تیم بنز: مایک Tomlin, استیلرز حذفی خشکسالی NFL comps تاریخ درس

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 30 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

با توجه به Pittsburgh Steelers' سابقه از سال 1972 NFL طرفداران در شهر ممکن است کمی اریب چشم انداز موفقیت در مقابل شکست.

که من خوب راه گفت "Yinz می دانید استیلر طرفداران خراب n, دارد, درست است؟"

اگر استیلرز شکست را برگشتی دوباره در سال 2020 است که می شود سه فصل در یک ردیف. و آن را چهار بدون یک پیروزی است.

در پیتسبورگ است که احساس می کند مانند یک کویر.

مقایسه کنید که به برخی از شهرهای دیگر ،

نگاهی به چند تا از این فرانچایز است که اتفاق افتاده است را به پایان برساند با همان رکورد یا بهتر از استیلرز در سال 2019.

Baltimore Ravens: فقط یک حذفی برنده (در هاینز درست پس از 2014 فصل) بیش از هفت سال گذشته.

San Francisco 49ers: پنج سال حذفی خشکسالی قبل از NFC عنوان اجرای سال گذشته است.

Buffalo Bills: هیچ حذفی برنده از آغاز سال 1996 و فقط پنج سفر در آن 24 فصل است.

Tennessee Titans: قبل خود دو برد در postseason سال گذشته تیتان تا به حال فقط یک حذفی پیروزی پس از شروع 2003 فصل است.

Dallas Cowboys: فقط یک حذفی برنده شدن در گذشته پنج فصل تنها دو پس از سال 2010 تنها چهار از سال 1997.

فقط به شهامت چند نمونه.

با اینحال فکر یک چهارم متوالی کمپین بدون postseason پیروزی را بسیاری از استیلرز طرفداران میلرزد. چرا که — به عنوان یک خاص سر مربی شناخته شده می گویند — "استاندارد استاندارد است."

در یک سال نرمال برخی از ملی صحبت سر را نشان می دهد ممکن است پرتاب در اطراف عبارات مانند "صندلی داغ" ساخت و یا شکستن" و یا "محوری" برای توصیف آنچه در سال 2020 می تواند برای استیلرز سر مربی مایک Tomlin.

به خصوص با بن Roethlisberger بازگشت به اکشن و دفاعی فهرست.

اما در پیتسبورگ به عنوان آشفته به عنوان برخی از درون پایه فن ممکن است با Tomlin بیشتر متوجه رونی خانواده بسیار بیشتر بیمار از میانگین NFL مالکیت ،

عامل در Roethlisberger غیاب در سال گذشته و فوق العاده عجیب و غریب شرایط اطراف 2020 را offseason و من شک هنر رونی دوم است که به ذره بین در Tomlin تا آنجا که برخی در خارج از Western Pa. ممکن است انتظار.

اگر شما فکر می کنم که برای تلفن های موبایل مانند حرکت goalposts به بهانه و یا — به جرات می گویم آن را به پایین تر "استاندارد" از این لایحه Cowher و چاک Noll روز که دقیقا درست است.

در نظر گرفتن این اعداد است.

• Cowher تا به حال یک کشش از سه سال بدون حذفی ظاهر بین 1998-2000.

• سوپر جام چهاردهم — Noll را حلقه چهارم — پایان 1979 فصل است. Cowher اول دو فصل بودند 1992 و 1993. Cowher تیم های واجد شرایط برای پلی آف دو سال اول اما او نمی برد postseason مسابقه تا 1994.

پس از 14 سال (1980 از طریق 1994), استیلرز تنها برنده دو بازی حذفی ('84 بخشی گرد و '89 کارت های وحشی). هر دو در طول 9-7 فصل تحت Noll و شد جاده ناراحتی در دنور و هوستون بود.

• که پیروزی در هوستون شد Noll تنها حذفی برنده و 1989 فقط او بود حذفی سال بیش از گذشته خود را در هفت سال اخیر در حاشیه.

• این دو حذفی برنده شد و تنها آنهایی که Noll او 12 سال گذشته. او از دست رفته پلی آف هشت نهایی 12 فصل است. او به پایان رسید با از دست دادن رکورد چهار بار در طول.

• Tomlin هشت حذفی پیروزی در 13 فصل به عنوان استیلرز سر مربی. که دقیقا به همان تعداد به عنوان Cowher در 13 فصل است. آن نبود تا Cowher را 14 فصل است که او برنده چهار بازی بیشتر در مسیر به اولین سوپر باول جایزه.

من آگاه هستم که تعداد حذفی تیم ها و طبقه بندی های مختلف در حال حاضر به عنوان زمانی که Noll و Cowher بودند مربیگری. من فقط فراهم کردن زمینه از طریق برخی از Tomlin دو سالن از شهرت پیشینیان و سازمان های دیگر.

هیچ یک از این است که به بهانه Tomlin و یا نشان می دهد او شده است به عنوان خوب به عنوان Cowher یا Noll یا که من پاره کردن Cowher یا Noll به ساخت Tomlin.

برای Tomlin را قسمت هفت از گذشته نه فصل به پایان رسید بدون حذفی برنده شوید. او فقط سه پیروزی حذفی پس از رفتن به سوپر باول XLV. باید استیلرز موفق به برنده شدن در یک بازی حذفی دوباره در این سال را می توان دوم کشش از چهار سال در یک ردیف که این سازمان خواهد بپیچید تا بدون مزه حذفی موفقیت تحت Tomlin.

پایان دفاعی کم Heyward بازی های برگزار شده است تحت Tomlin از سال 2011 است. روز پنج شنبه من از او پرسید که آیا او به این معنا است که عدم اخیر پیروزی حذفی شروع به پوشیدن خود مربی است.

"این غذا خوردن در همه ما" Heyward گفت. "ما کاهش یافته است توپ. آن را غیر قابل قبول نیست به پلی آف.

"یک چیز است که (Tomlin) همواره سازگار است. او تغییر نمی کند تا پیام خود را. او فقط ضربان طبل. او انتظار دارد که ما را به انجام. و اگر ما نمی تواند آن را انجام دهد پس ما باید به ایجاد برخی از تغییرات."

این صدا به عنوان اگر Heyward به صحبت کردن در مورد فهرست و نه سر مربی ، حدس من این است که رونی دوم را به تفکر در راه همان است.

مگر اینکه چرخ ها به طور کامل سقوط واگن و آنها 6-10 یا بدتر.

کوتاه از یک فاجعه اگر Tomlin کردم چهار سال کشش بدون حذفی پیروزی قبل از او به دیگری دریافت کنید در اینجا. اگر Cowher و Noll کردم سه سال حفره بدون پلی آف Tomlin داده خواهد شد به عنوان به خوبی.

شرایط از همه گیر و اخبار چرخه ممکن است به حداقل رساندن سالانه مبالغه است که اغلب چرخش در اطراف Tomlin این زمان از سال است.

یک نگاه عمیق تر در تاریخچه کمک می کند تا بیش از حد.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب