"زنان رای" هرگز وجود

در عین حال گسترده مهاجرت از زنان به دموکرات ها است underlain دیگر روندهای جمعیتی. به طور خاص این سیاسی به نوبه

توسط MASTERNEWSS در 9 تیر 1399

در عین حال گسترده مهاجرت از زنان به دموکرات ها است underlain دیگر روندهای جمعیتی. به طور خاص این سیاسی به نوبه خود تا حد زیادی رانده شده توسط زنان از رنگ سیاه, لاتین, بومیان آمریکا و آمریکایی همه آنها رای دموکرات ها در نرخ های بالاتر از همتایان سفید و که با هم تشکیل می دهند یکی از سریعترین بخش در حال رشد از رای دهندگان. در سال 2018 گرجستان فرماندار مسابقه برای مثال زنان رای دهندگان به شدت مورد حمایت دموکرات استیسی آبرامز نزدیک به جلو راندن خود را به پیروزی در طول تاریخ قرمز دولت است. (خروج سنجی یافت که 75 درصد از زنان سفید رای برای حزب جمهوری خواه برایان کمپ.) یک سال قبل از آن در آلاباما ویژه انتخابات سنا 98 درصد از زنان رای دهندگان در این ایالت رأی برای حزب دموکرات داگ جونز که برنده صندلی. در همان زمان در حالی که زنان بیشتر سازگار دموکراتیک رای گیری بلوک آنها جای تعجب نیست رای در نرخ پایین تر هنگامی که سیاستمداران نمی معنی تعامل با آنها. "آنها ما را برای اعطا" کالیفرنیا نماینده باربارا لی NPR گفت. "و در طول سال آن را به بالا و پایین بالا و پایین. اما در بیشتر قسمت ها, من باور نمی کنم که تا به حال حداقل—شده است وجود دارد به رسمیت شناختن ارزش زنان آفریقایی آمریکایی نه تنها به حزب دموکرات اما به کشور است."

شما می توانید با رعایت یک الگوی مشابه در میان آمریکای لاتین و آسیا رای دهندگان. به عنوان مرکز آمریکا پیشرفت کرده است اشاره کرد: 76 درصد از آمریکای لاتینی و دو سوم از زنان آسیایی برای رای گیری باراک اوباما در سال 2012 در مقایسه با تنها 42 درصد از زنان سفید. در عین حال هر دو گروه به نوبه خود برای رای دادن در نرخ پایین تر از زنان سفید—نتیجه های اندک توسعه از سیاستمداران و در برخی موارد موانع زبان. "اگر دموکرات ها نمی کنند ما پیش بینی نزدیک به 60 درصد از واجدین شرایط رای دهندگان لاتین در میدان نبرد متحده خواهد ماند صفحه اصلی" استفانی والنسیا از بنیانگذاران گروه که مطالعات Latino مشارکت سیاسی نوشت: در ماه مه انتخابات آینده. زنان از رنگ رای دهندگان به طور مداوم بازیگران آراء دموکرات ها پس از آن اما آیا آنها را مجبور به نوبه خود برای سیاستمداران است که آنها را نادیده گرفت و یا موفق به اندازه کافی آدرس نگرانی های خود را دیگر موضوع کاملا.

حدود نیمی از زنان سفید رای دهندگان از سوی دیگر به طور منظم به رای حزب جمهوری خواه. که واقعیت ظاهر به برخی از شوک پس از انتخابات 2016 که در آن خروج سنجی یافت که حدود 53 درصد از زنان سفید رای دهندگان حمایت کرده بود مغلوب ساختن پیشی جستن. که فقط چند امتیاز کمتر از, درصد از زنان سفید رای دهندگان که رای داده بودند برای میت رامنی در انتخابات ریاست جمهوری قبل از.

به عنوان ضد سقط جنین سازمان هایی مانند SBA لیست و فیلیس Schlafly را بدنام متوقف دوران مبارزات انتخاباتی نشان می دهد زنان و خانم خاص—باید همچنین مرکزی نقش را در سازماندهی و اطراف جناح راست باعث می شود که به اصطلاح جنگ بر زنان است. ("من می خواهم بگویم بیشتر در سیاست آمریکا شده است یک نیروی محافظه کار و نه یک لیبرال و یک" مورخ جیل Lepore گفته نیویورک تایمز در سال 2018 است.) در ذهن بسیاری از دموکرات ها توضیح محافظه کار برای زنان ایدئولوژی های سیاسی است که یک نوع آگاهی کاذب: به عنوان بانوی اول سابق میشل اوباما قرار داده و آن را در مصاحبه ای پس از سال 2016 انتخابات "هر زنی که رای دادند در برابر هیلاری کلینتون رای دادند در برابر صدای خود را."

اما آن را نیز می تواند مورد که آن دسته از زنان به سادگی شنیده می شود صدای خود را در جای دیگر. با توجه به ملیسا Deckman یک دانشمند علوم سیاسی و نویسنده کتاب چای پارتی زنان, زنان در حق غالبا استخدام یک نوع جنسیتی بلاغت خود را توصیف فعالیت سیاسی; آنها توصیف خود را به عنوان بازیگری به عنوان زنان و در جهت منافع زنان است. "صحبت در مورد آنها در حال مادرانی که نمی خواهید به دست یک بدهی به فرزندان و نوه" Deckman به من گفت. "آنها احساس می کردند که سیاست های پیشنهاد شده توسط اوباما و دولت فدرال بودند غاصب نقش خانواده است." نبود یک جدید روحیۀ حق بود اما قریب از طریق یک نام تجاری از جناح راست توانمند سازی زنان. اما در صورتی که زبان برای تلفن های موبایل تا حدودی متفاوت از آن استفاده می کنیم در طرف دیگر این طیف سیاسی نیز وجود دارد همپوشانی که روشن چه از لحاظ سیاسی گسترده این ایده از زنان را نمایندگی می شود.

برای مثال بسیاری از زنان که فعال شد در حزب چای در طول یا پس از انتخابات سال 2008 الهام گرفته شد توسط سارا پیلین بود که پس از آن فرماندار آلاسکا و جان مک کین در حال اجرا همسر. "سارا پیلین نمادین بود برای بسیاری از سفید زنان طبقه متوسط از آنجا که برای اولین بار آنها را دیدم کسی که نگاه مانند آنها در مرحله ملی," Deckman گفت. "او طرفدار زندگی او طرفدار تفنگ او محافظه کار بود و او بسیار زنانه است." زنانی که جذب نسبت پیلین نیز احساس کردند که او تا به حال شده است ناعادلانه بدخیم توسط رسانه ملی و در حداقل یک مورد آنها متصل است که به رسانه ها تصویر های مختلف سیاستمدار معروف است. "راه آنها درمان هیلاری است نابخشودنی و سپس آنها را به سارا پیلین" یک حزب چای فعال گفت تخته سنگ در سال 2010.

محافظه کار زنان فعالان عمدتا سفید و سفید شکایت نقش روشن شدن نقش سیاسی خود را سازماندهی. (زمانی چای, حزب, ستاره Michele Bachmann, مثلا, هنگامی که groused که اوباما سیاست های مهاجرتی منجر به "میلیون ها نفر از غیر ماهر, بی سواد اتباع خارجی از آمدن به ایالات متحده که نمی تواند صحبت می کنند زبان انگلیسی است.") در حالی که زنان سفید تعهد به برتری در هزینه خواهری ظهور به عنوان حاکم توضیح برای مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی که با جمعیتی در طول انتخابات گذشته حتی مفهوم "سفید زنان رای" unravels تا حدودی تحت بازرسی دقیق تر: 53 درصد از زنان سفید پوست است که اکثریت, اما آن را نیز بیش از نیمی, به این معنی که نه تعداد ناچیز از زنان سفید رای دادن نیست برای مغلوب ساختن پیشی جستن.

در واقع علوم سیاسی Theda Skocpol پیدا کرده است که میانسال حومه زنان سفید—"نه پر زرق و برق, دسته بندی" را به عنوان او آن را به پایان رسید تا ارائه بخش قابل توجهی از مردمی عضله پشت "موج آبی" از سال 2018 midterms. با توجه به Skocpol حدود 2,000 غیر متمرکز گروه عمدتا در حومه شهر زنان (و برخی از مردان) تشکیل شده در سراسر کشور در پی انتخابات 2016. گالوانیزه با انتخابات از مغلوب ساختن پیشی جستن این زنان کمتر علاقه مند به ردی از سیاست خاص موقعیت نسبت به سادگی تبدیل دموکراتیک رای دهندگان برای midterms. "عمده فعالیت این است که این گروه های درگیر در, در سال 2018 شد بیرون رفتن و canvassing," Skocpol گفت: جمهوری جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن