Donald Trump Jr., دستمزد یک فرهنگ جنگ در صنعت نشر

کسانی که تصمیم گیری را تحت موشکافی شدید از کارکنان و نویسندگان و رو فشار عمومی مبارزات و تحریم. به نظر می رسد

توسط MASTERNEWSS در 25 تیر 1399

کسانی که تصمیم گیری را تحت موشکافی شدید از کارکنان و نویسندگان و رو فشار عمومی مبارزات و تحریم. به نظر می رسد همانطور که من نوشت: ماه گذشته تنها یک ماده از زمان قبل از تصمیم به انتشار یک کتاب از برجسته جناح راست نویسنده منجر به کارکنان شورش به عنوان زمانی رخ داد که Hachette اعلام کرد که این امر می تواند چاپ و نشر کتاب وودی آلن (و سپس معکوس البته).

به عنوان پسر رئيس جمهور و قائم مقام تهمت جونیور بزرگ قرعه کشی, کسی عملا تضمین شده به فروش بارهای از کتاب. اولین کتاب باعثبه فروش می رسد نزدیک به 300000 نسخه به گفته نیلسن Bookscan هر چند برخی از انتشارات خودی من صحبت کرد و به پیشنهاد کرد که تعداد کل خرید و فروش می شود و نزدیک به 400 ، 000. این کتاب مسخره در زمان انتشار آن به صورت حاوی متعدد واقعی خطاها و دلیل آن را خریداری به صورت عمده توسط کمیته ملی حزب جمهوری خواه—که منجر به نیویورک تایمز برای قرار دادن یک ستاره در کنار آن در آن لیست پرفروش—اما آن را به راحتی ساخته شده و بدون کمک از RNC.

اگر چه بسیاری بر این باورند که لیبرال امتیاز بود که خود منتشر دلیل آن رد شده بود توسط ناشران این کتاب به نظر نمی رسد به خارج رفته اند در ارسال مقاله; داده مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور رکورد فروش آن خواهد بود تکان دهنده اگر مرکز و خیابان های دیگر و یا محافظه کار ناشر نیست آن را انتخاب کنید. به جای توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور مشهور تصمیم به انتشار خود است و منطقی است. "به عنوان یک کارآفرین, Donald Trump Jr راحت بود در این پروژه بدون یک ناشر سنتی," سرجیو Gor که مشغول به کار بر باعث و لیبرال امتیازبه من گفت بیش از ایمیل. "اولین کتاب خود را باعث انجام شده فوق العاده هست. او تا به حال یک پیشنهاد بسیار سخاوتمندانه از مرکز و خیابان و در سمت چپ بسیار دوستانه نظر. شما به احتمال زیاد دیدن بیشتر نویسندگان نشر خارج از روش های سنتی به طور مستقیم به مصرف کننده در آینده است." (نمایندگان از Hachette و مرکز خیابان بازگشت نیست درخواست برای نظر.)

سیاسی کتاب باعث و لیبرال امتیاز به ندرت ویرایش در هر مفهوم متعارف و نه آنها واقعیت-بررسی می شود. (ناشران نیست واقعیت-بررسی هر یک از کتاب های خود را با استناد به هزینه سنگین; هنگامی که آن را انجام می شود واقعیت-چک کردن برای نویسنده.) یک ناشر ارزش در این مثال می آید از این واقعیت است که آن را فرض خطر: آن را می پردازد به صورت کتاب منتشر شود, توزیع و ترویج است. اما Trump Jr. به وضوح می بیند کمی ریسک در نظر گرفتن این هزینه های خود را. با تشکر برای خود را قابل ملاحظه رسانه های اجتماعی زیر و مشهور او نمی نیاز به کمک ترویج کتاب و یا گرفتن در سمت راست متمایل تلویزیون و رادیو. این هنوز روشن نیست که اگر کتاب در دسترس خواهد بود در فروشگاه ها اما که ممکن است مهم نیست که اکثریت محافظه کار فروش کتاب آنلاین اتفاق می افتد به خصوص در آمازون است. (همه گیر به این معنی که وجود خواهد داشت و حتی کمتر در فروشگاه فروش بیش از حد معمول.) اگر چه در صف مقابل هزینه های چاپ و توزیع خواهد شد که به پرداخت Trump Jr.—و وجود خواهد داشت هیچ پیشرفت—او خواهد شد به طور قابل توجهی بزرگتر برش از فروش.

مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور اعلام استقلال از نیویورک چاپ و نشر جهانی ممکن است یک حیله بازاریابی بیش از هر چیز دیگری -- یک راه برای Trump Jr. به فکر شغل فرهنگی نخبگان در حالی که ترک درب باز برای بازگشت به مرکز خیابان در راحتی خود را. اما محافظه کاران که سابقه ای طولانی در انتشار خود. در سال 1964 سه self-انتشار کتاب—هیچ کدام جرات آنرا خیانت به یک انتخاب نیست یک اکو و تگزاس به نظر می رسد در لیندن—نقش مهمی در آن سال را انتخابات ریاست جمهوری و رشد محافظه کار جنبش است. بسیاری از این حق استفاده کرده اند به طور مستقیم به مصرف کننده رویکرد—از جمله باشگاه کتاب—به بازار و فروش ایده های خود را برای چند دهه. در قیمت گذاری آن جنگ با Hachette در سال 2014 آمازون بارها و بارها در دفاع از خود در فرهنگ جنگ از نظرریخته انتشارات به عنوان یک راه برای پسر کوچک به چوب به لیبرال نخبگان و به کارگیری تعدادی از راست متمایل و یا نویسندگان آزادیخواه در دفاع از آن. در همان زمان افزایش اصطکاک بین راست متمایل چاپی و سایر کارکنان به طور کلی مترقی شرکت در حال رشد است.

آن را بعید است که وجود دارد هرگز یک زمان است که در آن یک ناشر بزرگ نیست که یک محافظه کار اثر و یا دو (پول است فقط بیش از حد خوب) اما یکی به راحتی می تواند لیبرال امتیاز به عنوان یک نوع از شکستن نقطه برای جناح راست مشهور: چرا مقابله با بدون هیچ زحمتی زمانی که شما می توانید آن را تمام خود را به پول بیشتر و انگشت شست خود را بینی در ساحلی لیبرال ها همه در یک بار ؟ و اگر شما می توانید انجام دهید آن است که مراقبت در مورد تایپی یا دو بر روی پوشش می دهد ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب