes. در ضمن NFL در آورده Jay-Z و Roc ملت و پاداش بودند با "ما نقل مکان کرد در گذشته زانو" soundbite از Jay-Z آن دنبال شد. (برخی از بازیکنان NFL مانند Kenny, عکسهای بودند به حق عصبانی در بیانیه گفتن خبرنگاران در آن زمان که Jay-Z بود: "انتخاب به صحبت می کنند برای افرادی مانند او سخن گفته بود به مردم است.")

در غیر این صورت لیگ نیست خیلی زحمت برای پاسخ به مسئله واقعی Kaepernick شد اعتراض فراتر از توزیع او 10 میلیون دلار در یک راه حل برای پایان دادن به خود تبانی طرح دعوی در دادگاه. این ادامه داد: در روز جمعه: Goodell نیست یک بار می گویند Kaepernick نام خود را در تصویری از بیانیه فلوید را قتل است. اگر ما در حال سخاوتمندانه Goodell شد از جمله او را زمانی که او اشاره مبهم گروه از "بازیکنان NFL" او معتقد است لیگ باید گوش به دیر. Kaepernick بود و نه تنها به عنوان اریک رید و عکسهای هر دو ادامه اعتراض بعد از لیگ صاحبان سایه-ممنوع Kaepernick و به عنوان Houston Texans ایمنی مایکل توماس گفت NBCSports آن را دشوار است برای خرید این لیگ صداقت اگر آن کمیساریای بیش از حد وحشت زده و یا با افتخار می گویند نام مردم او عذرخواهی به. اما حتی تا به حال Goodell آمد و گفت: "khezri من اشتباه صاحبان اشتباه بودند" همچنین ارزش پرسیدن که آیا هر چیزی لیگ می گوید: در مورد این موضوع واقعا مهم دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب