نهایی, سفید, شکنندگی

موسسه تحقیقات عمومی دین است به صورت دوره ای مطرح شده این سوال: "امروز تبعیض علیه سفید پوستان تبدیل شده است به

توسط MASTERNEWSS در 1 مرداد 1399

موسسه تحقیقات عمومی دین است به صورت دوره ای مطرح شده این سوال: "امروز تبعیض علیه سفید پوستان تبدیل شده است به عنوان بزرگ به عنوان یک مشکل تبعیض علیه سیاه پوستان و سایر اقلیت ها (آیا شما کاملا موافقم موافقید عمدتا مخالف یا کاملا مخالف؟)." در تازه ترین نظرسنجی منتشر شده در سپتامبر سال 2019 17 درصد توافق به طور کامل 25 درصد بیشتر به توافق رسیدند, 26 درصد بیشتر مخالف و 32 درصد کاملا مخالف. در تفسیر PRRI محققان گفت:

حدود دو سوم از توافق هر دو که تبعیض علیه سفید پوستان تبدیل شده که خیلی از یک مشکل به عنوان تبعیض علیه سیاه پوستان (69%) و مهاجران در حال حمله به این کشور و تغییر فرهنگ آمریکایی (63%). مستقل (43% و 31%) و دموکرات (21% و 20%) بسیار کمتر احتمال دارد به توافق برسند و با هر کدام از این اظهارات.

بیش از سه چهارم از جمهوری خواهان که تکیه بر Fox News اولیه خود را به عنوان منبع خبری معتقدند که سفید پوستان تبعیض صورت شبیه به نژاد پرستی (77%) و مهاجران در حال حمله به کشور (78%) نسبت به کوچکتر اکثریت جمهوری خواهان که نمی گویند فاکس اخبار اصلی منبع خبر (63% و 52%).

نزدیک به نیمی از سفیده (49%) در مقایسه با تنها 23 درصد از آمریکایی های سیاه و سفید و 30 درصد از اسپانیایی آمریکایی ها فکر می کنم اصطلاح تبعیض معکوس یک مشکل بزرگ است.... اکثریت سفید پوستان بدون مدرک دانشگاهی (57 درصد) در مقایسه با بیش از یک سوم (36%) از سفیده با درجه موافق است که تبعیض در برابر سفید پوستان است به عنوان بزرگ به عنوان یک مشکل تبعیض علیه سیاه پوستان است.

آمریکایی بین سنین 65 ساله و مسن تر بیشتر احتمال دارد از جوان آمریکایی بین سنین 18-29 به توافق برسند که تبعیض در برابر سفید پوستان است به عنوان بزرگ به عنوان یک مشکل تبعیض علیه سیاه آمریکایی ها و دیگر اقلیت ها (46 درصد در مقابل 34%).

همچنین در سال 2019 یک HuffPost/نظرسنجی از مردم می خواست که: "فقط برداشت خود را در ایالات متحده امروز است که وجود دارد مقدار زیادی از تبعیض علیه افراد یا نه؟" به طور کلی 36 درصد از پاسخ دهندگان گفت: بله با 46 درصد گفت: هیچ. جای تعجب نیست که 63 درصد از جمهوری خواهان و 63 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان موافقت کرد در حالی که 19 درصد از دموکرات ها و 13 درصد از کلینتون رای دهندگان نیز به توافق رسیدند. جای تعجب بیشتر از 20 درصد از سیاه پوستان و 34 درصد از اسپانیایی ها نیز گفت که بسیاری از تبعیض نژادی در برابر سفید پوستان است. (البته بسیاری از اسپانیایی ها شناسایی در درجه اول به عنوان سفید.)

یک دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape نظرسنجی انجام شده از اواخر ماه مه تا اوایل ماه ژوئن 2020 در بر داشت یک چهارم از جمهوری خواهان گفت که سفید پوستان به شدت تبعیض. (یک تجزیه و تحلیل از این بررسی یافته های موجود در megyn kelly.)

یک وال استریت ژورنال/NBC News نظرسنجی منتشر شده فقط این هفته خواسته رای دهندگان ثبت شده: "برای هر یک از گروه های زیر لطفا به من بگویید که آیا شما احساس می کنید که آنها در حال دریافت بیش از حد بسیاری از مزیت های ویژه ای دریافت عادلانه درمان و یا در حال تبعیض." در میان رای دهندگان سفید 17 درصد گفت که سفید پوستان علیه تبعیض; شش درصد از رای دهندگان و نه درصد از رای دهندگان اسپانیایی به توافق رسیدند که سفیده از تبعیض رنج می برند.

بیش از 10 سال گذشته موضوع نژادپرستی معکوس و اجتماعی آن و پیامدهای سیاسی کشیده شده اند گسترده بهره از دانشمندان علوم اجتماعی. شناخته شده ترین مطالعه توسط Michael I. نورتون و Samuel R. Sommers از دانشکده کسب و کار هاروارد و دانشگاه تافتز به ترتیب در سال 2011. آنها دریافتند که سفید پوستان به طور فزاینده بازدید تبعیض نژادی به عنوان یک بازی با حاصل جمع صفر—کاهش تعصب در برابر سیاه شهروندان به طور خودکار منجر به افزایش تعصب علیه همتایان سفید. به عنوان نمودار از مقاله خود را نشان می دهد درک تبعیض علیه سفید پوستان توسط سفید پوستان و سیاه پوستان رز به عنوان تبعیض علیه سیاه پوستان بود درک افتاده اند. (این تجزیه و تحلیل در دسترس است از طریق دانشگاه تافتز.)

بیشتر مطالعات در سال 2014 2015 و 2016 تایید کرد که بسیاری از سفید پوستان در واقع دیدن نژادی پیشرفت به عنوان یک بازی با حاصل جمع صفر. آخرین مطالعه منتشر شده در سال گذشته بیشتر بود شک و تردید از این روند است. این ایده از مجموع صفر تبعیض نژادی است که بسیار محبوب در حزب جمهوری خواه. سپس-سناتور جف جلسه با بیان این که به طور گسترده ای برگزار شد و ایران با روحیۀ در سال 2009 زمانی که او گفت: "همدلی برای یک حزب است که همیشه تعصب در برابر دیگری است." سابق جمهوری خواه در کنگره میشل بچمن این راه قرار داده و در یک سال 2016 مصاحبه در مورد حقوق بشر:

بنابراین هنگامی که شما بخشی از یک مورد علاقه گروه و سپس شما دریافت می کنید مزایای ویژه ای که هیچ کس دیگری می شود. که بسیار شکل استبداد زیرا زمانی که دولت ظاهرا به چیزی — دولت هیچ چیز را به آنها را به آن را به دور از سایر افراد است. بنابراین زمانی که آنها آن را به گروه خاصی که بدان معنی است که تعریف آنها در حال گرفتن آن را به دور از شما!

جناح راست ایمیل های روزانه روزنامه در بریتانیا hyperbolically اعلام کرد که نژادپرستی معکوس در حال حاضر کشتن مشاغل از هر میانسال مرد سفید پوست در هالیوود است. آن را به نقل از یک منبع که نامش ذکر نشده توصیف جو به عنوان "سمی تر از چرنوبیل." سیاه و سفید کارگردان و تهیه کننده Jordan Peele شد به طور خاص برای اعلام کرد که او دیگر نمی خواست به بازیگران "یک شخص سفید به عنوان سرب در فیلم من." با توجه به کمبود سیاه, مدیران, در, هالیوود, حتی اگر همه آنها ممنوع سفید بازیگران از هر نقش اصلی را در فیلم های خود آن را تنها و بی اهمیت تاثیر بر چشم انداز اشتغال از جمله بازیگران.

این تنها آخرین حمله در تلاش برای بهبود تنوع در هالیوود است. در سال 2016 بازیگر شارلوت رمپلینگ اعلام کرد که گسترش نامزد جایزه اسکار شامل بیشتر افراد از رنگ بود "نژادپرستانه به سفید پوستان است." او پیشنهاد کرد که بسیاری از اقلیت های بازیگران دریافت اقدام مثبت نامزد به سادگی نمی سزاوار آنها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن