غرب پن قدرت به صرف $46 میلیون به اصلاح درختان در امتداد خطوط برق در این سال

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

6 دقیقه پیش

در تلاش برای کاهش قطع برق ناشی از قطع شاخه ها و درختان در طول تابستان رعد و برق غرب پن قدرت آن گفت: پیش بینی پیرایش درختان همراه 2,600 کیلومتر از خطوط برق در آن 24-شهرستان قلمرو خدمات که شامل تمام یا بخشی از, Allegheny, آرمسترانگ, Fayette و شهرستان Westmoreland.

این طرح بخشی از غرب پن قدرت $46 میلیون گیاهی مدیریت برنامه های امسال این شرکت اعلام کرد. آن را کمرنگ حدود 2000 مایل از آغاز f سال است.

در گرینزبورگ مبتنی بر تابعه از اول انرژی Corp. از بین بردن هزاران نفر از بدتر خاکستر درختان در کنار آن توزیع الکتریکی در خطوط آزار و یا قتل توسط زمرد خاکستر مته گفت: جان Rea منطقه ای رئیس جمهور از غرب پن قدرت. این شرکت اختصاص داده شده حدود 4 میلیون دلار به کاهش حدود 26,000 مرده و در حال مرگ خاکستر درختان در امتداد خطوط توزیع در غرب پنسیلوانیا است. خدمه حذف حدود 9,600 خاکستر درختان تا کنون این سال است.

درخت پیرایش در حال انجام است در زمینه های زیر:

Allegheny County: الیزابت رو به جلو Bethel Park, بالا, St. Clair, جنوبی, Fayette, شرق, گوزن Harmar, Tarentum, فریزر, Lincoln, نورث ورسیللس جنوبی ورسای دلپذیر تپه و پارک جنوبی.

آرمسترانگ شهرستان:, Wayne, مانور, جنوب, بوفالو, Mahoning, شرق, Franklin, Cowanshannock, Madison, Kittanning آلو نهر Kiski شهرستان و جنوب خم.

شهرستان فایتی: Connellsville جنوبی Connellsville, Uniontown Bullskin, واشنگتن, فرانکلین, نمک, لیسیدن Belle Vernon, جنوبی, اتحادیه اروپا, شمال, اتحادیه اروپا, Springhill, Springfield, ژرژ Menallen بالا تایرون دانبار قصبه و دانبار Township

Westmoreland County: Greensburg Hempfield, لتروب, Murrysville وحدت Rostraver زنگ Loyalhanna New Kensington, لاور بارل بالا Burrell, Washington Township, دری Township, آرنولد, پن, شهرستان Allegheny Township, شرق, Huntingdon, جنوبی, Huntingdon, North Huntingdon, Salem, مانور Vandergrift غرب نیوتن و Ligonier.

درخت پیرایش برنامه شامل بازرسی پوشش گیاهی در نزدیکی خطوط برای اطمینان از درختان هرس شده در یک شیوه ای است که کمک می کند تا حفظ سلامت درخت در حالی که همچنین حفظ ایمنی در نزدیکی تاسیسات برق. درختان که در حال حاضر یک خطر و یا بیمار ممکن است برداشته شود و غرب پن قدرت گفت.

غرب پن قدرت گفت: آن را به اطلاع شهرداری از درخت پیرایش برنامه ها و مشتریان زندگی همراه شرکت حقوق-از-راه نیز مطلع قبل از پیرایش.

جو Napsha یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید تماس جو در 724-836-5252, jnapsha@triblive.com و یا از طریق توییتر .

دسته بندی: محلی | منطقه ای



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن