پلیس نمی تواند خود را تکان مجتمع آزار و اذیت

دوباره ما می بینیم که بازار دادگاه مواد غذایی تبدیل به یک میدان جنگ برای پلیس. به نظر می رسد عجیب و غریب که در

توسط MASTERNEWSS در 28 خرداد 1399

دوباره ما می بینیم که بازار دادگاه مواد غذایی تبدیل به یک میدان جنگ برای پلیس. به نظر می رسد عجیب و غریب که در آن رخ می دهد به پلیس در سراسر کشور به ادعای یک کارگر فست فود مورد آزار و اذیت آنها را با نوشتن "خوک" در فنجان خود را و یا قرار دادن مت در نوشیدنی خود را. به همان اندازه زود رنج تقاضا برای مواد غذایی با تخفیف و یا ناله وقتی که تخفیف گرفته شده است و تبدیل به یک محل برای خرید مواد غذایی ارزان به عرصه فرهنگ و جنگ. چرا ؟ آنچه در آن است در مورد فست فود به طور خاص که وسوسه پلیس به این مسخره اما آشکار متناسب با جنون ؟

شاید یکی این است که اکثر مردم ارتباط برقرار کردن با سرویس غذا در برخی از راه به طوری که آن را آسان برای هر کس به درک. به عنوان راه اشاره کردکه "ذاتی سطح اعتماد و آسیب پذیری" که در پرداخت کسی که به مواد غذایی را برای شما ایجاد می کند یک فرصت منحصر به فرد برای داستان های ترسناک. در این راه پلیس در حال تظاهر آنها ناتوان در برابر یک دشمن قوی تر دارای حق اعمال زیادی سلاح قادر به تف و یا قرار دادن سفید کننده در نوشیدنی.

بیشتر احتمال دارد این است که یک ماده از سلطه. سرویس کارگران به خصوص فست فود کارگران در پایین نردبان اجتماعی. آنها underpaid, overworked و به طور معمول درمان وحشتناکی توسط هر دو به مشتریان و مدیران که اغلب طرف با rudest کاربران بیش از کارکنان خود را. وجود دارد یک تنبل تحقیر برای برگر-کوه در می رم نوجوانان به عنوان اگر سرویس کار چیزی است که هر کسی می تواند انجام دهد و در نتیجه با انجام کمترین احمقها از جامعه کار گذشته رفت و آمد مکرر برای افرادی که نمی توانند شغل واقعی. شاید پلیس احساس قدرت به طناب تصادفی کارمندان خود را آزار و اذیت توهمات دقیقا به این دلیل که آنها می دانند که این احتمال وجود دارد که آنها می توانید دریافت کنید که فرد از کار اخراج شدند که فرد آنها را متهم به انجام جرم و جنایت نفرت در برابر پلیس شده مراجعه کنند. این کارگران هستند قطعا به مراتب کمتر احتمال دارد به اتحادیه.

پلیس شلاق در برابر ناتوان و بی گناه مک دونالد کارکنان مربوط به آنها در ایده های بزرگ خود را از توطئه علیه پسران آبی را حس می کند اگر شما می دانیم که آنچه واقعا مهم برای آنها این است که برگزاری ورزش و حفظ قدرت است. آن است که از جان گذشته و احساساتی به دیدن آنها ناراضی هستند با تنها بودن احترام بسیاری از جامعه و تقاضای کل انقیاد. زمانی که پلیس هم بزنید تا داستان جعلی از مسموم milkshakes, آنها نه فقط شکایت در مورد یک رستوران خاص; آنها در حال تلاش برای تماس با مدیر در جامعه آمریکا به جرم بودن ناقص و احترام. باید آن را یک رسوایی زمانی که خدمتگزاران مردم که ظاهرا تحت عمل اعتماد عمومی رفتار می کنند در این راه. اما مانند بسیاری از بد رستوران کارفرمایان به جای خنده آنها را از فروشگاه ما خم شدن به عقب را به آنها راحت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن