ونکوور پارک مدیره تاخیر در تصمیم گیری در آب آشامیدنی در پارک ها

محتوای مقاله در ادامهدر حالی که اکثر پارک هیئت مدیره به نظر می رسید پذیرای قضیه اساسی از آئین نامه تعدادی از ک

توسط MASTERNEWSS در 17 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

در حالی که اکثر پارک هیئت مدیره به نظر می رسید پذیرای قضیه اساسی از آئین نامه تعدادی از کمیسیون ابراز نگرانی از این که چند تا از مناطق این شهرستان از جمله مناطق پر جمعیت ماونت پلزنت محله نشان داده نمی شد در این طرح است.

بنابراین به جای رای دادن در آیین نامه اجرایی این پارک مدیره به اتفاق آرا تصویب یک حرکت از کمیسر دیوید Demers به ارجاع این گزارش به کارکنان با توصیه که آن را در نظر بگیرید از جمله حداقل یک پارک از هر یک از ونکوور 23 محلات متمایز.

"من همیشه فکر می کردم ایده اصلی این پروژه بود برای تشویق مردم به استفاده از خود را در محلی پارک به عنوان حیاط خلوت خود را. اگر ما بخواهید آنها را به حرکت به یکی دیگر از محله برای این کار این است که باید کمی عقل به این هسته ایده" گفت: Demers. به خصوص در یک زمان از همه گیر ما باید تشویق مردمی به چوب نزدیک به خانه و ما باید آنها را مانع از تجمع در یکی از آن 10 مناطق خاص."

حرکت خود را نیز نامیده می شود در کارکنان برای اضافه کردن یک اصلاح آیین نامه اجرایی که مشروب تنها می تواند مصرف در پارک اگر آن را بخشی از وعده غذایی.

"(که نیاز به غذا) یک راه از دو برابر را در این ایده است که ما در حال انجام در این روز پیک نیک با خانواده و چند نفر از دوستان و ما در حال انجام این کار برای اواخر شب حزب جمعیت" گفت: Demer که همچنین با اشاره به وعده غذایی مورد نیاز را فراهم می کند هر دو پارک رنجرز و پلیس با بیشتر قابلیت اجرای.

کارکنان برنامه ریزی شده است برای ارائه یک تجدید نظر گزارش در جلسه بعدی هیئت مدیره پارک در جولای 20.

sbrown@postmedia.com

twitter.com/browniescott



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن