تیم بنز: کنفدراسیون فوتبال آسیا از شمال تا بهترین شانس را برای تولید سه حذفی تیم

TribLIVE روزانه و هفتگی خبرنامه ایمیل ارائه اخبار شما و می خواهید اطلاعات شما نیاز به راست به صندوق پستی خود

توسط MASTERNEWSS در 22 خرداد 1399

40 دقیقه پیش

من تو را دیدم یک سوال جالب مطرح شده توسط مردمی در فوتبال حرفه ای تمرکز می کنند.

فوتبال, آمار سایت پرسید: "که کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدست آورد, اگر هر, است که به احتمال زیاد به ارسال سه تیم به پلی آف این فصل؟"

نگه داشتن در ذهن وجود دارد هفت بالقوه نقاط این سال به دلیل جدید wild-فرمت کارت.

سال گذشته در جنوب و شرق فرستاده هر دو تیم. جدید انگلستان میهن پرستان (12-4) برنده شرق. صورتحساب (10-6) بودند بالا کارت های وحشی. این Houston Texans (10-6) کمترين-کشت بخش برنده از جنوب. تنسی تیتان (9-7) مورد دوم wild-کارت تیم و موفق به برنده شدن دو جاده حذفی بازی.

این دو باشگاه در AFC به 14-2 Baltimore Ravens (در شمال) و 12-4 Kansas City Chiefs (غرب) — برنده بخش که در آن آنها تنها نمایندگان در براکت.

استیلرز (8-8) بود هفتم تیم سال گذشته که به معنای اولین تیم از مخلوط است.

در این سال من قوز شما نمی دیدن کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدست آورد با سه باشگاه در postseason.

من کلاغ, ستاد اسکناس و تیتان پیروزی بخش این سال است. من فکر می کنم استیلرز خواهد شد یکی از وحشی اسلات کارت همراه با Indianapolis Colts. پس شاید انگلستان و یا نیویورک جتز از شرق به عنوان هفتمین تیم.

اما اگر من تا به حال به را انتخاب کنید یک بخش که می تواند سه تیم به پلی آف, من می خواهم با AFC شمال.

کلاغ در حال رفتن به خوب دوباره. شاید نه 14-2 خوب است. اما 11-5 یا 12-4 به احتمال زیاد است. آنها پیروزی را بدست آورد.

با بن Roethlisberger بازگشت در کارفرمایی و بسیاری از استیلرز دفاع به عقب, من شرط می بندم سیاه و سفید و طلا حداقل دو بازی بهتر است. قرار داده و آنها را برای 10-6. که به راحتی حق رای دادن به یک هفت تیم براکت تقریبا در هر سال است.

کلیولند براونز هستند این تیم است که باعث می شود آن جالب است. پس از آخرین سال من نمی سرزنش هر کسی که نمی خواهند به این باور که اعتیاد به مواد مخدره اطراف Browns. آنها رفت و از شیک حذفی چشم انداز به 6-10 آشغال آتش.

اما اگر کسانی که باور نمی کند در کلیولند در سال گذشته خرید دلایل خود را برای بدبینی و سپس قهوه ای خطاب به بسیاری از مسائل خود را.

آنها ریخته فردی آشپزخانه به عنوان سر مربی. آنها مقابله با توهین آمیز کمک در پیش نویس (اول طفیلی Jedrick بخواهد از آلاباما) و رایگان آژانس (جک Conklin تنسی). سپس آنها را تقویت وسط دفاع از خود در این پیش نویس در ایمنی و دفاعی و مقابله با linebacker با اعطای Delpit اردن الیوت و یعقوب فیلیپس.

به علاوه اضافه کردن امثال Austin هوپر, کارل جوزف اندرو بیلینگز و آدریان Clayborn کمک خواهد کرد.

به عبارت دیگر موقعیت بزرگترین کسری بودجه برای کلیولند نیز آنهایی که بیشتر خطاب به شدت در بالای مربیگری تغییر به کوین Stefanski.

اگر کلیولند انجام داده است به اندازه کافی برای رسیدن به حداقل .500 که می تواند به اندازه کافی به دزدکی حرکت کردن در به عنوان آخرین wild-کارت تیم در 8-8 یا شاید 9-7.

به خصوص اگر شما اعتقاد به این که میهن پرستان در حال رفتن به نزول بدون تام بردی که تگزاسی ها در حال رفتن به رها کردن پس از خود را offseason از کسورات می باشد.

من خرید هر دوی این نظریه ها. و من خرید این خوش بینی در اطراف براونز ، بنابراین برای اهداف این ورزش می گویم شمالی است که به احتمال زیاد برای پیشبرد سه باشگاه به postseason.

بسیاری از شما به نظر می رسد به توافق برسند. من یک نظرسنجی دیروز در توییتر. و 68.4 درصد از پاسخ دهندگان -- در این ارسال — رای دادند با شمال.

با کمال تعجب به من غرب با 16 درصد و به دنبال آن جنوب 12.3 درصد و شرق تنها 3.2 درصد آرا.

چه خنده دار است برای من این است که اگر در یک خلاء — شما بخواهید یک استیلرز فن "را کلیولند بود حداقل دو بازی بهتر در این سال ؟" شما احتمالا یک چشم رول و در پاسخ به اثر "Pfft! ای بابا! Yinz می دانم 'dem کیک های شکلاتی میخواست خوب باشد. هر سال آنها underperform n دارد. بهتر از 6-10!"

تغییر زمینه تعبیر ، چراغ ها به طور بالقوه درخشش روشن تر در استیلرز با فرمت — ساخت آن را صدا مانند آنها بازی در لیگ عمیق ترین بخش است ؟

Poof! ناگهان قهوه ای به نظر نمی آید خیلی بد, درست است ؟

من آن را دریافت کنید. هیچ کس در غرب جهش به من به عنوان یک قفل به صورت یک نقطه حذفی علاوه بر اشراف. اظهارات (7-9) آویزان در اطراف در حالی که برای سال گذشته است. این Broncos (7-9) به نظر می رسد در حال افزایش است. اما من دور دمیده یا. و 5-11 لس آنجلس شارژر یک راز آنها به عنوان حرکت در خارج از فیلیپ رودخانه عصر.

جنوب احساس می کند مانند جنوب همیشه می کند. کل بخش به نظر می رسد مانند آن را می توان بین 10-6 و 6-10. شاید مانند سال گذشته یک دوم تیم های موجود در. اما من مشاهده نمی تگزاسی یا Jacksonville Jaguars در مسیر به یک سوم است.

شرق است که از آن می شود روی حیله و تزویر. اگر من رای برای شمال من احتمالا میرم رای برای شرق است. چرا که اگر میهن پرستان رها کردن چهار یا پنج بازی — که ممکن است — که بسیاری از بخش برنده بود برای سه تن دیگر از باشگاه است. و حتی اگر صورتحساب بهبود کمی و اثبات می شود شایسته بخش شانزه من انتظار نداریم که آنها را به مراتب بهتر از 11-5.

به عبارت دیگر من فکر می کنم با میهن پرستان' ترور به احتمال زیاد بیش از وجود دارد, چند بخشی/کنفرانس پیروزی به حال در این سال است که می تواند ثابت کند در tiebreaker زمان برای جت Pats یا حتی دلفین ها.

یک چیز مطمئن است. پود! به نظر می رسد حداقل یک سگ تیم در حال رفتن به دزدکی حرکت کردن به پلی آف از کنفدراسیون فوتبال آسیا با این فرمت جدید.

شاید آن خواهید بود از "Dawg پوند." یا یک تیم خاص به خانه نزدیک تر از همان بخش اگر کارفرمایی صدمه دیده می شود دوباره.

تیم بنز یک تریبون-نقد و بررسی تحریریه. شما می توانید در تماس با تیم در tbenz@triblive.com و یا از طریق توییتر. همه توییتهایی می تواند اعلان مجدد. همه ایمیل ها به موضوع انتشار مگر اینکه در غیر این صورت مشخص.

دسته بندی: ورزشی | استیلرز/NFL | صبحانه با بنز



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن