پرسه زن, ژوئن 20, 2020: حوادث در Alle-Kiski دره

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 31 خرداد 1399

حدود یک دقیقه پیش

خود را سازمان غیر انتفاعی رفتن به جمع آوری کمک? ارسال اطلاعات به پرسه زن حداقل یک هفته پیش به vndnews@tribweb.com یا پرسه زن, اخبار دره اعزام 210 چوب سنت Tarentum PA 15084. لطفا یک روز شماره تلفن.


 

کریستوفر نور موسسه خیریه کودکان پذیرش کمک های مالی

با توجه به افزایش تعداد خانواده دچار بیکاری کریستوفر نور است که به دنبال کمک های مالی به خرید محصولات بهداشت شخصی و لباس و هدیه تولد برای کودکان آن را در خدمت در Armstrong, Westmoreland و ایندیانا, شهرستان.

چک ساخته شده است به کریستوفر نور را می توان به P. O. Box 94, آپولو, PA 15613.

هر کسی که می تواند کمک وقت خود را برای تحویل لباس ها و نیاز اساسی موارد به خانواده های نیازمند و یا کار در Saltsburg ساختمان به مرتب کردن و آماده سازی موارد باید با ارسال یک پیام در این گروه در Facebook صفحه. Facebook.com/christopherslightnonprofit/

کسانی که در نیاز می توانید با ثبت نام در Christopherslight.com و یا با تماس با 724-980-2840.


جنوب ساقی جامعه کتابخانه باز کتابخانه بیان پنجره

جنوب ساقی جامعه کتابخانه 240 W. Main St., Saxonburg ارائه شده است بدون تماس با را انتخاب کنید از کتابخانه مواد در آن کتابخانه جدید بیان پنجره.

پس از مراجعان تماس به محل برگزاری در موارد کارکنان کتابخانه تماس بگیرید و برنامه را انتخاب کنید تا قرار ملاقات. قرار ملاقات ها در دسترس هستند در صبح بعد از ظهر و شب.

سایر خدمات در دسترس شامل کپی فکس و سگ مجوز. تماس و ارسال پیام و کارکنان شما را به یک قرار ملاقات.

هر کسی که نیاز به یک فایل چاپ باید ایمیل فایل به director@southbutlerlibrary.org و کارکنان را با برنامه تا زمان. برای سوال ایمیل director@southbutlerlibrary.org.

کتابخانه کتاب رها در حال حاضر باز برای بازگشت از کتابخانه مواد.


Penn State فرمت ارائه می دهد رایگان وبینار

"پیروزی آشپزخانه سری: سبزیجات برگ سبز," ارائه خواهد شد آنلاین از ظهر تا 1 بعد از ظهر ژوئن 30 توسط Penn State فرمت.

وبینار ارائه اطلاعات در مورد جهان از سبزیجات برگ سبز و چگونه به آنها عبارتند از در غذا خوردن خود را برنامه ریزی.

ثبت نام مورد نیاز است در ماه ژوئن 29. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید.


UPMC شرق ارائه سمینار در مورد قبل از عمل آزمایش و عمل جراحی

زنده رایگان آنلاین سمینار "آماده شدن برای عمل جراحی در طول Covid-19," ارائه خواهد شد و در ساعت 10 صبح روز شنبه توسط UPMC شرق مونروویل.

دکتر مارک کردرو خواهد توضیح دهد که چرا شما می توانید با اعتماد به نفس برنامه ریزی مهم قراضه سرطان جراحی و مراقبت های پیشگیرانه.

ثبت نام مورد نیاز است. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید. یک ایمیل تایید ارسال خواهد شد با دسترسی به اطلاعات.

برای اطلاعات ایمیل communityoutreach@upmc.edu تماس بگیرید و یا 412-357-3700.


تقویم

بوفالو Township

امروز یک زیر و رو کردن و پخت فروش خواهد شد و از ساعت 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در بوفالو کلیسای پروتستان 678 Sarver جاده ها است.

حنایی

یکشنبه: از Alle-Kiski دره تاریخی جامعه کک-Tique عتیقه و کلکسیونی نشان می دهد خواهد بود از سپیده صبح تا 1 بعد از ظهر در گاو کریک تور-Ed, معدن, سایت, کردن گاو نهر جاده. باران یا درخشش. بدون حیوانات خانگی مجاز است. فضاهای: 30 $در هر ماه. پارکینگ: $3. CDC مورد نیاز را مشاهده خواهد شد. جزئیات: fleatique82@gmail.com یا 724-224-0178

چهار شنبه: مریم سرپرستان انجام خواهد شد یک جلسه عمومی در 5:30 p. m. و در این جلسه به طور منظم پس از آن در شهرداری ساختمان 3054 Howes اجرای جاده ها است. ماسک صورت مورد نیاز هستند و اجتماعی فاصله را مشاهده خواهد شد.

هریسون

کتاب رها در جامعه کتابخانه Allegheny ولی در حال حاضر باز است. منظقه خدمات آغاز خواهد شد شنبه.

لاور بارل

امروز: یک پارکینگ گنجینه های فروش خواهد شد و از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر در کلیسای خدا 273 چستر دکتر جزئیات: 724-335-4422 یا lbcog@hotmail.com

امروز: The Lower Burrell بازار کشاورزان خواهد بود از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در تالار شهر پارکینگ 2800 بتل سنت ماسک صورت مورد نیاز است. جزئیات: 724-339-1452

نیو کنسینگتون

شنبه: حیوانات محافظ از Allegheny ولی باید یک حیاط فروش از ساعت 8 صبح تا 1 بعد از ظهر در مرکز 750 کلیسای سنت باران یا درخشش.

شنبه و دوشنبه: جامعه لباس گنجه 1129 Kenneth Ave. جدید Kensington باز است از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای شنبه و ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر روزهای دوشنبه. ماسک صورت مورد نیاز و حداکثر 25 نفر می تواند در یک زمان. کمک های مالی پذیرفته شده در این زمان.

پارک

امروز: Barbeque شام فروخته خواهد شد از ساعت 11 تا 4 بعد از ظهر در پادشاه رستگاری تقدس کلیسا 1007 کاستر St., North Vandergrift. منو: نیمی دال دنده وعده غذایی 4-استخوان دنده غذا پا/ران وعده غذایی نیمی از مرغ غذا barbeque دال داغ ساندویچ سوسیس و دسر. طرف: غذاهای دریایی سالاد, سالاد ماکارونی, سالاد کلم پخته, لوبیا, ماکارونی و پنیر, لوبیا سبز و قندی yams. وعده های غذایی شامل دو طرف است. نقدی, اطلاعات برنامه: $kdhcbbq. پیشرفت سفارشات: متن, دی, 412-952-7768, کیمبرلی, 412-585-6497 یا پم 724-980-6054

جنوب بوفالو

امروز: جنوب بوفالو Volunteer Fire Department میزبان یک کامیون و تراکتور جلو شروع و در ساعت 10 صبح در آتش سالن 695 فریپورت جاده ها است. امتیازات باز خواهد شد. جزئیات: SBTVFD220@outlook.com یا 724-992-2214

اسپرینگدیل

چهار شنبه: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department پذیرش سفارشات برای take-و-پخت کارناوال پیتزا فروش. Pick-up: 3 تا 6 بعد از ظهر در مقابل آتش سالن 845 لینکلن سنت هزینه: پپرونی, $10; دشت $9, فقط پول نقد. سفارش مهلت: 3 بعد از ظهر جمعه. سفارشات: تماس بگیرید و یا متن 724-274-5090


لغو و تغییرات

آپولو

آپولو منطقه تاریخی جامعه موزه بسته است. آوریل 5 برنامه در مورد چرخ دستی است که موکول به در 6:30 p. m. Aug. 2 در WCTU ساختمان 317 N. خیابان دوم

فریپورت

جولای 1: بازگشایی لباس وزارت در Freeport, United Methodist Church, 211 چهارم سنت است به تعویق افتاد تا 1 جولای. جزئیات: 724-295-2476

سپتامبر: سالانه سپتامبر توسط رودخانه جشنواره لغو شده است.

هریسون

یکشنبه: فوق العاده یکنوع بازی شبیه لوتو در سربازان جنگ های خارجی لغو شده است. جزئیات: لورن 412-537-5934

هریسون

Aug. 22: شراب و جشنواره غذا برنامه ریزی شده در Burtner مجلس لغو شده است. هیچ تصمیمی در جشنواره برداشت شده است.

Kittanning

جولای 30 Aug. 2: قلعه آرمسترانگ عامیانه جشنواره لغو شده است.

Leechburg

سپتامبر. 19: سالانه صورتی روز جشنواره لغو شده است.

Leechburg کلاس مدرسه بالا از سال 1953 مراسم برنامه ریزی شده در ماه ژوئن لغو شده است.

Leechburg کلاس دبیرستان از سال 1960 مراسم برنامه ریزی شده برای ماه اوت به تعویق افتاد تا Aug. 7, 2021.

Oakmont

ریورویو جامعه عمل Corp. بسته است برای تمام فعالیت ها به جز صفحه اصلی تحویل وعده های غذایی. سوال: 412-828-1062

Saxonburg

سپتامبر. 12 و 13: این Saxonburg جشنواره هنرهای لغو شده است.

هفتگی معاشرت اصلی حوادث هستند لغو شده است. بازپرداخت خواهد شد به فروشندگان که امضا کردند.

اسپرینگدیل

سالانه اسپرینگدیل جشنرژه و آتش بازی هستند لغو شده است.

اسپرینگدیل دبیرستان دانش آموختگان جلسات به حالت تعلیق درآمد تا اطلاع ثانوی. مونت کارلو شب برنامه ریزی شده برای مارس 25 موکول شده است به Oct. 3.

سپتامبر. 12: اسپرینگدیل Volunteer Fire Department است موکول مه نقدی باش به سپتامبر. 12. زمان بلیط مفتخر خواهد بود در ماه سپتامبر و مترقی 50/50 کشیده خواهد شد. لطفا به بلیط خود را. سازمان آتش نشانی با تشکر از شما برای درک و حمایت شما و خواستار هر کس به ایمن ماندن.

سپتامبر. 13: صنایع دستی و فروشنده نمایشگاه لغو شده است.

Tarentum

جولای 3: اجلاس شلنگ استقلال روز آتش بازی لغو شد.

غرب گوزن

غرب گوزن بازار کشاورزان لغو شد این سال است.

تاریخ 31 ژوئیه و اوت. 1: West گوزن جامعه روز لغو شد.

Aug. 28: غرب گوزن پلیس نفع گلف تقلا بود که ممکن است 1 است موکول به اوت. 28 در پیتسبورگ شمال, زمین گلف, شهرستان ریچلند. هزینه: $85 در هر گلف باز است. فرم ثبت نام: اینجا را کلیک کنید.

Vandergrift

Aug. 9: این Festa Italiana لغو شده است.

آیا همسایه خود تماس بگیرید و بررسی کنید و یا از یک ماسک صورت یا مواد غذایی? پرسه زن می خواهد به رسمیت شناختن کسانی که در اطراف ما که در حال انجام اعمال کوچک از مهربانی برای دیگران در طول این زمان استرس زا. ارسال یک, یک پاراگراف توجه داشته باشید برجسته کسی و چگونه آنها را با کمک شما خانواده خود و یا سازمان خود را به پرسه زن در vndnews@tribweb.com.

دسته بندی: محلی | اخبار دره اعزام



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن