خود لغو باری ویس

چه بزرگترین رسانه داستان از پنج سال گذشته? نابودی از اخبار محلی در دست سهام خصوصی گوگل و Facebook (و متعاقب آن

توسط MASTERNEWSS در 26 تیر 1399

چه بزرگترین رسانه داستان از پنج سال گذشته? نابودی از اخبار محلی در دست سهام خصوصی گوگل و Facebook (و متعاقب آن از دست دادن ده ها هزار شغل) قطعا بسیاری از آرا. قتل واشنگتن پست روزنامه نگار جمال Khashoggi توسط عربستان سعودی, دولت, دیگر مدعی پیشرو. اتاق خبر فوران در پی #MeToo و اعتراضات پس از قتل جورج فلوید و پس از آن حساب با نژادپرستی و تبعیض جنسیتی در رسانه ها به سرعت در حال تغییر میباشد. و پس از آن وجود دارد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که اعلام کرده است رسانه های خبری "دشمن مردم است."

این امر می تواند یک کشش به اضافه کردن استعفای 36 ساله نیویورک تایمز نظر سردبیر به این لیست. اما این چیزی است که اقیانوس اطلس نویسنده Caitlin فلاناگان را در روز سه شنبه, به tweeting که باری ویس خروج از کاغذ رکورد بود "بزرگترین رسانه داستان در سال است." داستان گرچه واقعا ویس خروج اما از 1500 کلمه استعفا نامه او نوشته شده بر روی وب سایت های شخصی که در آن او می سازد تکرار اتهامات گسترده آزار و اذیت و ادعا می کند که این بار پایبند به یک "جدید ارتدکسی" که وامی در رسانه های اجتماعی. "توییتر است magazine از نیویورک تایمز. اما توییتر تبدیل شده نهایی آن editor," او نوشت. "کنجکاوی فکری—اجازه دهید به تنهایی خطر-مصرف—در حال حاضر مسئولیت در برابر."

این تصور که این بار تسلیم کرده است به یک بیدار اراذل و اوباش شده است percolating اما شتاب پس از جیمز بنت استعفا تحت فشار پس از انتشار یک op-ed توسط سناتور تام پنبه که به نام برای نیروهای نظامی ارسال شود برای سرکوب سرکش تظاهرات علیه خشونت پلیس. (بنت و دیگران در این زمان باید اذعان کرد مشکلات جدی با بنت مدیریت از نظر صفحه.) ویس می خواهد به قاب استعفای او به عنوان یک نتیجه از این قرار تصاحب خصمانه—که او یک رایگان متفکر بازیگران با تحمل illiberal رژیم است. اما او نامه را در حالی که در طعن (و فقط ساده طولانی) است کوتاه بر شواهد و آنچه او انجام می شود به جای آن مقادیر به صورت خودکار لغو: ترک و سپس سرزنش همسالان خود برای رانندگی او را. این یک لفظی حالت است که بسیاری از مسافران در فکری "وب تاریک" آشنا هستند.

در دیدار با کارکنان زیر بار's انتشار پنبه op-ed در ماه ژوئن ویس توییتی که یک "جنگ داخلی" بود مواج در داخل مقاله: در یک طرف کاغذ را محاصره بیش از 40 کارکنان بر این باورند که در تحقیق رایگان, و رایگان سخنرانی; دیگر زیر 40 کارکنان بر این باورند که در "safetyism در" کیش "است که در آن حق مردم را به احساس عاطفی و روانی امن trumps آنچه قبلا در نظر گرفته شد هسته لیبرال ارزش مانند آزادی بیان است." آن پررنگ اتهام و خود خدمت یکی. برای بسیاری از حرفه ای وایس است هشدار در مورد این از لحاظ سیاسی توده ها و جریان های خارج از دانشگاه در هر سال است. در حال حاضر آن توده حال نقض دیوار از مهم ترین روزنامه نگاری سازمان در کشور است.

اما یک مشکل وجود دارد: تعداد زیادی از بار کارکنان توییتی که ویس بود mischaracterizing هر دو جلسه آنها شرکت و محل کار خود را. وجود دارد هیچ "جنگ داخلی" و نه یک نسل جنگ است. آنچه اتفاق می افتد به جای بسیار عادی و حتی پیش پا افتاده: "سرمقاله گفتگو." اما ویس استعفای نامه سه برابر پایین در روایت او. او به نظر می رسد به مرجع پوش بک در برابر او "جنگ داخلی" توصیف زمانی که او با ابراز تاسف دولتی به نام "دروغگو" دیگر بار کارکنان. که یکی از بسیاری از اتهامات علیه او و همکاران. او می گوید: او به نام "نازی" و "نژادپرستانه" است که مردم را اذیت برای ارتباط با او است که برخی از نوشته "تبر emojis" در کنار نام او در شل. "وجود دارد شرایط برای همه این است: تبعیض غیر قانونی خصمانه محیط کار و سازنده تخلیه. من هیچ کارشناس حقوقی. اما من می دانم که این اشتباه است" ویس همچنان ادامه دارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن